Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 99 van 99

Discussie: Legend Boucles Bastogne (21/02/2015)

  1. #91
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    naar het schijnt was het ook de allerlaatste maal in Stoumont en Bodeux, vanaf volgend jaar alles rond Bastogne

  2. #92
    Senior Member Para's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 May 2009
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    145

    Standaard

    éen voordeel van die verplaatsing naar Stoumont/Bodeux; Legends en Classics rijden niet in elkaars weg en zo ontneem je wat de drukte in Bastogne + publiek die zich beter verspreid. Al is het quasie onmogelijk om beide competities te volgen denk ik. (vergelijkbaar met historics en moderne in Ieper)

  3. #93
    Senior Member Dingske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Locatie
    Zingem
    Berichten
    245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    naar het schijnt was het ook de allerlaatste maal in Stoumont en Bodeux, vanaf volgend jaar alles rond Bastogne
    Dat zou zeker niet slecht zijn, wij vonden de verplaatsingen tussen spa - bastogne - saint hubert iets te ver als toeschouwer, waardoor je teveel tijd verliest om nog veel te kunnen zien. Sfeer in Bastogne was inderdaad ook niet zoals het moest, en 1 keer zijn we naar de classics gaan kijken, en die moesten hun precies ferm inhouden. Gelukkig hier en daar toch nog mooi spektakel gezien, maar geen topeditie.

  4. #94
    Senior Member Flipn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 August 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    530

    Standaard

    Veel toeschouwers schenen ook niet te snappen dat het eigenlijk om een Regularity-wedstrijd ging..
    If you can't go further, step up a gear.

  5. #95
    Senior Member Manuelos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    The Westcoast
    Berichten
    171

    Standaard

    Die verbindingen vielen toch nog mee naar Bodeux/Stoumont? Hoop en al een halfuur rijden.
    Laatse ronde overgeslagen, 6 kp's gedaan, ons nergens moeten haasten, nergens file gehad, en 't was dan nog gratis ook. Ik vond het een geslaagde editie !

  6. #96

  7. #97
    rally is not a crime rusky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Wachtebeke
    Berichten
    1.495

    Standaard

    Hier ook gemengde gevoelens, qua parcours precies cava, mooi dat stoumont en bodeux er nog inzaten.
    De toeschouwers die klagen over verre verplaatsingen, nog nooit een wk rally gaan bekijken zeker?
    Amper 50km ver rijden van Bastogne naar Bodeux.
    Er waren wel heel wat minder toeschouwers aanwezig had ik de indruk dan voorgaande jaren.
    Wat mij (ons) wel opviel dat de piloten precies kalmer waren als andere jaren. Ze "trapten" niet echt door hadden we de indruk.
    Ook opgemerkt dat de chicanes en Stops en Go slecht geplaatst waren.

    De pluspunten; Gratis rallykijken, Geen filles, Mooi wagens, mooie omgeving, 2 blijvers toppers rondom Spa hadden zeker een meerwaarde!
    Minpunten: Chicanes, Sfeer dit jaar, Toppiloten met geen Topwagens.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Wij vonden het ook matig. Werd niet bepaald doorgereden.
    Volgend jaar wellicht een keertje overslaan deze rally.

  9. #99
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rusky Bekijk bericht
    Hier ook gemengde gevoelens, qua parcours precies cava, mooi dat stoumont en bodeux er nog inzaten.
    De toeschouwers die klagen over verre verplaatsingen, nog nooit een wk rally gaan bekijken zeker?
    Amper 50km ver rijden van Bastogne naar Bodeux.
    Er waren wel heel wat minder toeschouwers aanwezig had ik de indruk dan voorgaande jaren.
    Wat mij (ons) wel opviel dat de piloten precies kalmer waren als andere jaren. Ze "trapten" niet echt door hadden we de indruk.
    Ook opgemerkt dat de chicanes en Stops en Go slecht geplaatst waren.

    De pluspunten; Gratis rallykijken, Geen filles, Mooi wagens, mooie omgeving, 2 blijvers toppers rondom Spa hadden zeker een meerwaarde!
    Minpunten: Chicanes, Sfeer dit jaar, Toppiloten met geen Topwagens.
    De verplaatsing van Bastogne naar Spa viel zeker heel goed mee vond ik, je kon toch een heel eind autosnelweg nemen.
    Wij hebben er een kleine 40 minuten over gedaan denk ik en je had trouwens mooi tijd om dit te doen.
    De nieuwe proeven rond Bastogne waren zeker de moeite, alleen jammer dat ze blijkbaar te snel waren voor de piloten.
    Je zag dat ze minder hard moesten trappen tov vorige jaren om hun gemiddelde te behalen.
    Het blijft natuurlijk een regelmatigheidswedstrijd maar als toeschouwer zie je toch liever piloten die op de limiet rijden.
    Ik vond ook dat er minder toeschouwers aanwezig waren dan de vorige edities, misschien komt dit ook een beetje door het slechtere weer.
    Voor mij mogen ze volgend jaar gerust alles rond Bastogne organiseren maar dan liefst wel meer technische proeven zodat ze iets harder moeten rijden.

Soortgelijke discussies

  1. Legend Boucles De Spa 2013
    By FilipD in forum Rally binnenland
    Reacties: 268
    Laatste bericht: 22 February 2013, 12:16
  2. Legend Boucles de Spa - 18 februari 2012
    By Pedro Cappelle in forum Rally binnenland
    Reacties: 523
    Laatste bericht: 24 February 2012, 17:45
  3. Legend Boucles de Spa - Classic categorie 50 km/u
    By BiHorNie in forum Rittensport
    Reacties: 55
    Laatste bericht: 23 February 2012, 18:48
  4. [Legends] Legend Boucles de Spa 2011
    By Nonkel Rally in forum Rally binnenland
    Reacties: 723
    Laatste bericht: 10 December 2011, 16:20

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •