Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Retro 6 Uren van Leuven 2011

  1. #11
    Member Dokemagnum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 June 2008
    Locatie
    Zingem
    Berichten
    71

    Standaard

    Het was een toffe rit, we hebben ons heel goed geamusseerd. Vooral in deel 2 , in de Franstalige regio , waar je toch eens ferm gas kon geven en een ferme schuiver maken zonder dat iemand er last van had. Daardoor hebben we wel een paar bordjes gemist , maar dat weegt niet op tegen de toffe autosportdag die we beleefd hebben.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dokemagnum Bekijk bericht
    Het was een toffe rit, we hebben ons heel goed geamusseerd. Vooral in deel 2 , in de Franstalige regio , waar je toch eens ferm gas kon geven en een ferme schuiver maken zonder dat iemand er last van had. Daardoor hebben we wel een paar bordjes gemist , maar dat weegt niet op tegen de toffe autosportdag die we beleefd hebben.
    Ik heb je die schuiver (of één van je schuivers) zien maken. De Cortina GT net achter je lustte er ook pap van.
    Wij hebben ons ook best geamuseerd. Ik had voor de eerste maal mijn zoon naast me zitten en we zijn zonder ruzie terug thuis aangekomen .
    Geen opmerking over de organisatie enkel dit: aub volgend jaar een café dat open is aan de start zodat er toch ergens een proper toilet te vinden is
    Zalig Pasen

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    13 April 2008
    Berichten
    13

    Standaard Retro 6U van Leuven 2011

    alles staat op www.ocmb.be, gisteren eerst nog alle controlebordjes opgehaald om in regel te blijven met de gemeentelijke toelatingen, dus heb ik pas vandaag ik alles op site kunnen zetten. Wenst u nog meer uitleg? binnen een paar dagen ga ik trachten om de meeste vallen op het net te zetten.
    Grtjes

  4. #14
    volvo power SVENSK TIGER's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 November 2008
    Berichten
    126

    Thumbs up

    Zondag een leuke en toffe rit gehad met een goed resultaat . Je moest zeker aandachtig blijven of je was gezien.

    Bij deze kan ik u nu bevestigen dat rijden in eigen streek niet altijd een voordeel is. Ik verklaar mij nader. Je moet rijden tot je de situatie tegenkomt en niet zeggen "dat moet hier zijn, iets verder is zoiets niet !" . Dan maar zoeken tot onze 'frank' euro valt dat we gewoon moesten doorrijden. Resultaat 7 minuten aan de broek . Als we dit niet doen zag het resultaat er nog beter uit. Ik weet het "als" doet steeds mee maar heeft spijtig genoeg nog nooit een wedstrijd gewonnen !!

    Conclusie : we komen zeker terug volgend jaar !!
    Laatst gewijzigd door SVENSK TIGER; 14 June 2011 om 10:25

  5. #15
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritske Bekijk bericht
    alles staat op www.ocmb.be, gisteren eerst nog alle controlebordjes opgehaald om in regel te blijven met de gemeentelijke toelatingen, dus heb ik pas vandaag ik alles op site kunnen zetten. Wenst u nog meer uitleg? binnen een paar dagen ga ik trachten om de meeste vallen op het net te zetten.
    Grtjes
    Dat zou tof zijn...thanks

Soortgelijke discussies

  1. 12 uren van ronse 2011 regularety
    By delange in forum Rally binnenland
    Reacties: 40
    Laatste bericht: 13 February 2011, 12:00
  2. retro 6 uren van leuven
    By skoda wrc61 in forum Rittensport
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 6 June 2010, 16:14
  3. Retro 6uren van Leuven
    By PieterDW in forum Rittensport
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 25 October 2009, 08:52
  4. Retro en Toer Retro 6 U van Leuven 2008
    By fritske in forum Rittensport
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 21 June 2008, 17:02
  5. 24 uren van Spa-Francorchamps
    By Boucles in forum Circuit
    Reacties: 79
    Laatste bericht: 9 August 2007, 19:46

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •