Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 98

Discussie: Storing

Beheerder digibyte's schermafbeelding

Standaard

Zonet is versie 4.1.9 geïnstalleerd. De problemen met de mobiele versie van dit forum zouden opgelost moeten zijn. Heb het zelf wel nog niet kunnen testen.

Standaard

Er was daarnet een probleem bij de provider waar dit forum gehost is. Na half uurtje was de server weer up and running.

Senior Member Holkers's schermafbeelding

Standaard

Kan die Kia Rio reclame ook weer weg?
    Vice allround prono kampioen 2009 en 2010 na herberekening Grungie..., Formule 1 manager team kampioen 2010 (samen met Juha)

Standaard

Sinds enkele dagen is de versie voor mobiele telefoons niet meer functioneel. Alle berichten zijn standaard al gelezen en teksten staan per 2 woorden onder elkaar. Gebruik een HTC Desire HD met laatste software versies, waarop het eerder goed werkte

Standaard

Mobiele versie is nu weer goed

Standaard

Vreemd. Aan onze kant is er niets veranderd aan het (mobiele) forum. Misschien heeft het met een figuur of foto te maken die te groot is waardoor alles "platgedrukt" werd. Ik weet het niet, het is maar een mogelijke oorzaak die ik bedenk. Maar het belangrijkste is dat het opnieuw werkt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door digibyte Bekijk bericht
    Grungie, de bug is inderdaad al bekend bij de programmeurs. Een oplossing is voorzien in versie 4.1.10.
    http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-13545
    Zonet is versie 4.1.10 geïnstalleerd. De bug zou dus opgelost moeten zijn, Grungie.

I am mine Grungie's schermafbeelding

Standaard

Die bug is inderdaad zo goed als verdwenen. Af en toe, al een keer of 2-3 heb ik het nog voorgehad. ik Wat die bug juist veroorzaakt weet ik niet. Het zal wellicht een bepaald handeling of zeer specifieke omstandigheden zijn maar ik zou het voorlopig niet weten.

Maar dat effe terzijde.
    Het forum is extreem traag vanavond. Pagina's laden duurt soms tot een volle minuut. Ligt dat aan het forum of ligt het ergens aan mijn computer of installatie?
    WRC pronostiek kampioen 2002 én 2003, F1 prono kampioen 2005, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, F1 prono Pole Position kampioen 2008 en 2011, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009 en 2011, F1 prono vice kampioen 2004, 2007 en 2009, F1 prono Criterium vice kampioen 2008

Senior Member Glenn's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Het forum is extreem traag vanavond. Pagina's laden duurt soms tot een volle minuut. Ligt dat aan het forum of ligt het ergens aan mijn computer of installatie?
    Heb dit 'probleem' ook vanavond...

Standaard

Bedankt om het te melden. Ik zie wat de oorzaak is (te weinig geheugen in server). Al kan ik daar voorlopig weinig aan doen. Vanaf er te veel volk is, vertraagd de boel enorm. Misschien eens wat meer sponsors zoeken voor een betere server...

Regels voor berichten