Is dit ergens geen rechtzetting van vorig jaar? Waar één zekere VATANEN wel winter of sneeuwbanden bij zich had waar de rest niets mee had om dat ze niet mochten? Of om dudelijker te zijn dat vorig jaar zelfs winter of sneeuwbanden zelfs verboden waren?
Ik kan mis zijn hoor!!
Hou het veilig
en ogen open voor flitsendeauto's
Grtjes Jan & N!ck
Kostenbesparend is het volgens mij niet echt: We moeten dus met z'n allen winterbanden/sneeuwbanden kopen voor de Legend. Deze banden zullen op GEEN enkele andere wedstrijd gebruikt worden.
Dus men moet banden kopen voor 1 wedstrijd te rijden en met die zachte gom gaan ze op de Pk-rijke wagens echt niet lang meegaan bij temperaturen boven 5graden.
Veronderstel dat een team met bv 10 aangekochte winterbanden na de 1ste KP moet opgeven..... daar staan ze dan met hun winter-/sneeuwbanden.
Als ze ons zouden laten rijden met band naar keuze, dan kunnen de aangekochte banden voor Spa gerust in andere rally's gebruikt worden = dat is kostenbesparend.
www.historicrally.be
HISTOnews
het zou toch best kunnen, ik herinner me zelfs een editie dat het stralend weer was met de boucles, zelfs boven de 10 graden! ik denk dat dit de editie van 2007 was als ik me niet vergis.
mss zijn er nog wel mensen die zich dit herinneren.
Spa is rond februari altijd max 5-8 graden alster zon is.
Zit er regelmatig in spa zeker rond die periode dus komt zeker goed.
Gaat weer rond vriespunt draaien zeker zoals gewoonlijk![]()