Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: VW Fun cup

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 September 2011
    Berichten
    1

    Standaard VW Fun cup

    Heeft iemand een idee van de kostprijs om mee te rijden in een race van de VW fun cup ? op de site zijn er vaak zoekertjes dat ze nog piloten zoeken, ik veronderstel dat hier een mooi prijskaartje aanhangt, maar ik vraag me dan af hoeveel dit is ? Iemand die er een schatting naar kan doen of al eens heeft meegedaan die de prijs wil delen ?

    mvg

  2. #2
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Ik heb er al eens mee gereden op Francorchamps, maar dat was toen gratis
    Ik geloof dat ik ooit eens prijzen heb gezien en voor 1 race mag je toch op een paar duizend euro rekenen, dacht ik. Hangt een beetje af van de ambitie van het team en uw ervaring... En dikwijls zoeken ze alleen maar iemand met ervaring...
    Wat eigenlijk het interessantste is, is zelf zo'n auto kopen (samen met enkele anderen bvb) en enkele mensen kennen met verstand van zaken die uit pure passie gratis monteur willen zijn... dan kom je per race er het goedkoopste vanaf volgens mij. En liefst een sponsor vinden die wat kosten wil betalen...
    'k zou dat ook wel op die manier willen doen,maar kben zo rijk ni
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 September 2011
    Berichten
    3

    Standaard

    De kostprijs voor mee te rijden in de VW FunCup is 1000 tot 1300€ per uur.
    Dus een race van 6 uren met 2 piloten kost elke piloot een 3000€. Dit is de race, oefenritten en quali bij gerekend.
    SCHADE en verzekering zit hier niet in. Hou er rekening mee.

    Prijzen schommelen veel. Dit kan komen omdat je een goede piloot met ervaring bent en dan vragen ze minder om het aanlokkelijk te maken voor U of gewoon omdat het geen goede wagen is.
    Betaal liever meer om te rijden dan om de 10 min in de pits te staan voor domme dingen.
    U tijd loopt en U factuur gaat omhoog.....

    Sommige teams rijden altijd voorraan, check resultaten en dan zie je welke teams deftig zijn.

    Een seizoen kost ong. 50.000€ (zonder BTW), deel dit door de piloten, 2 of 3 en ge weet wat het U kost.
    25uren van Spa is ong 18.000 voor de hele race. Kan je met 3 tot 8 man rijden.

    Als je nog meer info wil, stuur PM.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •