Pagina 635 van 639 EersteEerste ... 135535585625633634635636637 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.341 t/m 6.350 van 6388

Discussie: Rallynieuws buitenland

  1. #6341
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Duitsland kan enkel traditie krijgen door in het wk te blijven he.
    Alles bij elkaar is Duitsland toch een goeie rally, ook zeer toeschouwer vriendelijk, constructeurs (teams) zitten allemaal vlakbij, veel fans, ik denk dat ze bij FIA best content zijn van ADAC rally Deutschland de voorbije jaren.

    Ik snap ook ni goed dat ge als belg het jammer vind dat ze Duitsland NIET schrappen, das toch ni echt logisch denk.
    publieksvriendelijk !!! mijn kl.. ,zones worden als maar kleiner en ook veel waar ge niets ziet, en als ge dan iets mooi vind moet ge geluk hebben dat ge nie wegvliegt

  2. #6342
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 June 2012
    Berichten
    227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tonneke Bekijk bericht
    publieksvriendelijk !!! mijn kl.. ,zones worden als maar kleiner en ook veel waar ge niets ziet, en als ge dan iets mooi vind moet ge geluk hebben dat ge nie wegvliegt
    We hebben inderdaad ook zelfde meegemaakt, alles leek wel verboden zone, en als je hun instructie toch 1 x volgde, was er niets te zien. En als je dan beelden ziet, op sommige plaatsen, stonden ze heel gevaarlijk.

  3. #6343
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Weet iemand waarom Deridder moest opgeven in Lozere?
    de Mevius won er bij de historics.
    Guillaume de Mevius startte in een regionale wedstrijd (Monts de Vaucluse) en werd er 13° (op 15s van Riberi die ook zijn 208 kwam warm draaien voor de Mont-Blanc).

  4. #6344
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Weet iemand waarom Deridder moest opgeven in Lozere?
    de Mevius won er bij de historics.
    Guillaume de Mevius startte in een regionale wedstrijd (Monts de Vaucluse) en werd er 13° (op 15s van Riberi die ook zijn 208 kwam warm draaien voor de Mont-Blanc).
    Is blijkbaar zelfs niet gestart...
    sandropov.wordpress.com

  5. #6345
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Vorig weekend was er een rally in China (Beijing Huairou rally 2015) die geobserveerd werd door de FIA. Volgens Atkinson en McRae is het een WK-waardig parcours. Enige probleem waren plaatselijke brommertjes op het parcours, zowel Atkinson als McRae werden gehinderd.

  6. #6346
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Weet iemand waarom Deridder moest opgeven in Lozere?
    de Mevius won er bij de historics.
    Guillaume de Mevius startte in een regionale wedstrijd (Monts de Vaucluse) en werd er 13° (op 15s van Riberi die ook zijn 208 kwam warm draaien voor de Mont-Blanc).
    de ridder staat onder de opgevers , sortie op kp 2 blijkbaar

  7. #6347
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evo9 Bekijk bericht
    We hebben inderdaad ook zelfde meegemaakt, alles leek wel verboden zone, en als je hun instructie toch 1 x volgde, was er niets te zien. En als je dan beelden ziet, op sommige plaatsen, stonden ze heel gevaarlijk.
    Wij vonden het ook overal veel strenger, de laatste jaren gaat het wat achteruit in Duitsland. De publiekspunten zijn veel minder aangeduid voor de toeschouwers, vroeger had je overal politie die het verkeer leidde, meer en meer plaatsen waar je niet meer mag staan, stewards die jou niet over de proef laten wandelen een half uur voor de kp start...
    Ik heb de indruk dat de organisatie het laat afweten de laatste jaren en dat deze rally in de toekomst plots zal verdwijnen van de wrc kalender.
    Er blijft wel nog steeds veel volk op de proeven maar dat is ook te danken aan de vele Belgen !

  8. #6348
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Wij vonden het ook overal veel strenger, de laatste jaren gaat het wat achteruit in Duitsland. De publiekspunten zijn veel minder aangeduid voor de toeschouwers, vroeger had je overal politie die het verkeer leidde, meer en meer plaatsen waar je niet meer mag staan, stewards die jou niet over de proef laten wandelen een half uur voor de kp start...
    Ik heb de indruk dat de organisatie het laat afweten de laatste jaren en dat deze rally in de toekomst plots zal verdwijnen van de wrc kalender.
    Er blijft wel nog steeds veel volk op de proeven maar dat is ook te danken aan de vele Belgen !
    Dat is één van de hoofdredenen die mij weerhoudt om naar dergelijke rally's te gaan zien. In de "gouden jaren" ben ik er nooit geraakt, en nu, zonder ervaring ginds, zegt het me niets om tussen de grote meute volk op een grote afstand proberen een acceptabel kijkpunt te vinden.

  9. #6349
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Wij vonden het ook overal veel strenger, de laatste jaren gaat het wat achteruit in Duitsland. De publiekspunten zijn veel minder aangeduid voor de toeschouwers, vroeger had je overal politie die het verkeer leidde, meer en meer plaatsen waar je niet meer mag staan, stewards die jou niet over de proef laten wandelen een half uur voor de kp start...
    Ik heb de indruk dat de organisatie het laat afweten de laatste jaren en dat deze rally in de toekomst plots zal verdwijnen van de wrc kalender.
    Er blijft wel nog steeds veel volk op de proeven maar dat is ook te danken aan de vele Belgen !
    gehoord in hotel, komt vooral onder druk van een nieuwe minister die wil dat er gewoon niets kan gebeuren maar dat kan je nooit niet uitsluiten maar knoop dat maar eens in zijn oren, wellicht geen autosportliefhebber

  10. #6350
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard Frédéric Comte overleden na crash tijdens rallye/

    Een in België minder bekende Franse rallypiloot, Frédéric Comte, verloor deze morgen het leven tijdens de Rallye du Mont-Blanc.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •