Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
Ik vraag me af hoelang Grungie zijne tijd nog gaat steken in deze prono
amper 7 deelnemers die op tijd waren .....
Goeie vraag.
Het aantal deelnemers zakt nu al jaar na jaar en het ziet er niet naar uit dat dit jaar het aantal deelnemers nog gaat stijgen. 11 deelnemers is heel weinig.

Nu komt mij dat momenteel niet zo slecht uit want ik heb de laatste tijd erg weinig tijd. Duas als ik niet veel prono's moet noteren is dat niet zo erg. Al zou ik het liever anders zien.
De uitslag opmaken is voor mij evenveel werk als er nu veel of weinig deelnemers zijn. Dat is wat tabellen sorteren en wat copy-paste werk.

Vorig jaar nog 16 deelnemers op het ganse seizoen, nu nog 11. En dan zijn er nog 2 deelnemers die hier deelnemen omdat ik dat op het TechHob forum heb gevraagd. Ik speel immers ook mee met hun F1 Manager.
In dat manager spel waren er vorig seizoen nog 5 deelnemers van dit forum en dit seizoen slechts 2. Vandaar dat ik nog niet zo lang geleden een post geplaatst heb om ook daar eens te gaan kijken.

Het is trouwens nog altijd niet te laat om daar deel te nemen (iedere deelnemer mag 2 teams samenstellen) al heb je wel al 2 races gemist. Dat hoeft geen argument te zijn want de winnaar van vorig seizoen (of as het de 2e) had ook een race gemist.
En mits nog 1 of 2 deelnemers kan ik nog een subleague oprichten. En ik ben zelfs bereid om wat tips te geven.
Zonder te stoefen, vorig seizoen ben ik 3e geworden op amper een punt of 4-5 van de winnaar nadat ik heel lang aan de leiding heb gestaan. Tot de voorlaatste race. Pas in de laatste race ben ik de leiding (en de titel) kwijtgeraakt omdat één van mijn piloten in de laatste race uitviel en zo een pak minder punten scoorde dan normaal.


Wat de prono betreft, voorlopig doe ik nog even voort.