Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Beginnen met rally als (co-)piloot

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davy Verbrugghe Bekijk bericht
    Je kan altijd eens zoeken voor informtie bij autostal ( duindistel, atlantic,...). Ik denk wel dat je vroeger kan starten dan 18. Melvin die is meegeweest met Claude Bal was ook nog geen 18. Maar denk er aan het is eendure hobby. En als co piloot moet je ook budget hebben. En soms veel.
    Davy, toen ik op 4 mei mijn eerste deelname als co had bij Bert Cornelis in de RS v/d Monteberg, was ik reeds 18 jaar (van 9 maart). Dus Bij Claude was ik terug een maand ouder
    Ik had al es horen vallen dat je inderdaad onder de 18 kan deelnemen mits enkele voorwaarden maar geen idee bij wie dit wel en niet van toepassing is.

  2. #12
    Member Davy Verbrugghe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 August 2014
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FM rallymovies Bekijk bericht
    Davy, toen ik op 4 mei mijn eerste deelname als co had bij Bert Cornelis in de RS v/d Monteberg, was ik reeds 18 jaar (van 9 maart). Dus Bij Claude was ik terug een maand ouder
    Ik had al es horen vallen dat je inderdaad onder de 18 kan deelnemen mits enkele voorwaarden maar geen idee bij wie dit wel en niet van toepassing is.
    Mijn excuses Melvin. Tis omdat ge er nog jong uitziet voor uw leeftijd . Kga da wel.komen goedmaken vanmiddag. Veel succes en hou het veilig he.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davy Verbrugghe Bekijk bericht
    Mijn excuses Melvin. Tis omdat ge er nog jong uitziet voor uw leeftijd . Kga da wel.komen goedmaken vanmiddag. Veel succes en hou het veilig he.
    Haha oh dank u!

  4. #14
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Zal dan ASAF geweest zijn. Daar mag het vanaf 12 op voorwaarde dat je 1m35 bent en toestemming van de ouders hebt (http://www.asaf.be/annee_en_cours/pr...allye_2014.pdf, artikel 2.1.2.3) VAS en Nationaal minstens 18

    En inderdaad, over het algemeen draagt de co-piloot het inschrijvingsgeld bij, en de verplichte fia-gekeurde veiligheidskledij is ook niet goedkoop in aanschaf (al kan je soms wel 2de hands koopjes doen, maar let op de die spullen niet vervallen zijn of dicht bij hun vervaldatum zitten)
    Artikel 2.1.2.3 slaat op "RALLYES DE NAVIGATION/ORIENTATION", heeft niets met "echte" rally's te maken waar de limiet ook 18 is, zonder uitzondering.

Soortgelijke discussies

  1. Hoe kan ik met rally beginnen?
    By Secretheroes in forum Rally binnenland
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 25 September 2011, 17:37
  2. Beginnen rally rijden vas
    By killroy in forum Rally binnenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 9 August 2011, 21:13
  3. Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 January 2011, 16:57
  4. beginnen als co piloot
    By Peter 666 in forum Rally binnenland
    Reacties: 92
    Laatste bericht: 17 February 2010, 21:50
  5. hoe moet ik beginnen
    By brenne in forum Rally binnenland
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 7 June 2009, 15:29

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •