Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 212

Discussie: Praktische info rally Duitsland

  1. #1
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard Praktische info rally Duitsland

    Gorn en ik waren erover bezig om in augustus naar de wrc rally van Duitsland te gaan. Maar we weten eigenlijk niet goed hoe het aan te pakken. We zijn nog nooit naar een rally geweest, en ook qua vervoer, verblijf... zitten we met vragen. Iemand die zijn ervaringen kan delen?!
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  2. #2
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Misschien dat jullie als 'voorbereiding' eerst een BK Rally aan kunnen doen, want als je Duitsland als allereerste rally gaat aandoen, ga je ongetwijfeld voor veel verrassingen komen te staan.

  3. #3
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Vooral zorgen dat je een fatsoenlijke kaart hebt, en iemand die de kaart goed kan lezen. Verder de dag vantevoren beetje plannen waar je wil gaan kijken en rekening houden met de drukte. En op tijd vertrekken natuurlijk. Het beste is om voor de rally al eens de omgeving te gaan verkennen. Maar dat hoeft niet perse.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Misschien dat jullie als 'voorbereiding' eerst een BK Rally aan kunnen doen, want als je Duitsland als allereerste rally gaat aandoen, ga je ongetwijfeld voor veel verrassingen komen te staan.
    ge kunt de rally van ieper nemen bv zal al ne goede voorbereiding zijn voordat je gaat naar het wk

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    ge kunt de rally van ieper nemen bv zal al ne goede voorbereiding zijn voordat je gaat naar het wk
    We hadden gedacht om mss naar de sezoensrally in bocholt te gaan kijken omdat die toch wat korterbij ligt voor ons. In ieder geval al bedankt voor de tip!

  6. #6
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Het lijkt precies moeilijker voor een leek dan we dachten...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  7. #7
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gorn Bekijk bericht
    We hadden gedacht om mss naar de sezoensrally in bocholt te gaan kijken omdat die toch wat korterbij ligt voor ons. In ieder geval al bedankt voor de tip!
    De Sezoensrally kan ik jullie echt aanraden. Ik ben er sinds 2000 onafgebroken geweest en heb het mij geen enkele keer beklaagd. Bovendien is er nergens zoveel onverhard in een rally in België dan in deze rally.

  8. #8
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    De Sezoensrally kan ik jullie echt aanraden. Ik ben er sinds 2000 onafgebroken geweest en heb het mij geen enkele keer beklaagd. Bovendien is er nergens zoveel onverhard in een rally in België dan in deze rally.
    en qua organisatie daar naartoe, hoe zit dat dan. kan je een kaart verkrijgen waar alle kp's enzo opstaan, of hoe zit dat allemaal in zijn werk. En wordt er op een of andere manier inkom gevraagd.

    Hoe zit dat bij een wrc dan?
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #9
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Om nu bijvoorbeeld naar de sezoensrally of dit weekend sint-truiden. is het dan noodzakelijk om een auto beschikbaar te hebben, of is het perfect mogelijk door daar rond te wandelen. Want kan de oppervlakte van zo'n rally moeilijk inschatten..
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  10. #10
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    en qua organisatie daar naartoe, hoe zit dat dan. kan je een kaart verkrijgen waar alle kp's enzo opstaan, of hoe zit dat allemaal in zijn werk. En wordt er op een of andere manier inkom gevraagd.

    Hoe zit dat bij een wrc dan?
    Inkomkaarten + programmaboek kan je online bestellen via de site van Duitsland, wij doen dat ieder jaar en is wel makkelijk vind ik. Je ontvangt dan het pakket ongeveer een kleine maand voor de rally en zo kan je de kaart en de kp's al eens goed bekijken langs waar je al moet rijden.
    In het programmaboek staan alle kp's mooi apart maar als je een pakket besteld zit er ook een stafkaart bij maar die is de laatste jaren wel minder duidelijk maar als je een beetje kaart kan lezen moet da wel lukken.

    Als je nog een hotel moet boeken zal je daar best niet lang meer mee wachten...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •