Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: RALLY WORLD 4.0 - Top rally rijden met rFactor

  1. #1
    Junior Member RallyDriverChris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 September 2013
    Locatie
    Kortemark - West-Vlaanderen
    Berichten
    8

    Standaard RALLY WORLD 4.0 - Top rally rijden met rFactor

    Hallo Rally vrienden en Rally online rijders

    Vele online rijders kennen ook wel de game rFactor die al jaren mee draait in het online racen op computer.
    De meeste rijders zijn al jaren vertrouwd met het racen op circuit met alles en nog wat van oude tot nieuwe wagens op alle circuit van de wereld die men voor rFactor maakt.

    MAAR ER IS ONLANGS TOCH EENS IETS NIEUWS OP DE PROPPEN GEKOMEN BIJ RFACTOR

    RALLY RIJDEN MET RALLYWORLD 4.0

    Moet zeggen het moet niet gaan onderdoen voor de bekende rally game "Richard Burns". de naam van de mod in rfactor is "RALLYWORLD 4.0"
    RALLYWORLD 4.0 heeft een inhoud om van te snoepen. Je heb allereerst de standard mod dat men installeert en een update.
    Daarnaast heb je de keuze van wagens te downloaden met onder ander de oude rallywagens de Groep A8 en Groep B wagens. Kruip achter het stuur van de Opel Manta van Guy Colsoul, de MG Metro van Marc Duez, of even de Ford RS200 van Robert Droogmans, en nog zoveel andere.
    Je heb de klasse KITCARS, de klasse S1600 - S2000 wagens.
    En als top wagens de WRC.

    Allemaal top afgewerkte wagens ,en met hun eigen motorgeluid als een echte rallywagen.

    Daarnaast zijn er zowat 50 tracks voorzien, rally kp's in verschillende rallys, rallysprint tracks en klimkoersen.

    Zeker niet te missen voor wie graag online rally wil gaan rijden.

    WIE HET EVEN WIL PROBEREN EN UITTESTEN DAT KAN JE NU KENNIS MAKEN MET RALLYWORLD 4.0 op rFactor.

    IK HEB EEN VOLLEDIGE NIEUWE WEBSITE KLAAR STAAN WAAR JE ALLES LEEST EN KAN VINDEN OM RALLYWORLD 4.0 TE GAAN PROBEREN EN TE DOWNLOADEN.
    SERVER STAAT WEKELIJKS OPEN OP MAANDAG, WOENSDAG EN VRIJDAG AVOND VANAF 19.30 UUR.

    VOOR ALLES TE WETEN TE KOMEN EN UIT TE PROBEREN GA DAN NAAR VOLGENDE WEBSITE
    :

    www.vp-simracing.com

    Deze website staat volledig in het teken van online rallysrijden.

    Rally vrienden en online rijders, kom gerust even de website zien, heb je belangstelling dan ben je van harte welkom op de server en wie weet ben je wel de snelste op de rally kp's, rallysprint of klimkoers.

    Groeten, Christiaan

  2. #2
    Junior Member RallyDriverChris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 September 2013
    Locatie
    Kortemark - West-Vlaanderen
    Berichten
    8

    Standaard RallyWorld 4.0 moviefilmpjes (rFactor)





    Hier graag even een filmpje of twee dat men een idee heeft wat RallyWorld 4.0 rFactor u aanbied van rallywagens, de tracks en de rijden van de wagens.

  3. #3
    Junior Member RallyDriverChris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 September 2013
    Locatie
    Kortemark - West-Vlaanderen
    Berichten
    8

    Standaard RALLY WORLD 4.0 rFactpr (Al 303 keer bekeken, maar geen reactie daarop)

    Hallo, Racefanaten

    Ik weet niet als ik zie dat er al 303 mensen Rally World 4.0 hebben bekeken en dat daar nog geen enkele reactie op is gekomen ?

    Zijn er wel van deze bezoekers die online racegames rijden op hun Pc of Laptop ?

    Wie kent eindelijk het spel rFactor ?

    Zijn er mensen die rFactor spelen op hun computer ?

    Zo, ja dan kan je gerust even laten weten hier in forum wie belangstelling heeft om RALLY WORLD 4.0 rFactor te gaan rijden.

    De link naar me website is volledig Nederlands, omdat ik ook Belgisch ben en alles draait in het nederlands.
    Buitenlanders zijn natuurlijk ook van harte welkom om te rijden, maar de website blijft voorlopig in het nederlands.

    Wat rally betreft weet ik natuurlijk dat men nog bij vele rijders men het game spel RICHARD BURNS rijd zowel offline als online.
    Ik heb het ook jaren gereden, tot ik wat rFactor leerde kennen en zo ben begonnen met online racen.
    Maar de meeste mods en wagens zijn gebaseerd op circuit rijden bij rFactor.
    Maar Rally stond bijna helemaal niet bekend bij rFactor.

    Maar sinds de komst van de mod RALLY WORLD 4.0 is daar stilaan verandering in aan het komen.
    De grootste belangstelling in rally rijden met rFactor ligt nog bij de Hongaren, Duitsers en Italianen.
    Maar wat Belgisch betreft is er bij mij weten geen enkele online league die dat rijd.

    Mij league reed ook vooral circuit racen maar ben daar van nu over gestapt naar rally rijden.

    We zijn pas opgestart met rally rijden en zo testen ikzelf en twee collega's wat alle wagens en tracks uit om te leren kennen.
    Zo staat de server open op maandag, woensdag en vrijdag avond vanaf 19.30 uur.

    Ik heb me best gedaan op me website voor Rally World 4.0 en zijn er al meer dan 200 wagens beschikbaar en bij de 100 rally, rallysprinten en klimkoersen parcours beschikbaar.

    Wat heb je daarvoor nu nodig om te rijden, dat is natuurlijk de game rFactor op je pc.
    Voor de rest moet u dan enkel de mods en tracks downloaden en in je rFactor zetten en rijden.

    MAAR VOOR WIE DIT NIET KENT KAN JE ALTIJD EVEN RAADPLEGEN BIJ MIJ: vp-simracing@telenet.be

    Na het kijken van al 303 mensen naar RALLY WORLD 4.0 zou ik wel best tevreden zijn als ik eens iemand hoor en belangstelling heeft om eens dit te gaan rijden.
    Laat gerust maar iets achter hier in forum of heb je andere vragen kan je me en mailtje sturen.

    Rally driver Chris

  4. #4
    Senior Member trx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    349

    Standaard

    Ik ben één van die 303 maar dat was uit nieuwsgierigheid .
    Heb een xbox en een ps3 om te gamen, pc is ondertusen 7 jaar oud, doet het perfect voor wat ie moet doen (internet / mails / foto's) en daar begin ik niet mee om te gamen.

    Voila, nog 302 te gaan .

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 June 2009
    Berichten
    113

    Standaard

    Ik speel al enkele jaren rfactor, speel het echter niet veel en als ik het speel dan racen we meestal/altijd op circuit.
    Kheb net de rally mod afgehaald om eens te proberen hopelijk krijg ik het geinstalleerd
    Dus wie weet join ik wel eens jouw server...

  6. #6
    Junior Member RallyDriverChris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 September 2013
    Locatie
    Kortemark - West-Vlaanderen
    Berichten
    8

    Standaard De mod RallyWorld 4.0 is gemakkelijk te installeren

    Hallo,

    Je kan de mod gemakkelijk vinden op me website om te downloaden. Ook na installeren van de mod niet vergeten de update "Phisyes" te installeren.
    Je kan alles gewoon installeren en rFactor selecteren daarvoor, zet meteen alles op zijn plaats in je rFactor.

    Voor de tracks: downloaden en ook gewoon in je locations zetten.
    Enkel de tracks Slovenia rally en Miskolc raly hebben een tweede map Plugins. Die overschrijf je gewoon in je map plugins.
    In die plugins zitten er pacenotes (co-piloot comentaar tijdens het rijden)

    Wagens zijn ook allemaal apart te downloaden per klasse. Ook gewoon downloaden en in je rFactor installeren, zet ze ook meteen op zijn plaats in je rFactor.

    Wat we rijden en wanneer we rijden vind je alles op de website: www.vp-simracing.com

    Good Luck, en zie je wel straks even op de server.

    Christiaan

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 June 2009
    Berichten
    113

    Standaard

    Installeren is mij gelukt maar dan wou ik eens die kp van wrc spanje rijden (la marussa) ofziet die begon met laden maar bij 3/4 ofzo bleef het maar duren... en na tijdje gewoon afgezet maar.
    Misschien heb jij een idee hoe dit komt? heb nochtans alles in de correcte map gezet...

    Groetjess

  8. #8
    Junior Member RallyDriverChris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 September 2013
    Locatie
    Kortemark - West-Vlaanderen
    Berichten
    8

    Standaard Downloaden track WRC La Marussa hier, uitpakken rar en gewoon in je locations zetten

    Hallo

    Download hier even de track via link dat ik aangemaakt hebt.
    Is een RAR bestand, na download uitpakken en die map track gewoon dan in je locations zetten van je rFactor.

    Track La Marussa
    http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XNQSDVTHVECX.rar

    Meer hoeft men niet te doen, je ralywagen kiezen en rijden

    Chris

Soortgelijke discussies

  1. 1:18 Rallyprojecten World rally museum collectie
    By gerardwrm in forum Modelbouw
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 21 December 2012, 10:46
  2. Beginnen rally rijden vas
    By killroy in forum Rally binnenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 9 August 2011, 22:13
  3. ik wil rally rijden?
    By bene in forum Rally binnenland
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 19 February 2010, 19:50
  4. ik wil rally rijden?
    By bene in forum Rallycross
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 February 2010, 18:28
  5. Managing The World Rally
    By ManagingTheWorldRally in forum Games
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 24 May 2008, 19:51

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •