Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 64

Discussie: Wat kan er volgens julie veranderen

  1. #1
    Senior Member gte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 June 2007
    Berichten
    146

    Standaard Wat kan er veranderen aan classic en rittensport

    Hallo gasten
    Hier kunnen we in een nieuwe discussie op een gezonde en zonder elkaar in de haren te vliegen hier babbelen over de dingen die volgen julie kunnen veranderen in de rittenspot
    Laatst gewijzigd door gte; 9 January 2013 om 21:53

  2. #2
    Senior Member gte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 June 2007
    Berichten
    146

    Standaard

    Alé, zoals gewoonlijk te vlug typen met dikke vingers. Sorry voor de fouten

  3. #3
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard

    Ik vind het goed zoals het nu es, laatst werd nog een discussiepunt heel snel aangepast in het reglement en dat is al een positief teken vind ik, zo moet het zijn.
    Er is altijd wel iets maar men moet zich daar leren bij neerleggen en de organisatoren mogen dat niet altijd als negatief aanzien.
    Te veel rondjes rijden en rond dezelfde kerktoren zou ik toch proberen te vermijden..ook omdat dat voor de bemande controles niet te gek word.
    Laatst gewijzigd door GeertT; 9 January 2013 om 22:10

  4. #4
    Senior Member gte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 June 2007
    Berichten
    146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeertT Bekijk bericht
    Ik vind het goed zoals het nu es, laatst werd nog een discussiepunt heel snel aangepast in het reglement en dat is al een positief teken vind ik, zo moet het zijn.
    Er is altijd wel iets maar men moet zich daar leren bij neerleggen en de organisatoren mogen dat niet altijd als negatief aanzien.
    Te veel rondjes rijden en rond dezelfde kerktoren zou ik toch proberen te vermijden..ook omdat dat voor de bemande controles niet te gek word.
    Groot gelijk dat de organisatoren dit niet altijd als gezaag moeten beschouwen.
    Als ze dit doen kan dit ook een teken van onmacht zijn.
    Enorm veel respect voor de mensen die willen organiseren en ik ga geen namen noemen ( nogmaals uit respect ) maar er zitten er tussen die het reglement niet meester zijn en niet alle systemen onder de knie hebben.

  5. #5
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Thumbs up

    Ben ik volledig mee eens gte

  6. #6
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Volgens mij is er toch nog wat ruimte voor verbetering.
    Mijn grootste "probleem" met de VAS Classics is dat het in mijn ogen allemaal wat eenheidsworst geworden is...
    Als organisator heb je weinig mogelijkheden om je fantasie eens te gebruiken, om je eigen ding te doen. Dus mijn voorstel is, maak 2 categorieën. Een zoals het nu is, nog iets gemakkelijker misschien, waar beginners kunnen leren. En maak dan een categorie binnen de VAS Classics, waar je als organisator eens je gedacht mag doen. Wel visgraat, blinde lijn, grensbenadering, een slalom enz. mag in steken. Waar je wel GPS mag verbieden. Waar je zelfs een "nieuw" navigatiesysteem mag invoeren (mits een duidelijke uitleg in de briefing of het reglement wel te verstaan). Er zijn nog veel systemen die gebruikt worden in Nederland of Wallonië, die zeer tof zijn en die hier niet gekend zijn.

    Ik denk dat er veel teams zijn die graag eens af en toe eens iets nieuws ontdekken... Wie dat allemaal niet ziet zitten, kan gerust in de huidige categorie blijven. Wie enkel strikt volgens de regels wil inrichten, kan dat ook doen. Een dergelijke "expert" klasse hoeft voor mij niet in iedere wedstrijd en er hoeft ook geen kampioenschap van te zijn. Maar wie dat nu wil doen, wordt ten schande gemaakt op allerhande forums

    Verder een beetje gezond verstand voor sommige organisatoren zou ook kunnen helpen. Sommige situaties lijken gecreëerd om discussie uit te lokken. Als organisator moet je in de eerste plaats discussie proberen te vermijden. Uiteraard gaat dat niet altijd, en we zullen op 13 april weten hoe goed wij daar in slagen

    Dit is dus enkel mijn mening, laat maar weten wat jullie er van vinden
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  7. #7
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard

    Denk niet dat dat de oplossing is Anton, als je ziet hoeveel deelnemers er maar zijn in de klasse "Sport" Rittensport.
    Houden zoals het is maar meer communicatie tussen deelnemers en organisatoren.
    GPS..behouden want dat is oncontroleerbaar en ook veiliger...sommigen zijn origineel in autos en dat afplakken....gemakkelijk te omzeilen.
    Wat met gps'en in smartphones? Dus voor iedereen toelaten, dan zijn er geen discussies daarover, iedereen gelijk dan.
    PS. met visgraat heb ik géén probleem in een classic.

  8. #8
    autofreak filip deplancke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 March 2009
    Locatie
    zwevegem
    Berichten
    165

    Standaard

    Ik zou graag wat meer ritten zien in de maanden juni, augustus en september. Cer en BWC zijn nu ook al verplaatst. Laatste weekend van september en eerste 2 weken van oktober, Cer, Portugal, Corsika, Bwc, Charleroi en Zoute ???

  9. #9
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeertT Bekijk bericht
    Denk niet dat dat de oplossing is Anton, als je ziet hoeveel deelnemers er maar zijn in de klasse "Sport" Rittensport.
    Houden zoals het is maar meer communicatie tussen deelnemers en organisatoren.
    GPS..behouden want dat is oncontroleerbaar en ook veiliger...sommigen zijn origineel in autos en dat afplakken....gemakkelijk te omzeilen.
    Wat met gps'en in smartphones? Dus voor iedereen toelaten, dan zijn er geen discussies daarover, iedereen gelijk dan.
    PS. met visgraat heb ik géén probleem in een classic.
    Het moet geen Sport klasse worden he. Geen moeilijk puzzelen. Maar gewoon eens regelmatig eens iets anders. Niet beginnen met keercontroles, niet beginnen met 7 keer de zelfde lus te rijden enz. Pas op, niets op tegen he, als er mensen zijn die dat graag doen, er is niets mis mee Het geringe succes van de rittensporten ligt volgens mij in het feit dat ze zeer kort zijn. Wie wil er 200km rijden voor een rit van 100km, om dan 200km terug te rijden... Dat blijf je niet doen!

    Over de GPS. Ik heb het hier al gezegd, het is perfect te controleren. In het donker zie je duidelijk de schermpjes oplichten in de auto.
    En veiligheid... Tot over 5 jaar reed iedereen puur op het zicht, tijdens de ritten en er buiten... Gebeurden er dan zo veel meer ongelukken? Het is wachten tot er iemand op een tegenligger of een voorganger knalt omdat hij naar zijn gps-scherm zit te kijken...
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  10. #10
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard

    zou graag hebben dat mensen hun mening geven zodat het voor ons allen duidelijker is.

    1. GPS: ja - neen
    2. Rittensport: te kort - te moeilijk - ........................
    3. Vas Classics: te makkelijk - te moeilijk - klasse bijsteken(experts) - ...................

Soortgelijke discussies

  1. Wat zou er volgens jou hier mogen veranderen?
    By digibyte in forum Algemeen
    Reacties: 124
    Laatste bericht: 10 January 2009, 15:29

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •