lobke mag ook eens een stuk in zijne frak hebben he
![]()
sandropov.wordpress.com
lobke mag ook eens een stuk in zijne frak hebben he
![]()
no guts no glory
freddy loix maximum attack
Leuk stukje. Maar wat je Loeb-JML scenario betreft: dat zou ik niet erg vinden en ik zou zeker niet terugdenken aan Monte Carlo. Latvala heeft zelf een blunder begaan en wist vantevoren dat uitvallen definitief zou zijn. Dat gold voor iedereen. Als Latvala slim was geweest en Loeb was door eigen fout uitgevallen, had je dan hetzelfde betoogd?
Daarbij, Latvala heeft nog 12 rally's om dit goed te maken, dat is meer dan genoeg.![]()
WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011
dat een piloot op de lappen gaat tijdens zo'n dagen in zulke mythische steden is echt niet ondenkbaar.
en eerlijk als hij zich dat kan permitteren wens ik hem er veel plezier mee ik kijk alvast uit naar de crash verklaringen in de stijl van: " man gisteren veel te lang blijve plakke in de pussycat en me mij zatte botte ni oep tijd gan maffe..."
wat het superrally stuk betreft
- als men het wil behouden dat men de mogelijkheid om nog punten te pakken afschaft. discutie gedaan
wil men zo nog starten dan is dit voor het publiek en/of ervaring opdoen (bvb neuville)
- hou super rally weg en je krijgt miss ook wel een goede barometer ivm de proeven zelf.... veel mechanische problemen kan duiden op te zware proeven voor de mechaniek tegen die snelheden
per slot rijden ze niet altijd op asfalt
Wat ik vooral onthou van deze Monte is het debuut van Neuville en ook hoe een organisatie hun wedstrijd eindeloos kan rekken zonder enige meerwaarde![]()
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"
GioRallyReport