Inschrijvingen Azoren afgesloten. De lijst is bekend en is maar pover, echt mager. Hopelijk geen teken aan de wand voor de rest van het seizoen.
de start van KP Westouter ligt in de Dasdreef, finish Boeschepestraat![]()
Inschrijvingen Azoren afgesloten. De lijst is bekend en is maar pover, echt mager. Hopelijk geen teken aan de wand voor de rest van het seizoen.
Azoren heeft nog nooit een toplijst gehad.
Kopecky rijd vooral ERC manches, daarom ontbreekt ie.
Info GEKO Ypres Rally:
http://www.rallyandraces.com/index.p...ten&Itemid=126
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"
GioRallyReport
Kopecky rijd vooral ERC manches, daarom ontbreekt ie.[/QUOTE]
Maar mensen zoals Flodin, Sousa en Arzeno, die ook genoemd werden in het IRC ontbreken hier toch ook? Krijgen die hun programma niet rond of hebben die de Azoren gewoon niet opgenomen in hun programma?
Maar mensen zoals Flodin, Sousa en Arzeno, die ook genoemd werden in het IRC ontbreken hier toch ook? Krijgen die hun programma niet rond of hebben die de Azoren gewoon niet opgenomen in hun programma?[/QUOTE]
Azoren is nooit geliefd geweest wegens bepaalde dingen waaronder financiële aspecten. Ik reken op Flodin toch, die gaat nie zomaar forfait geven voor z'n thuisrally. Sousa is afwachten en Arzeno verwacht ik in Corsico en hopelijk nog iets meer.
Er is een nieuwe IRC website, met oa een pagina waarop de piloten staan die blijkbaar een (beperkt?) IRC programma rijden. Toni Gardemeister staat er op met een Peugeot 207 s2000. Iemand die hier meer over weet? Campos staat er ook op met een 207 S2000 maar als Portugees mist hij al zijn thuiswedstrijd de Azoren, dus ik denk niet da we hem aan de slag zullen zien.
Van die lijst zou ik weinig aantrekken, weinigen weten of echt al die personen zullen rijden in het IRC meesten betwijfelen het..
Wat wel nog zal komen is morgen een presser van het Ukranian dream team, Saliuk en Tamrazov zullen een uitgebreid IRC programma rijden met een Fiesta S2000 ook Puskadi zal in dat team zitten met een Impreza R4 waarschijnlijk.