Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: forza Kris Princen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 February 2015
    Berichten
    1

    Standaard forza Kris Princen

    Beste rally lovers,
    Zoals velen onder jullie volg ik de rally al jaren op de voet en ga ik zoveel mogelijk naar alle manches van het BK kijken.Hierbij heb ik de laatste 2 jaar een ongeloofelijk respect gekregen voor Kris Princen en het team Kaspers!!!Zeker na het mooie resultaat in de haspenhouw dit weekend!! Nu kan het team strijden met gelijke wapens,wat voorheen niet het geval was door de halvering van punten voor WRC wagens in t BK .Ikzelf ben van West Vlaanderen en wil eens zien via dit forum of er mensen zijn die willen helpen om een Kris Princen fan club op te richten,afdeling West Vlaanderen mocht er al een fan club zijn voor Kris en team Kaspers! Graag hierover jullie mening beste rally liefhebbers,
    Mvg
    Vanden Berghe Brecht
    brechtvdb2009@hotmail.com

  2. #2
    Senior Member Rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 February 2014
    Berichten
    271

    Standaard

    Kris Princen had Peter Kaspers 15 jaar eerder moeten tegenkomen. Je hebt zoveel toppers gehad hier in België in Kris is er ook zeker weten een; de grootste onderschatte van allemaal. Ik wil niet zagen, misschien is dit niet het juiste moment, maar als ik aan hem denk wordt ik altijd boos, dat niemand hem de financiën heeft gegeven, die extra push die hij nodig had toen hij in 2001 schandalig was behandeld bij Bastos Racing met die 206 WRC, toen politieke spelletjes belangrijker waren. Nee, Kris heeft jaren met een Renault gereden, was de snelste Clio man ooit, reed ze allemaal naar huis, ook de Fransen. Met gelijke wapens maak je maar geen zorgen. Kris heeft van de rallysport geen beroep kunnen maken, is gaan werken zonder PK's, zonder pacenotes, een groot verlies. Sorry voor mijn gezaag na zijn prachtige overwinning vandaag, maar ik wilde dit toch even kwijt!

  3. #3
    Senior Member oktaaf88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Locatie
    landen
    Berichten
    142

    Standaard

    En dat was nog maar de eerste rally er volgen er nu nog acht en hij zal nog mooie dingen laten zien,wees maar gerust.Ik gal al een10 tal jaren mee met Kris,zowel de Europese als de Franse cup en ik kan jullie verzekeren dat er al veel mensen verbaasd gereageerd hebben op zijn rijkunst.Ik kijk al uit naar Ieper want dat zal in mijn ogen de eerste serieuze test worden.

  4. #4
    Member Baggi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 January 2013
    Locatie
    sint truiden
    Berichten
    33

    Standaard kris princen

    heel sterk gereden van kris en da in de eerste rally met nieuwe auto plezant om iemand uit de streek te kunnen volgen in het bk

  5. #5

    Standaard

    ja super gereden van kris en peter top

    Mijn nonkel was ook en groote fan van kris, maar spijteg genoeg is hij er niet meer
    Rally fan yes yes Brc seizoen 2015 Rallysim 2015

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    12 August 2014
    Locatie
    Boekhout
    Berichten
    71

    Standaard

    Ben ook al jaren fan van Kris en in de Condroz en Haspengouw heeft hij de puntjes rerug op de i gezet.
    Ik verwacht dit jaar spannende duels met Freddy Loix. Ook de look van Kris zijn T16 is prachtig.

    Ik wil ook nog even terugkomen op het voorval met de Peugeot-Bastos tijdens de Rally van Portugal.
    Eerst wint Kris de Boucles de Spa (voor Tsjoen en Verreyt). Na de fout in Portugal (hij reed in de modder op een steen) wordt hij zonder pardon ontslaan. Blijkbaar zei Danny Colenbunders toen dat hij niet goed had geluisterd??? Vervolgens geven ze de (prachtige) 206 aan Snijers in Ieper en de Mevius in de Condroz. 2x geen winst. We zullen het nooit weten maar ik denk dat Kris het toch beter had gedaan.

  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    24 February 2013
    Berichten
    45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Condrozfan Bekijk bericht
    Ben ook al jaren fan van Kris en in de Condroz en Haspengouw heeft hij de puntjes rerug op de i gezet.
    Ik verwacht dit jaar spannende duels met Freddy Loix. Ook de look van Kris zijn T16 is prachtig.

    Ik wil ook nog even terugkomen op het voorval met de Peugeot-Bastos tijdens de Rally van Portugal.
    Eerst wint Kris de Boucles de Spa (voor Tsjoen en Verreyt). Na de fout in Portugal (hij reed in de modder op een steen) wordt hij zonder pardon ontslaan. Blijkbaar zei Danny Colenbunders toen dat hij niet goed had geluisterd??? Vervolgens geven ze de (prachtige) 206 aan Snijers in Ieper en de Mevius in de Condroz. 2x geen winst. We zullen het nooit weten maar ik denk dat Kris het toch beter had gedaan.
    Over de politieke spellekes(lees:geld=macht)van in die tijd kunnen we boeken vullen ,maar als je denkt dat nu beter is ben je ook verkeerd bezig, zie maar wat er de laatste weken in het citroën kamp gebeurd !!

  8. #8
    Senior Member Rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 February 2014
    Berichten
    271

    Standaard

    Ja inderdaad politieke spelletjes zullen altijd blijven duren... Alleen, met Peter Kaspers achter je met geld en rallyhart dan kan je er voor zorgen dat je de troeven van dat spelletje zelf in handen hebt. En da's mooi voor Kris, eindelijk, want ineens gaat het officieel worden allemaal: het Peugeot Belux Team toe maar!

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    16 August 2011
    Berichten
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Condrozfan Bekijk bericht
    Ben ook al jaren fan van Kris en in de Condroz en Haspengouw heeft hij de puntjes rerug op de i gezet.
    Ik verwacht dit jaar spannende duels met Freddy Loix. Ook de look van Kris zijn T16 is prachtig.

    Ik wil ook nog even terugkomen op het voorval met de Peugeot-Bastos tijdens de Rally van Portugal.
    Eerst wint Kris de Boucles de Spa (voor Tsjoen en Verreyt). Na de fout in Portugal (hij reed in de modder op een steen) wordt hij zonder pardon ontslaan. Blijkbaar zei Danny Colenbunders toen dat hij niet goed had geluisterd??? Vervolgens geven ze de (prachtige) 206 aan Snijers in Ieper en de Mevius in de Condroz. 2x geen winst. We zullen het nooit weten maar ik denk dat Kris het toch beter had gedaan.

    ik wil hier toch wel op reageren, versta me niet verkeerd ik kan de rijkunsten van kris zeker appreciëren en het is een zeer sympathieke kerel, maar de reden dat het destijds verkeer gelopen is bij peugeot-bastos is de fout van kris zelf. had hij het toen wat professioneler aangepakt en niet tot een gat in de nacht in disco's vertoeft dan kwam hij niet beschonken op een test sessie aan. jammer want ik zag hem graag rijden met die 206 . Paul lietaer heeft eens hetzelfde geprobeerd bij opel. Hij mocht testen nog voor een sprake was van loix, maar wie zat aankomt op een test sessie.......

  10. #10
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Condrozfan Bekijk bericht
    Ben ook al jaren fan van Kris en in de Condroz en Haspengouw heeft hij de puntjes rerug op de i gezet.
    Ik verwacht dit jaar spannende duels met Freddy Loix. Ook de look van Kris zijn T16 is prachtig.

    Ik wil ook nog even terugkomen op het voorval met de Peugeot-Bastos tijdens de Rally van Portugal.
    Eerst wint Kris de Boucles de Spa (voor Tsjoen en Verreyt). Na de fout in Portugal (hij reed in de modder op een steen) wordt hij zonder pardon ontslaan. Blijkbaar zei Danny Colenbunders toen dat hij niet goed had geluisterd??? Vervolgens geven ze de (prachtige) 206 aan Snijers in Ieper en de Mevius in de Condroz. 2x geen winst. We zullen het nooit weten maar ik denk dat Kris het toch beter had gedaan.

    Snijers was het jaar er voor. De Mevius reed denk ik ook Ieper met de Bastos 206. Eindigde 2de?

Soortgelijke discussies

  1. forza motorsport 3
    By mercury in forum Games
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 25 October 2011, 23:10
  2. BBQ tvv Princen Kris
    By oktaaf88 in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 16 June 2010, 22:41
  3. Dirt 2 ruilen voor Forza Motorsport 3
    By feysn in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 8 January 2010, 09:11
  4. Email adres Kris Princen
    By antoine in forum Café
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 30 December 2009, 19:12
  5. Foto's Opel Astra Kitcar Kris Princen Ieper 2001
    By Big Attack in forum Rally binnenland
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 19 December 2009, 20:09

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •