Bekijk resultaten enquête: Ben je van plan een eigen blog te maken op dit forum?

Aantal stemmers
32. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, maar liever 1 gezamenlijke blog voor het hele forum

    5 15,63%
  • Ja, vBulletin Blog is goed

    4 12,50%
  • Misschien, ik kijk eerst uit wat anderen doen en misschien probeer ik dan ook wel eens

    5 15,63%
  • Nee, bloggen is absoluut niets voor mij

    18 56,25%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28

Discussie: autosport weblog

  1. #1
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard autosport weblog

    Vandaag kwam er een ideetje in me op...

    Zou het geen tof idee zijn, om met een paar van het forum een soort website/weblog te maken?

    Zo een viertal mensen die af en toe een artikel schrijven over F1, Rally, ... dingen die hier op het forum verder uitgediept worden. (met uiteraard een link naar het forum!)

    Ik kwam op dit idee omdat ik terug een blog was begonnen, maar het zou natuurlijk leuker zijn moesten we met enkelen daaraan werken.

    Een kort voorsmaakje van wat het zou kunnen zijn kan je hier vinden:

    http://weblog.st-petersburg.be/

    Even niet kijken naar naam van URL en naam van blog enzo, dit was gewoon omdat het eerst een persoonlijk blogje ging worden.

    Indien jullie dit iets vinden dan kunnen we dit eventueel doen als een subdomain van autosport.be (als de makers van autosport.be dat toch willen)

    Het is maar een idee, maar misschien kan het meerdere mensen lokken naar het forum enzo.
    Laatst gewijzigd door Henne; 17 August 2007 om 22:07

  2. #2
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Ben meer voorstander van verschillende blogs dan!
    Rally
    F1
    en andere..............

  3. #3
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Dat is ook het voorstel

    Dus 1 pagina waar je meerdere blogs kunt aanklikken. Waaronder F1, Rally...

    Net zoals je op die vb pagina kunt zien, F1 Sports en Open Source... Dit zijn verschillende blogs

    Dus zo'n soort pagina maar met verscheidene onderwerpen. En met elk zijn groep "deskundigen" in die onderwerpen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Dat is ook het voorstel

    Dus 1 pagina waar je meerdere blogs kunt aanklikken. Waaronder F1, Rally...

    Net zoals je op die vb pagina kunt zien, F1 Sports en Open Source... Dit zijn verschillende blogs

    Dus zo'n soort pagina maar met verscheidene onderwerpen. En met elk zijn groep "deskundigen" in die onderwerpen.
    laat ge ook foto's en video matriaal toe?

  5. #5
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Eventueel kunnen foto's van jullie op rally's enzo daarop geplaatst worden, maar dat is eigenlijk nog wat te ver vooruit denken. (want dan moet je al even denken aan hoeveelheid webruimte)

    Eerst zien of het idee goed is, en of het volgens jullie een verbetering zou zijn om meer volk enzo langs het forum te krijgen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Eventueel kunnen foto's van jullie op rally's enzo daarop geplaatst worden, maar dat is eigenlijk nog wat te ver vooruit denken. (want dan moet je al even denken aan hoeveelheid webruimte)

    Eerst zien of het idee goed is, en of het volgens jullie een verbetering zou zijn om meer volk enzo langs het forum te krijgen.
    mss kun je eens iets klein uitwerken van hoe je het zou willen en dan stel je eens voor aan mijn mede oprichters en hoor je wat zei zeggen en of de oprichters van dit forum er ook willen aan meewerken

  7. #7
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    mss kun je eens iets klein uitwerken van hoe je het zou willen en dan stel je eens voor aan mijn mede oprichters en hoor je wat zei zeggen en of de oprichters van dit forum er ook willen aan meewerken
    Dat is nog geen slecht voorstel...

    Ik zou zowiezo mijn eigen blog verder zetten indien er van deze kant geen intresse is dus het is eigenlijk niet echt een "waste of time".

    Maar ik kan mij daar pas 100% op focussen begin september. (examens enzo) Die voorbeeld blog heb ik maar rap rap in een 30 minuten samen geflanst .

  8. #8
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    vBulletin, de forumsoftware waar autosportforum.be op draait, wordt normaalgezien binnenkort uitgebreid met de mogelijkheid om forumgebruikers blogs te laten maken. Je kan hier een voorbeeld vinden: http://www.vbulletin.com/forum/blog.php?u=11606
    Wat precies de mogelijkheden zijn en wanneer dit nieuw pakket klaar zal zijn, weet ik nog niet. Ik blijf het alleszins opvolgen en ben benieuwd naar jullie reacties.

  9. #9
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Even veranderd van voorbeeld...

    Om het wat duidelijker te maken heb ik ook een rally berichtje toegevoegd

    Als ik dan echt eens de tijd hebt (september dus) dan maak ik wel eens een andere template ofzo.


    http://weblog.st-petersburg.be/

    Graag jullie mening of dit een positief idee is, of eerder als overbodig.
    Laatst gewijzigd door Henne; 17 August 2007 om 16:51

  10. #10
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Absoluut een goed idee voor mij. Hiermee maken we (zonder afhankelijk te zijn van een persoon, bedrijf of organisatie) toch een soort nieuwssite. Uiteraard (als het er komt) moet de policy hiervoor nog bekeken worden (wie mag wat, copyright, enz...). De lay-out maak ik me nu nog geen zorgen over.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •