Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 146

Discussie: 39 ste GEKO Rally van Wervik - 14-15 juni 2013

  1. #91
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 April 2010
    Berichten
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popringnoare Bekijk bericht
    standaard zou betekenen dat hij 170PK heeft , ziet er idd iets meer uit .....
    in recht stuk op kp wervik zat hij vlak achter Eggermont, hij moest niet onderdoen in het optrekken voor een M3 met Sequentiële versnellingsbak???

  2. #92
    Senior Member david's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    2.319

    Standaard

    waarom zou Bayard uit de uitslag geschrapt zijn ?

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 April 2007
    Berichten
    229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loeten Bekijk bericht
    Heeft iemand een idee / beelden van wat er op KP2 (eerste ronde) bij de hele scherpe bocht nabij de kerk van Kruiseke gebeurd is? Volgens omstaanders zou een wagen zijn rempunt gemist hebben, rechtdoor gegaan zijn en hij zou de hekkens die er stonden geramd hebben, waarop deze enkele stewards zouden verwond hebben. Ik heb de hekkens zien liggen... Enkele uren later, tijdens de derde ronde was een identiek voorval al hadden ze nu gelukkig de nieuwe hekkens een aantal meters verder geplaatst...
    Twee of drie wagens schoven rechtdoor op dit punt, de hekkens werden geraakt. Van stewards die verwondingen zouden hebben opgelopen heb ik niks gemerkt.
    Heel goed mogelijk dat dit nogmaals gebeurde in de volgende ronde, was er toen niet.
    't is toch geen plaatsje waar ik zou staan, na dit lang recht stuk, eentje zonder remmen en je zit zo in de prijzen. En die hekkens stoppen geen wagen.
    Liefde is blind, daarom kan ze mij niet vinden

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door david Bekijk bericht
    waarom zou Bayard uit de uitslag geschrapt zijn ?
    nie in parc ferme gezet

  5. #95

    Standaard

    Onboard met Dekimpe Rudi en Seys Geert op KP Geluwe


  6. #96
    Senior Member Giljan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door impreza Bekijk bericht
    Was gisteren nog eens in Wervik. Toch spijtig dat die rally maar een vas rally is. Zo een mooi parcours en goede organisatie. Heb ook veel super passages gezien. Als je op de kaart gaat kijken naar de spektakelpunten die aangeduid zijn dan is dat ook zo. Dat is ook anders bij vele rally's. Dikke chapeau voor Melissa, straffe rally. Jammer dat Davy uitviel om welke ook de reden hier te lezen. Mss eens aan hem vragen? Denk dat hij het nog spannend had kunnen maken. Vrees dat hij wel eens rapper dan Melissa gaat zijn in ieper. Mss een afspraak dat hij nu haar liet winnen...
    Heunink en de mevius waren ook zeer snel! Leuke strijd was dat. Kijk uit naar ieper. Wervik heeft me weer warm gekregen voor de rally! Volgend jaar wat minder wind aub.
    Met alle respect voor beide piloten, maar de wagen van Melissa gaat veel harder dan deze van Vanneste.
    Kon je goed zien op de rondkoers!
    Melissa kloppen met een mindere wagen zal toch moeilijker zijn volgens mij... Maar laat ze maar de uitdaging aangaan

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onslow Bekijk bericht
    Twee of drie wagens schoven rechtdoor op dit punt, de hekkens werden geraakt. Van stewards die verwondingen zouden hebben opgelopen heb ik niks gemerkt.
    Heel goed mogelijk dat dit nogmaals gebeurde in de volgende ronde, was er toen niet.
    't is toch geen plaatsje waar ik zou staan, na dit lang recht stuk, eentje zonder remmen en je zit zo in de prijzen. En die hekkens stoppen geen wagen.
    Was Dolfen die eerst serieus rechtdoor ging, kort erna gevolgd door Boussu die zonder remmen bleek te zitten. Later ging nog een oranje BMW in de haag. Dit alles in de eerste ronde. Een paar toeschouwers stonden relatief veilig aan de kant van de uitremzone, één ervan werd geraakt door een Herasnet, maar zonder veel erg.

  8. #98
    Senior Member mas-racing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 September 2008
    Locatie
    zonnebeke
    Berichten
    1.700

    Standaard

    mijn beelden van het historic gebeuren : http://www.mas-racing.be/nl-17836-99...-historic.html


  9. #99
    Member impreza's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 May 2010
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giljan Bekijk bericht
    Met alle respect voor beide piloten, maar de wagen van Melissa gaat veel harder dan deze van Vanneste.
    Kon je goed zien op de rondkoers!
    Melissa kloppen met een mindere wagen zal toch moeilijker zijn volgens mij... Maar laat ze maar de uitdaging aangaan
    Hmmm haar wagen was rapper? Ze draaien toch identiek dezelfde tijd op die special? Wil dan ook veel zeggen...

  10. #100
    Senior Member Giljan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door impreza Bekijk bericht
    Hmmm haar wagen was rapper? Ze draaien toch identiek dezelfde tijd op die special? Wil dan ook veel zeggen...
    Volgens de resultaten hebben ze maar 1 keer dezelfde tijd gedraaid, anders melissa steeds rapper. Verschil was wel niet zo groot.
    M'n eerste zin met respect voor beide piloten, herhaal ik nu nog eens!

Soortgelijke discussies

  1. [BK] Geko Ypres Rally 2013
    By Speedsport 1 in forum Rally binnenland
    Reacties: 1224
    Laatste bericht: 30 July 2013, 10:07
  2. [VAS]38 ste GEKO Rally van Wervik - 8-9 juni 2012
    By Webm. Wervik in forum Rally binnenland
    Reacties: 267
    Laatste bericht: 1 July 2012, 12:10
  3. [VAS] Geko rally van wervik 18/06/2011
    By bacardi in forum Rally binnenland
    Reacties: 301
    Laatste bericht: 22 June 2011, 11:19
  4. Rally Wervik op 14/06/2008
    By Time Girl Wervik in forum Rally binnenland
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 8 December 2007, 19:09

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •