Aanvullen??
Ik vind u al zeer ooptimistisch met het vernoemen van Toyota en Hyundai!
Ford; Latvala - Tanak?
Ford2; Ostberg en Wilson (zou zo goed als zeker zijn, Adapta vervangt Stobart)
Citroën; Loeb eb Ogier, M-Sport kan acteel amper de evoluties op de Fiesta betalen, laat staan dat ze er in slagen om Ogier binnen te halen door zijn contract met
Citroën open te breken en zijn financiële wensen vervullen! Daarom zie ik Ogier bij PSA blijven.
VW; Enkele (6) overzeese rally's en de Monte in Skoda's. De Petter of Mikkelsen en een nieuw jong talent! Lemes staat volgens mij in de pole-position.
Mini; Sordo en Meeke lijken me vast te staan.
Dan belanden we bij de klantenwagens;
Block met zijn Monsterlijke Fiesta
Prokop in een ander Fiesta
Henning????
Kuipers???
Van Merkstijn???
Villagra??
Al Quasimi??
Verder..........
Hopelijk mogen we wat nieuw jong geweld in topwagens aan het werk zien!
?Raikkonen vertrekt eindelijk terug naar de damessport!
Henning heeft z'n budget volgens mij al zo goed als rond, met wat voor auto weet ik niet.
Van Merksteijn zou een aanbod hebben gekregen van Mini, in dezelfde soort context als nu bij Citroen.
Villagra stopt met WRC.
Die twee heb ik nu over het hoofd gezien, ze blinken dan ook niet uit in hun resultaten.
Voor Novikov zie ik dat wel zitten, hier is de vraag met welk merk? Oliviera daarentegen heeft dit jaar meer koetswerkkosten gehad dan bandenkosten, zal de Braziliaanse vliegtuigconstructeur daar nog geld in pompen??
zei enkel dat ik een bericht ervan las. staan vraagtekens bij omdat er niet vermeld was wanneer ze terug kwamen
TRD is vrij goed in het verbergen van nieuwtjes dus mij zou het eigenlijk niet eens verbazen as er volgend seizoen eentje doodleuk met een yaris of aeygo WRC aan de start zou verschijnen
maar weet ook wel dat dat wishfull thinkin is...
hoop alleen zo snel mogelijk meer merken aan de start zoals bvb anno 9ties we zijn op de goede weg
volhouden nu
Latvala aan de start met de Fiësta WRC van de Rally du Var. Dit om de auto verder te evolueren op asfalt met oog op volgend jaar.![]()
[QUOTE=Duvalthebest;243074]Leuk nieuws !
Doet Loeb daar terug mee dit jaar, of andere wk toppers ?
Ook Loeb met zijn madame zal er zijn, zo hebben ze eens enkele buitenlanders aan de start, een Zwitseren een Fin.