Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31

Discussie: WRC Rally Finland

  1. #21
    Senior Member JoostS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2008
    Locatie
    NL
    Berichten
    243

    Standaard

    Even wat gave shots van vrijdag en zaterdag online gezet! Helaas nog maar één dag te gaan.
    Volledige video komt binnenkort online.


  2. #22
    Senior Member JoostS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2008
    Locatie
    NL
    Berichten
    243

    Standaard

    En hier de volledige video, wat een schitterende rally is het toch!


  3. #23
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk bericht
    Den Dany heeft vandaag ook wel slechte punten gescoord vrees ik. Om nog maar te zwijgen van Meeke opnieuw.
    En als er een Citroen en een Hyundai in de patatten liggen, kan Roberto met zijn Ford natuurlijk niet achterblijven!
    Dany, Kriske, Andrea(s) en noem maar op hebben allemaal aan marktwaarde verloren. Over Hyundai zal ik me niet uiten, eens te meer komt Neuville met een diefje weg. Niet eens in de mogelijkheid om Paddon, Tanak en zelfs Evans op regematige wijze voor te blijven. Met wat domme stoten van de zes vernoemde piloten valt hij letterlijk met zijn Koreaanse wonderkar net naast het podium. Het geluk dat hem vorig jaar in DE gelukkig te beurt viel blijft (gelukkig) niet duren. Waneer komt die nieuwe kar nu? Ik denk dat de nieuwe i20 niet eens zo snel (of moet ik stellen traag is) dan het babyblauwe autoke dat hij nu door de Finse wouden diende te loodsen.

    Roberto is en blijft op zoek achter vangrails en grintbakken, de strandjaenetten van de F1 hebben steeds opnieuw een of ander vangnat die hun arrogantie poogt op te vangen hoewel dit soms wel eens misloopt. We moeten wel toegeven dat den Rubert Kubica steeds opnieuw voor spectaculaire beelden zorgt! Waarvoor dank, weet echter dat ik de wagens liever op de proeven zie bewegen.

  4. #24
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Net terug van een mooie Rally of Finland en de sterke passages van Neuville waren dit weekend zeer zeldzaam. Totaal niet vergelijkbaar met deze van één en twee jaar geleden, waar hij de vergelijking met de VW-boys wel kon doorstaan (op vlak van rijstijl en net niet op vlak van tijden, al waren de verschillen toen vaak miniem). Motivatie leek ook zeer ver zoek, weinig spraakzaam, bezorgde blik en soms ongeïnteresseerd. De VW's blijven er toch duidelijk bovenuit steken. Hoewel grote progressie voor de Fordjes, komen ze ook, mede door hun piloten, tekort om voor de prijzen mee te doen. Idem voor Citroën en Hyundai lijkt achteraan te trippelen met heel wat werk aan de winkel... Spijtig van de crash van Paddon, eens te meer weer the number one van het Koreaanse team en de enige Hyundai die in staat was om (op geruime afstand) de VW's te volgen!

  5. #25
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    De polo's zijn blijven verder evolueren, en de Hyundai's wss nauwelijks, wegens de bouw van het nieuwe model, die ook al op zich laat wachten.
    Denk dat Neuville idd daar al niet echt blij mee is, ook nie vergeten dat een crash tijdens de shakedown ook nefast is voor het vertrouwen in een rally.
    Je kan de auto niet verder afstellen naar behoren, terwijl de anderen met een "perfect" afgestelde auto de baan op kunnen.
    Finland, volgens mij de moeilikste van het jaar, waar je echt met een 100 % car en team moet staan om om enigszins in de buurt van de toppers te komen.
    En aangezien dit niet aanwezig was, denk ik dat Neuville eieren voor zijn geld heeft gekozen....

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    9 January 2015
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    De polo's zijn blijven verder evolueren, en de Hyundai's wss nauwelijks, wegens de bouw van het nieuwe model, die ook al op zich laat wachten.
    Denk dat Neuville idd daar al niet echt blij mee is, ook nie vergeten dat een crash tijdens de shakedown ook nefast is voor het vertrouwen in een rally.
    Je kan de auto niet verder afstellen naar behoren, terwijl de anderen met een "perfect" afgestelde auto de baan op kunnen.
    Finland, volgens mij de moeilikste van het jaar, waar je echt met een 100 % car en team moet staan om om enigszins in de buurt van de toppers te komen.
    En aangezien dit niet aanwezig was, denk ik dat Neuville eieren voor zijn geld heeft gekozen....
    De test van de nieuwe en de huidige Hyundai in duitsland die ik gezien heb , is dat de nieuwe veel sneller herneemt na een trage situatie .
    Dat is zeker dat Neuville er niet te vrede mee is , gingen ze eerst niet in de Monte carlo komen met de nieuwe en dan in Duitsland ? of ben ik mis ??

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Lefèbrve/Prévot uitgesloten wegens gefoefel met de software

    http://www.autonews-magazine.com/blognl/?p=27506

  8. #28
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jp-rallyfotos.be Bekijk bericht
    De test van de nieuwe en de huidige Hyundai in duitsland die ik gezien heb , is dat de nieuwe veel sneller herneemt na een trage situatie .
    Dat is zeker dat Neuville er niet te vrede mee is , gingen ze eerst niet in de Monte carlo komen met de nieuwe en dan in Duitsland ? of ben ik mis ??
    Helemaal juist, de nieuwe WRC werd eerst aangekondigd voor het seizoensbegin in Monte Carlo, dit werd uitgesteld naar de Duitsland om opnieuw uitgesteld te worden naar de Monte, deze keer 2016. Wat aan de basis ligt is onduidelijuk, maar de competiviteit van dat nieuw machien zou wel eens de oorzaak kunnen zijn, wetende dat ook de concurenten niet stilzitten is enig ongerustheid hier wel op zijn plaats.
    Hyundai kondige aan om in 2014 ervaring op te doen, het daaropvolgend jaar enkele manches te winnen om in 2016 voluit voor de merkentitel te gaan.
    Toyota, bij monde van Makinen kondigt ook dergelijke optimistische plannen aan, de titel in 2019, is wat ze verhopen?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 May 2008
    Locatie
    roeselare
    Berichten
    236

    Standaard


    Mijn video van WRC Finland 2015..fasten seatbelts and enjoy the rollercoaster ;-)

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Mijn foto's zijn ook weer online!

















    Meer te vinden op onze Facebook Pagina of onze Website !

Soortgelijke discussies

  1. [WRC] Rally Finland 2011
    By Boucles in forum Rally buitenland
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 9 August 2011, 20:57
  2. [Prono] WRC - Neste Oil Rally Finland
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 64
    Laatste bericht: 1 August 2010, 22:36
  3. Wk Rally Finland 2010
    By Loote in forum Rally buitenland
    Reacties: 59
    Laatste bericht: 22 June 2010, 21:55
  4. neste oil finland rally
    By Dragu in forum Rally buitenland
    Reacties: 157
    Laatste bericht: 27 August 2009, 14:24
  5. Neste Oil Rally Finland!
    By Brother John in forum Rally buitenland
    Reacties: 149
    Laatste bericht: 10 August 2007, 10:04

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •