Pagina 1 van 115 1231151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1150

Discussie: RBR Renstal autosportforum.be 2011

  1. #1
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard RBR Renstal autosportforum.be 2011

    REGLEMENT

    Het RBRSR-autorportforum.be kampioenschap is toegankelijk voor iedereen die een autosportforum.be account heeft. Hij is zelf verantwoordelijk voor de benodigde installatie (Richard Burns Rally (eventueel van iemand te lenen, met de RSRBR-software heb je de cd niet meer nodig) en RSRBR2011, te downloaden van www.rallyesim.com.

    Inschrijving:
    Het volstaat om na de nodige registratie de naam en nummer die je gebruikt op rallyesim hier te posten om ingeschreven te zijn voor ons kampioenschap.

    Tellende wedstrijden:
    Alle wedstrijden uit volgende officiële rallyesim.com kampioenschappen tellen voor ons kampioenschap:
    * WORLD RALLY CHAMPIONSHIP (WRC)
    * INTERNATIONAL RALLY CHALLENGE (IRC)
    * BELGIAN CHAMPIONSHIP
    * DUTCH OPEN CHAMPIONSHIP
    * BELGIUM ASAF CHAMPIONCHIP

    Puntentelling:
    Enkel degenen reeds in het autosportforum.be-kampioenschap ingeschreven zijn en die de laatste leg van een tellende wedstrijd uitrijden kunnen punten scoren.

    Puntentelling is als volgt:
    1e 25 punten
    2e 18 punten
    3e 15 punten
    4e 12 punten
    5e 10 punten
    6e 8 punten
    7e 6 punten
    8e 4 punten
    9e 2 punten
    10e 1 punt

    Er wordt geen enkel onderscheid in klassen of groepen gemaakt.

    Omdat niet iedereen alle wedstrijden kan starten worden de 12 laagste scores (niet gestart of niet aangekomen tellen als 0 punten) geschrapt.

    Iedere week wordt hier de uitslagen van de tellende wedstrijden en de tussenstand geplaatst. Iedere deelnemer is zelf verantwoordelijk om zijn uitslag en score te checken (ik kan me ook al eens vergissen).

    Overige
    Verder tellen voor alle wedstrijden de rallyesim-regels (couperen, repair, superrally, te bewaren bestanden en eventuele controle en sancties...). Deze zijn terug te vinden op hun site. Zondigen tegen hun regels kan straftijden of diskwalificatie tot gevolg hebben.



    Op rallyesim is de nieuwe rsrbr2011 beschikbaar voor download.

    http://www.rallyesim.com/forum/index1.html

    Tijd om het autosportforum-kampioenschap 2011 voor te bereiden.

    Jo, kan jij opnieuw de stal aanmaken en beheren? En bij voldoende kandidaten misschien een 2de stal door iemand anders (die mij ook de resultaten van die stal bezorgt)?

    Ik wil gerust de punten voor het autosportforum-kampioenschap opnieuw bijhouden. Zelfde puntentelling als 2010.

    Houden we ons aan dezelfde rallies van vorig seizoen? (zijnde alle wedstrijden voor de officiële RBR2011-kampioenschappen van België, Nederland, IRC en WRC)?

    Vorig seizoen hadden we 5 schrapresultaten, maar iedereen had minstens 5 0-resultaten (niet gestart of niet aangekomen), dus dit had geen invloed op het kampioenschap. Behouden we 5 of veranderen we dit?

    Alle suggesties welkom.
    Laatst gewijzigd door Han; 9 January 2011 om 17:30

  2. #2
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    RSRBR2011 geïnstalleerd, is een avondvullende bezigheid geweest. Nu paar weken testen en afstellen en ik ben er weer helemaal klaar voor...

  3. #3
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Hallo,

    Zal eens beginnen met alles te dl & installeren.

    Voor 2010 mij op het laatste moment aangemeld bij mijnrally.nl
    Vanwege de verantwoordelijken van mijnrally voor 2011 volgende vraag gekregen. Indien wij voor 2011 terug het nederlands kampioenschap rijden zie ik hiervoor geen probleem.

    En deze wordt eveneens aangevuld met enkele shortrally vrijblijvend deel te nemen.

    ik ben samen met SDI en Marcus de verantwoordelijken voor het mdo/site/forum en ook de kampioenschappen.

    Ik heb gezien dat jij ook op autosportforum.be aktief bent met een rsrbr kampioenschap. Wat ik wou vragen, kan jij niet eens zien of er deelnemers van jullie interesse hebben om bij ons mee te doen?

    Grtz

    Chavy

  4. #4
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Ik zou de wedstrijden die we vorig jaar reden (de 4 gekende kampioenschappen) behouden. Levert meestal 1 wedstrijd per week, af en toe 2, per uitzondering eens 3...

  5. #5
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    In 2011 is er op rallysim ook het ASAF-kampioenschap. Toch zou ik het houden op de bestaande 4. Voor ASAF is er immers bijna elke week een wedstrijd, velen hebben soms al problemen om 1 wedstrijd per week afgewerkt te krijgen. Dit geeft ook de eventele kandidaten van Mijnrally de mogelijkheid om op beide sites de kampioenschappen te rijden. Overigens vind ik de officiële Nederlandse wedstrijden de meest uitdagende (mix van ondergronden, nachtritten...), maar da's een persoonlijke voorkeur natuurlijk.

    De rallysim-kampioenschappen beginnen vanaf maandag 10 januari met de Account Veenendaal rallysprint. Ons kampioenschap dus ook. Dit is al over 2,5 weken.

    Vandaar al onder voorbehoud ons "reglement".

    Het RBRSR-autorportforum.be kampioenschap is toegankelijk voor iedereen die een autosportforum.be account heeft. Hij is zelf verantwoordelijk voor de benodigde installatie (Richard Burns Rally (eventueel van iemand te lenen, met de RSRBR-software heb je de cd niet meer nodig) en RSRBR2011, te downloaden van www.rallyesim.com.

    Inschrijving:
    Het volstaat om na de nodige registratie de naam en nummer die je gebruikt op rallyesim hier te posten om ingeschreven te zijn voor ons kampioenschap.

    Tellende wedstrijden:
    Alle wedstrijden uit volgende officiële rallyesim.com kampioenschappen tellen voor ons kampioenschap:
    * WORLD RALLY CHAMPIONSHIP (WRC)
    * INTERNATIONAL RALLY CHALLENGE (IRC)
    * BELGIAN CHAMPIONSHIP
    * DUTCH OPEN CHAMPIONSHIP

    Puntentelling:
    Enkel degenen reeds in het autosportforum.be-kampioenschap ingeschreven zijn en die de laatste leg van een tellende wedstrijd uitrijden kunnen punten scoren.

    Puntentelling is als volgt:
    1e 25 punten
    2e 18 punten
    3e 15 punten
    4e 12 punten
    5e 10 punten
    6e 8 punten
    7e 6 punten
    8e 4 punten
    9e 2 punten
    10e 1 punt

    Er wordt geen enkel onderscheid in klassen of groepen gemaakt.

    Omdat niet iedereen alle wedstrijden kan starten worden de 5 laagste scores (niet gestart of niet aangekomen tellen als 0 punten) geschrapt.

    Iedere week wordt hier de uitslagen van de tellende wedstrijden en de tussenstand geplaatst. Iedere deelnemer is zelf verantwoordelijk om zijn uitslag en score te checken (ik kan me ook al eens vergissen).

    Overige
    Verder tellen voor alle wedstrijden de rallyesim-regels (couperen, repair, superrally, te bewaren bestanden en eventuele controle en sancties...). Deze zijn terug te vinden op hun site. Zondigen tegen hun regels kan straftijden of diskwalificatie tot gevolg hebben.

    Vragen, opmerkingen en suggesties tot aanpassing welkom tot en met zaterdag 9 januari (heb ik nog 1 dag tijd om deze te verwerken).

    Inschrijvingen zijn open vanaf nu.
    Laatst gewijzigd door Bytes; 23 December 2010 om 16:19

  6. #6
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Zal alvast mezelf inschrijven:
    9575 Bytes

  7. #7
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Even de kalender opgemaakt. Heb er ook de ASAF wedstrijden bijgezet.

    We kunnen de ASAf toch laten meetellen, vaak vallen deze in een week dat er niets anders is. Maar dan zou ik naar 10 schraresultaten gaan.

    Laten we het democratisch oplossen. Bij inschrijving vermelden MET ASAF of ZONDER ASAF.

    Meeste voorkeursstemmen voor 9/01/2011 wordt aangenomen

  8. #8
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Kanender 2011.jpg
Bekeken: 335
Grootte:  90,0 KB
ID: 14626
    De kalender, groter formaat in excel te verkrijgen via mail
    Laatst gewijzigd door Bytes; 23 December 2010 om 16:04

  9. #9
    Senior Member rallylover1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 November 2009
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik wens me ook terug in te schrijven

  10. #10
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallylover1 Bekijk bericht
    Ik wens me ook terug in te schrijven
    Mooi. Beheert gij weer de renstal? Gij kent da al...

Soortgelijke discussies

  1. RBR Renstal autosportforum.be
    By rallylover1 in forum Games
    Reacties: 1033
    Laatste bericht: 20 December 2010, 19:31
  2. Autosportforum - rallypiloot
    By quattro in forum Rally binnenland
    Reacties: 86
    Laatste bericht: 29 August 2009, 22:45
  3. Autosportforum.be online
    By digibyte in forum Algemeen
    Reacties: 182
    Laatste bericht: 8 July 2007, 00:17

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •