Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 120

Discussie: WK Rally's bekijken.

  1. #1
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard WK Rally's bekijken.

    Misschien een overzichtje over alle wk rally's, welke interessant zijn om te bekijken?

    wales : 150 euro inkom, super parcours...

    Een hele beschrijving van alle rally's tegenover elkaar.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    217

    Standaard

    Sardinië, relatief goedkoop (geen inkom), 4 proeven mogelijk op 1 dag. Veel spectakel punten.

    Monte Carlo, kan héél goekoop (voor ons afgelopen jaar 150 euro p.p.). Verschrikkelijk druk.

  3. #3
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielsH Bekijk bericht
    Sardinië, relatief goedkoop (geen inkom), 4 proeven mogelijk op 1 dag. Veel spectakel punten.

    Monte Carlo, kan héél goekoop (voor ons afgelopen jaar 150 euro p.p.). Verschrikkelijk druk.
    Moet je mss geen inkom betalen ook in de Monte Carlo ?
    Das een rally die ik later zeker eens wil zien, moet machtig zijn in de bergen daar.

  4. #4
    Senior Member Vixke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Menen, Belgium, Belgium
    Berichten
    330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Moet je mss geen inkom betalen ook in de Monte Carlo ?
    Das een rally die ik later zeker eens wil zien, moet machtig zijn in de bergen daar.
    Zijn ook van plan om eens te gaan, vooral als die terug in de Ardèche rijden. Veel minder km's nodig om tot de rally te geraken in dit geval.

  5. #5
    Senior Member Pegasus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Molenstede
    Berichten
    584

    Standaard

    Monte Carlo is inderdaad zwaar de moeite! Ik ben er in 2003 en 2004 geweest, in de buurt van Gap. Inkom is gratis, en goed uitkijken om op tijd te zijn...

    Toen reden wij op 3 dagen tijd 3000 km.

  6. #6
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard

    Enkele wk's in willekeurige volgorde:

    Monte carlo: 1000km van uit brussel, dus niet ver. Leuk: aan de kust met meestal mooi weer terwijl het hier koud is en geen rally's te zien zijn. Nieuwe wagens, nieuwe sponsors, nieuwe rijders en gratis te volgen. Veel sfeer! Wel koud in de bergen en te veel volk, ook zijn bepaalde kp's moeillijk te bereiken met enkel de start en de finish als mogelijkheid. Om zich te laten insluiten doet de politie ook tegenwooridg moeillijk (om annulaties van verkeerd geparkeerde auto's te vermijden). Zelf al 4x naar de monte geweest ... (gratis)

    Zweden en noorwegen: 1500km van brussel. altijd zeer spectaculair (vooral noorwegen heb ik de indruk, nog meer sneeuw) met niet te veel toeschouwers.
    Ook koud, soms moeillijk verkeer (door sneeuw) en duur land. Zelf 1x geweest...
    (niet gratis)

    Corsica: 1100km van brussel. Prachtig eiland en weinig volk. Moeillijk te bereiken asfalt parkoer zoals in monte carlo, meestal droog dus weinig spectaculair. (gratis)

    Griekenland: 3000km van brussel. Te combineren met een zonnige vakantie, niet al te duur en weinig volk. Maar soms lange verbindingsritten en misschien wel te warm. Mijn persoonlijke favoriet om eens te bezoeken... (gratis)

    Argentinië: verre en dure reis. Prachtig landschap maar vrij zwak deelnemersveld (12 wrc's). (gratis)

    Nieuw zeeland: ook verre en dure reis. Ongelooflijke verzichten en misschien wel de mooiste kp's ter wereld. (gratis)

    Finland: 1800km uit brussel. Korte verbindingsritten en super spectaculair. Misschien beetje ééntonig en strenge flikken (maar waar niet tegenwoordig). (niet gratis)

    Australië: verre en dure reis maar een zeer fascinerend land. (gratis)

    Spanje: 1300km, dus vrij dicht maar net als corsica niet echt spectaculair. (gratis)

    Italië: 1200km, dus ook niet zo ver. Mooi landschap en kp's. Weinig grote nadelen zo lijkt me. (gratis)

    RAC: 500km, niet ver dus maar wel met boot, vliegtuig of trein de overzet maken. Zeer sterk deelnemersveld (wrc of 30) met veel spektakel. De grote finale waar soms de wereldkampioen nog niet gekend is. Wel lange verbindingsritten (best met 4x4 of zee ver te voet), slecht weer meestal en duur. Zelf 2x geweest... (niet gratis)

  7. #7
    rally is not a crime rusky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Wachtebeke
    Berichten
    1.495

    Standaard

    Wie volgend jaar naar monte zou gaan en plaats over zou hebben in vervoer zou wel eens uitstapje willen wagen,wil ook zelf rijden en mensen met kennis meenemen.wie geintresseerd is laat maar iets weten, prive of via msn of deze site...mvg rusky

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Moet je mss geen inkom betalen ook in de Monte Carlo ?
    Das een rally die ik later zeker eens wil zien, moet machtig zijn in de bergen daar.
    in monte-carlo moet je, zoals nergens in franrijk, geen toegang betalen

  9. #9
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    Enkele wk's in willekeurige volgorde:

    Monte carlo: 1000km van uit brussel, dus niet ver. Leuk: aan de kust met meestal mooi weer terwijl het hier koud is en geen rally's te zien zijn. Nieuwe wagens, nieuwe sponsors, nieuwe rijders en gratis te volgen. Veel sfeer! Wel koud in de bergen en te veel volk, ook zijn bepaalde kp's moeillijk te bereiken met enkel de start en de finish als mogelijkheid. Om zich te laten insluiten doet de politie ook tegenwooridg moeillijk (om annulaties van verkeerd geparkeerde auto's te vermijden). Zelf al 4x naar de monte geweest ... (gratis)

    Zweden en noorwegen: 1500km van brussel. altijd zeer spectaculair (vooral noorwegen heb ik de indruk, nog meer sneeuw) met niet te veel toeschouwers.
    Ook koud, soms moeillijk verkeer (door sneeuw) en duur land. Zelf 1x geweest...
    (niet gratis)

    Corsica: 1100km van brussel. Prachtig eiland en weinig volk. Moeillijk te bereiken asfalt parkoer zoals in monte carlo, meestal droog dus weinig spectaculair. (gratis)

    Griekenland: 3000km van brussel. Te combineren met een zonnige vakantie, niet al te duur en weinig volk. Maar soms lange verbindingsritten en misschien wel te warm. Mijn persoonlijke favoriet om eens te bezoeken... (gratis)

    Argentinië: verre en dure reis. Prachtig landschap maar vrij zwak deelnemersveld (12 wrc's). (gratis)

    Nieuw zeeland: ook verre en dure reis. Ongelooflijke verzichten en misschien wel de mooiste kp's ter wereld. (gratis)

    Finland: 1800km uit brussel. Korte verbindingsritten en super spectaculair. Misschien beetje ééntonig en strenge flikken (maar waar niet tegenwoordig). (niet gratis)

    Australië: verre en dure reis maar een zeer fascinerend land. (gratis)

    Spanje: 1300km, dus vrij dicht maar net als corsica niet echt spectaculair. (gratis)

    Italië: 1200km, dus ook niet zo ver. Mooi landschap en kp's. Weinig grote nadelen zo lijkt me. (gratis)

    RAC: 500km, niet ver dus maar wel met boot, vliegtuig of trein de overzet maken. Zeer sterk deelnemersveld (wrc of 30) met veel spektakel. De grote finale waar soms de wereldkampioen nog niet gekend is. Wel lange verbindingsritten (best met 4x4 of zee ver te voet), slecht weer meestal en duur. Zelf 2x geweest... (niet gratis)
    Zweden een duur land??? Leg eens uit!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    @KDM
    vindt je zweden dan niet mooier dan noorwegen ? zweden de wegen meer ijs dus meer dwars en driften of heb ik het verkeerd. ik enkel 1x zweden gedaan, heel indrukwekkend zeker als ze aan 200 km/u in de remmen gaan. zelfs gr N's zijn daar mooi

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •