Pagina 10 van 95 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 944

Discussie: [BK]Rally van Ieper 2015

  1. #91
    Senior Member rallykat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 May 2012
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camso Bekijk bericht
    Ostn in Haspengouw en Bocholt sprekt lik datn schrieft, goan zem nie verstaon.

    Voor de anderstalige landgenoten: Als hij in Haspengouw en Bocholt spreekt zoals hij schrijft, zullen ze hem niet verstaan.
    lol westvlaams andere taal. Hihihi.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht
    Er verplicht je niemand om te komen. Iedereen gaat waar hij wil.
    Woont in hollebeke en ze passeren wss nie ver van zin deur,dan kriebelt het wel om te gaan kijken e

  3. #93
    Senior Member rallykat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 May 2012
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    Woont in hollebeke en ze passeren wss nie ver van zin deur,dan kriebelt het wel om te gaan kijken e
    das gesproken zi. En ik ben gewoon eerlijk tkriebelt vaneigens. Ik ik heb zeker respect voor de mensen die helpen,maar kbedoel er zijn zovele mensen die ze gewoon krijgen o.a. Niet de helpende mensen, er zitten er veel bij die ze krijgen die niet helpen geloof me maar,die doorgangsbewijzen, hoe dat er sommige aangeraken.in mijn vriendenkring zitten er ook zo een paar. Zouden ze dan niet beter de kaart wat goedkoper maken en iedereen laten betalen, het is toch een vorm van steun voor de rally. Ik vindt dertig euro zeker niet teveel maar vijftig.

  4. #94
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallykat Bekijk bericht
    das gesproken zi. En ik ben gewoon eerlijk tkriebelt vaneigens. Ik ik heb zeker respect voor de mensen die helpen,maar kbedoel er zijn zovele mensen die ze gewoon krijgen o.a. Niet de helpende mensen, er zitten er veel bij die ze krijgen die niet helpen geloof me maar,die doorgangsbewijzen, hoe dat er sommige aangeraken.in mijn vriendenkring zitten er ook zo een paar. Zouden ze dan niet beter de kaart wat goedkoper maken en iedereen laten betalen, het is toch een vorm van steun voor de rally. Ik vindt dertig euro zeker niet teveel maar vijftig.
    Das een vorm van solidariteit, ook niet iedereen heeft, zoals u 7 op 7 dagen te werken, waarschijnlijk 12 uren per dag waarvan de helft dan nog in het zwart! Daarom krijgen de minst bedeelden ook wat gratis, wees niet jaloers.

  5. #95
    Senior Member Flipn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 August 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    530

    Standaard

    En zo zitten we al gauw weer aan 10 pagina's! Iemand al info over de lintjes dit jaar?
    If you can't go further, step up a gear.

  6. #96
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipn Bekijk bericht
    En zo zitten we al gauw weer aan 10 pagina's! Iemand al info over de lintjes dit jaar?
    Och, als het is zoals verleden jaar, dan zal er weinig zijn om over te zagen en te klagen zeker?

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicks Bekijk bericht
    Och, als het is zoals verleden jaar, dan zal er weinig zijn om over te zagen en te klagen zeker?
    Om 30 paginas te sparen het is zoals vorig jaar

  8. #98
    rally is not a crime rusky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Wachtebeke
    Berichten
    1.495

    Standaard

    God zij dank!

  9. #99
    Senior Member Vykus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    784

    Standaard inkomkaarten

    Schandalige prijs van de inkomkaarten in Ieper. Houd dit eens democratisch zoals rallye des Ardennes 7 EUR of in Bocholt 15 EUR of waarom niet zoals in Frankrijk alles gratis.
    Veel mensen betalen toch niet voor inkomkaarten als ik dat zo zie als ik naar de Condroz ga.

    Akkoord dan moeten ze weer meer sponsoring zoeken maar zou het nu echt van die enkele inkomkaarten afhangen?

    De prijs gaat alleen maar de lucht in van de kaarten maar het aantal kp's en verreden kilometers zakt ook alsmaar.

    Daarover kan nog uren gediscussieerd worden maar als ze de sport open willen stellen voor iedereen en veel volk (zoals 80'er jaren) langs de proeven krijgen dan pleit ik voor een democratische prijs zodat dit een feest is voor iedereen.

    Neem nu 2 mensen en hun kinderen die naar de rally willen dan is dit al vlug 100 EUR aan inkomkaarten en de wagen rijd ook niet op water en moet ook nog eten en drinken. Dan kan je evengoed een weekendje naar de zee boeken.

  10. #100
    Junior Member ERTRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 January 2015
    Berichten
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vykus Bekijk bericht
    Schandalige prijs van de inkomkaarten in Ieper. Houd dit eens democratisch zoals rallye des Ardennes 7 EUR of in Bocholt 15 EUR of waarom niet zoals in Frankrijk alles gratis.
    Veel mensen betalen toch niet voor inkomkaarten als ik dat zo zie als ik naar de Condroz ga.

    Akkoord dan moeten ze weer meer sponsoring zoeken maar zou het nu echt van die enkele inkomkaarten afhangen?

    De prijs gaat alleen maar de lucht in van de kaarten maar het aantal kp's en verreden kilometers zakt ook alsmaar.

    Daarover kan nog uren gediscussieerd worden maar als ze de sport open willen stellen voor iedereen en veel volk (zoals 80'er jaren) langs de proeven krijgen dan pleit ik voor een democratische prijs zodat dit een feest is voor iedereen.

    Neem nu 2 mensen en hun kinderen die naar de rally willen dan is dit al vlug 100 EUR aan inkomkaarten en de wagen rijd ook niet op water en moet ook nog eten en drinken. Dan kan je evengoed een weekendje naar de zee boeken.

    Dan liever een weekendje Condroz ben je minder geld kwijt.

Soortgelijke discussies

  1. [BK] TAC RALLY 10-11 april 2015
    By Deppe in forum Rally binnenland
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 18 April 2015, 03:10
  2. Rally du Touquet 2015
    By polle in forum Rally buitenland
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 17 March 2015, 20:06
  3. [WRC] Rally Sweden 2015
    By Boucles in forum Rally buitenland
    Reacties: 39
    Laatste bericht: 19 February 2015, 18:20
  4. [Prono] Rally Sweden 2015
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 47
    Laatste bericht: 15 February 2015, 19:29
  5. WRC Rally Sweden 2015
    By Snijers fan in forum Rally buitenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 24 December 2014, 13:45

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •