1 woord: BBC![]()
Wat vinden jullie van de "geweldige" Jeffrey Van Hooydonck ?
Persoonlijk vind ik dit echt niet meer normaal dat zo een kerel commentaar mag geven.
Hoeveel keer zegt hij "waanzinnig" of "hallucinant" ?
1 woord: BBC![]()
BBC is inderdaad vele malen beter dan VT4. Ik kijk al naar de BBC sinds ze de uitzendrechten van de F1 terughebben. Moet nu het 2e of 3e jaar zijn. Heb ik me nog geen seconde beklaagd.
Spijtig genoeg zal ik volgend seizoen waarschijnlijk wel verplicht worden om minstens de helft van de races naar VT4 te kijken omdat de BBC dus maar de helft van de races meer zal uitzenden.
Misschien dat de BBC nog volledige herhalingen zal mogen uitzenden van de races die ze niet rechtstreeks uitzenden maar wellicht zal het bij samenvattingen van 50 minuten ofzo blijven.
Wellicht toch nog eens La Deux overwegen.......
WRC pronostiek kampioen 2002 én 2003, F1 prono kampioen 2005, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, F1 prono Pole Position kampioen 2008 en 2011, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009 en 2011, F1 prono vice kampioen 2004, 2007 en 2009, F1 prono Criterium vice kampioen 2008
Als je echte commentaar wil horen zonder veel gezever errond moet je op de BBC zijn, ik kijk op VT4 maar luister dan ook veel minder naar de commentaar
Wat ik wel al ondervonden heb is dat BBC achter komt met hun beelden als ze LIVE uitzenden vergeleken bij VT4
De commentaar op de BBC is gewoon waanzinnig goed en hun reportages zijn van een hallucinant sterke kwaliteit
1. BBC
2. La Deux
3. Internet Livestream
Kris Wauters, Jeffrey Van Hooydonk, Anthony Kumpen (die het wel nog vrij goed deed vond ik tijdens de qualif in Monza) ... het zijn allemaal geen journalisten of opgeleide commentatoren natuurlijk é.
Een duo dat ik graag bezig hoor in de autosport is Ruben Van Gucht / Marc Goossens of Ruben Van Gucht / Xavier Maassen op Exqi Sport. Daar wordt alles enorm deskundig verteld, en niet vergeten dat Ruben niet enkel de autosport van commentaar voorziet, maar ook wielrennen, voetbal ... Dan is het echt straf dat je zo goed op de hoogte bent van al die sporten. Ik verkies de Blancpain Endurance Series of LMS op Exqi boven d
Ruben van Gucht vind ik echt een heel goede commentator, zowel bij de autosport als bij het wielrennen (voetbal volg ik niet). Marc Goossens en Xavier Maassen doen het co-commentaar inderdaad ook goed. Exqi Sport doet heel wat mooie dingen. Het enige minpunt wat mij betreft op die zender is dat Johan Museeuw altijd de co-commentator is bij het wielrennen, want die kan geen enkele renner herkennen...
Laatst gewijzigd door Wim; 16 september 2011 om 09:29
Bij autosport komt hij wel wat tekort en zeker al bij rally maar als je het vergelijkt met de NL'ers die soms rally doen op Eurosport dan is Ruben zeker beter. Plus ja die kennis kan je Ruben ook niet verwijten want volgens mij is ie afgestudeerd en bijna direct kunnen beginnen bij Exqi Sport dat je dan in een paar sporttakken nog niet te veel kennis hebt is dan wel logisch. Tja Musseeuw is idd gene goeie co commentator heeft het ook vaak mis want sommige renners voordien dit jaar gedaan hebben en ook in welke vorm sommige zitten of het een sprinter of een klimmer is. Een goed wielerduo is zoiezo beetje zoek, mss is Renaat en José nog de beste. Want meneer Wuyts z'n houdbaarheidsdatum lijkt me overschreden na de Veulta voorbije weken. En Karl Vannieuwkerke die moet ik zoiezo al nie horen.. Hugo van Opstal doet dat ook niet verkeerd bij het Rallycross en Rally en is ook nog een vriendelijke kerel die ook enorm veel tijd steekt in de rallysport!