Pagina 625 van 639 EersteEerste ... 125525575615623624625626627635 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.241 t/m 6.250 van 6388

Discussie: Rallynieuws buitenland

  1. #6241
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Charles Martin ook met een T16. Geen Craig Breen... Teken aan de wand, of heeft Abbring wat privé-centjes bijeengeraapt om met een T16 te starten?
    Breen start in Cyprus met de 208 t16 als extra rally op z'n programma. En het zou me verbazen dat Abbring dit volledig kan betalen, Martin is ook op eigen naam ingeschreven, denk dat dit weinig wilt zeggen.

  2. #6242
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Breen start in Cyprus met de 208 t16 als extra rally op z'n programma. En het zou me verbazen dat Abbring dit volledig kan betalen, Martin is ook op eigen naam ingeschreven, denk dat dit weinig wilt zeggen.
    PSA zal zich eens willen bewijzen in eigen land op wrc niveau denk ik en de strijd eens aangaan met de vaste waarden in WRC2.

  3. #6243
    Senior Member Rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 February 2014
    Berichten
    271

    Standaard

    Dat denk ik ook, ze zullen wel moeten.
    Het off. fabrieksteam van Peugeot heeft zich ingeschreven voor Cyprus vanwege hun engagement in het ERC, in dit geval met de man die de meeste punten heeft en dus het efficiëntst kan scoren en dat is Breen; hij staat derde. Ik denk dat Peugeot zich heeft ingeschreven voor De Elsas om hun serieuze bedoelingen en ambitie te tonen, ook gezien de grote problemen van de klanten. Omdat Citroen het WRC doet zal broer Peugeot niet met de grote trom deelnemen -daar is gezien de slechte start ook geen reden toe- maar zo bescheiden mogelijk onder andere team-naam. Ik denk wel dat ze een goede slag willen slaan tegen de vele Fiesta's, daar hebben ze de beste uit hun stal voor genomen Abbring.

  4. #6244
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    PSA zal zich eens willen bewijzen in eigen land op wrc niveau denk ik en de strijd eens aangaan met de vaste waarden in WRC2.

    Peugeot zal zich zeker willen bewijzen in eigen land nadat ze verschillende keren in het zand moesten bijten met wederkerende motorproblemen. Men mag dan een snelle auto gebouwd hebben, maar wat koop je als de (zelfde) problemen zich steeds opnieuw voordoen?

  5. #6245
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Het zal maar opgelost worden als ze een ander motorblok insteken, maar volgens de regels kan men dit niet doen.

  6. #6246
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Het zal maar opgelost worden als ze een ander motorblok insteken, maar volgens de regels kan men dit niet doen.
    Daarom test Skoda intussen al meer dan één jaar, willen geen fouten maken.

  7. #6247
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Afgelopen weekend es naar Rallye du Béthunois geweest net over de grens, mooi startveld, drie proeven gedaan en mooi spektakel gezien
    Foto's op www.RallyOnline.be!







  8. #6248
    Member vedo66's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 January 2009
    Locatie
    Zwevegem, Belgium
    Berichten
    71

    Standaard rally du var

    Loeb start in de var met zijn vrouw als co-piloot

  9. #6249
    Member vedo66's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 January 2009
    Locatie
    Zwevegem, Belgium
    Berichten
    71

    Standaard

    [QUOTE=vedo66;288225]Loeb start in de var met zijn vrouw als co-piloot[/QUOTE
    http://www.sebastienloeb.com/sebasti...e-en-copilote/

  10. #6250
    Senior Member Rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 February 2014
    Berichten
    271

    Standaard

    Dan heeft de familie Loeb als eindejaars uitstapje deze keer niet voor de Condroz maar voor de Var gekozen, hopelijk heeft Loeb het allemaal niet verleerd na zoveel kilometers op het circuit en kan hij nog een klein beetje sturen en de snelle heren en dames een beetje bijhouden. Misschien een opfris cursus dagje naast Lefebvre gaan zitten ...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •