Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Superfans van F1 Gezocht!

Junior Member

Exclamation Superfans van F1 Gezocht!

Beste,

Voor een nieuwe én leuke docu-reeks ben ik op zoek naar Superfans! Mensen die alles verzamelen en dagelijks met F1, Schumacher of andere F1-piloten bezig zijn. Kortom: echte die-hard fans!

Ben jij een superfan en zou je die bewondering graag met ons delen of ken je zo iemand?
    Mail dan naar lyn@beeldbazaar.be.
    Alle tips zijn welkom!

mvg,
    Lyn

Senior Member Schumi_09's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AutofansGezocht Bekijk bericht
    Beste,

Voor een nieuwe én leuke docu-reeks ben ik op zoek naar Superfans! Mensen die alles verzamelen en dagelijks met F1, Schumacher of andere F1-piloten bezig zijn. Kortom: echte die-hard fans!

Ben jij een superfan en zou je die bewondering graag met ons delen of ken je zo iemand?
    Mail dan naar lyn@beeldbazaar.be.
    Alle tips zijn welkom!

mvg,
    Lyn
    Ik ken wel zo iemand. (mezelf)
    "I'm Michael Schumacher. I don't need to test my driving ability".

I am mine Grungie's schermafbeelding

Standaard

Ik volg de F1 al héééél lang. Al zo'n 20 jaar denk ik. Kan ook wat langer zijn.

Ik volg het nieuws over de F1 zowat dagelijks. Ik ben dan ook zeer goed op de hoogte van het reilen en zeilen in de F1. Ik weet ook redelijk wat af van de vroege jaren van de F1 maar ik zou er me zeker geen expert in noemen. Ik vind het gewoon interessant.
    Maar om nu te zeggen dat ik een superfan ben? Als jij dat zo wil noemen, dan heb ik daar geen problemen mee maar ikzelf zou mezelf zo niet noemen.
    Ik verzamel zelfs helemaal geen prullen over de F1.

Ik ben na al die jaren de trotse bezitter van welgeteld 1 T-shirt, 2 'klakken' (waarvan ik er 1 gekregen heb) 1 schaalmodel op 1:18 (ergens gewonnen) en 3 schaalmodellen 1:43 (ergens voor een habbekrats kunnen kopen).
    F1 volgen is voor mij dus niet direct merchandise kopen....(en vallen schaalmodellen wel onder de noemer 'merchandise' te klasseren?)

War ik wel geld aan uitgeef is aan boeken over de F1. Vooral over de vroegere jaren in de F1. Biografieën van piloten, teameigenaars of andere belangrijke personen uit de F1 en van F1 teams.
    Maar dat beperkt zich zelfs niet tot de F1, ook sportwagenraces uit de jaren 60 en 70 zijn interessant om over te lezen. En ook over de beginjaren van de autosport (1900-1950) lees ik graag eens een boek.

Voor mij is F1 en autosport eerder een hobby dan een passie.
    Ik denk dan ook niet dat ik geschikt materiaal zou zijn voor je documentaire. Ik heb er trouwens de tijd niet voor, laat staan zin. Bovendien blijf ik liever relatief anoniem. Ik heb geen behoefte om mijne kop op TV te zien, of ergens op het internet, of op een DVD of op gelijk welk kanaal die documentaire van jou zal verschijnen.

Verder wel veel plezier ermee.
    WRC pronostiek kampioen 2002 én 2003, F1 prono kampioen 2005, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, F1 prono Pole Position kampioen 2008 en 2011, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009 en 2011, F1 prono vice kampioen 2004, 2007 en 2009, F1 prono Criterium vice kampioen 2008

Standaard

Ben je hier nog steeds naar op zoek? ik ken wel iemand, zal vanavond eens vragen of hij dat ziet zitten.

Standaard

Ik heb dezelfde mening van Grungie.
    Ik ben een grote F1 fan. Van autosport en motorsport algemeen, maar vooral F1.
    Voor de wedstrijden blijf ik dan ook thuis.
    Ik heb enkele dingen verzameld van de F1.
    Een replica helm van Senna gespoten door Sid Mosca (de spuiter van Senna), een replica van Hakkinen en toen ik begon met karten heb ik zelf een helm laten spuiten naar die van Senna.

Gefascineerd dat ik was door de F1 had ik als kind de droom om zelf te racen.
    Op oudere leeftijd ben ik begonnen met karting. Wat aardig lukte en dat heeft me wel kansen bezorgt.

Maar ik ben niet de persoon om die dingen aan het grote publiek te verkondingen.

Regels voor berichten