Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 31

Discussie: Rally Wervik op 14/06/2008

  1. #1
    Junior Member Time Girl Wervik's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 November 2007
    Berichten
    1

    Question Rally Wervik op 14/06/2008

    Hoi,

    Ik ben Time Girl van Wervik. Ik heb een vergadering achter de rug, die handelde over de nieuwe datum. Niet dat die nog gaat veranderen, want die staat vast, de 12 Uren van Wervik gaan door op 14 juni 2008. Maar ik heb er zo mijn twijfels over, is deze datum dan wel het geschikste moment voor onze rally!
    Ik had graag enkele reacties daarover gehoord, van zowel piloten, copiloten, als toeschouwers,...

    Bedankt,
    en misschien tot op de 34ste editie van de 12 Uren van Wervik,
    Time Girl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 June 2007
    Locatie
    Roeselare-Beveren
    Berichten
    582

    Standaard

    Denk niet dat de nieuwe datum een probleem zal zijn... Wervik wordt vooral geapprecieerd voor het mooie parcours denk ik en niet omwille van de datum...
    Ik vindt de nieuwe datum ok, anders zijn er tussen Oostrozebeke en Ieper 3 weken niks en mei is al een redelijk drukke maand denk ik...
    Vorig jaar reden we Wervik niet omwille van het rallysprintkampioenschap (Oostrozebeke 1 week later) maar dit jaar zijn we er zeker, nieuwe datum of niet...

  3. #3
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Hopen dat er heel wat piloten Wervik gaan zien als de grote test voor Ieper he .

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Girl Wervik Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik ben Time Girl van Wervik. Ik heb een vergadering achter de rug, die handelde over de nieuwe datum. Niet dat die nog gaat veranderen, want die staat vast, de 12 Uren van Wervik gaan door op 14 juni 2008. Maar ik heb er zo mijn twijfels over, is deze datum dan wel het geschikste moment voor onze rally!
    Ik had graag enkele reacties daarover gehoord, van zowel piloten, copiloten, als toeschouwers,...

    Bedankt,
    en misschien tot op de 34ste editie van de 12 Uren van Wervik,
    Time Girl
    Ik zie een paar voordelen en nadelen.

    Voordelen:
    • Het is het ideale testparcours voor Ieper, daarom mogen jullie normaal gezien een aantal grotere namen van piloten verwachten.
    • Mooie opvolging van 3 mooie Zuid-West-Vlaamse proeven, zowel interessant voor toeschouwer en sponsors


    Nadeel:
    • Midden in examens. Studenten (die toch een niet te minimaliseren groep toeschouwers vormen) zullen minder of quasi niet aanwezig zijn.

  5. #5
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ypres Rally Bekijk bericht
    Ik zie een paar voordelen en nadelen.

    Voordelen:
    • Het is het ideale testparcours voor Ieper, daarom mogen jullie normaal gezien een aantal grotere namen van piloten verwachten.
    • Mooie opvolging van 3 mooie Zuid-West-Vlaamse proeven, zowel interessant voor toeschouwer en sponsors

    Nadeel:
    • Midden in examens. Studenten (die toch een niet te minimaliseren groep toeschouwers vormen) zullen minder of quasi niet aanwezig zijn.
    inderdaad examens en dus zal ik ook niet aanwezig kunnen zijn

  6. #6
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ypres Rally Bekijk bericht
    Ik zie een paar voordelen en nadelen.

    Voordelen:
    • Het is het ideale testparcours voor Ieper, daarom mogen jullie normaal gezien een aantal grotere namen van piloten verwachten.
    • Mooie opvolging van 3 mooie Zuid-West-Vlaamse proeven, zowel interessant voor toeschouwer en sponsors

    Nadeel:
    • Midden in examens. Studenten (die toch een niet te minimaliseren groep toeschouwers vormen) zullen minder of quasi niet aanwezig zijn.
    Je kunt bij het organiseren van een rally toch geen rekening beginnen houden denk ik met examens ??
    Hoe jammer het op dat moment ook is voor de mensen die moeten blokken .

  7. #7
    Member fre's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2007
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    50

    Standaard

    ik denk wel dat je veel volk zal hebben. Velen zullen het zien als een test voor Ieper. je mag enkele grote namen verwachten. Die hebben meesal wat supporters mee.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snijers FE Bekijk bericht
    Je kunt bij het organiseren van een rally toch geen rekening beginnen houden denk ik met examens ??
    Hoe jammer het op dat moment ook is voor de mensen die moeten blokken .
    Toch wel. In 2004 viel BYWR samen met Roch Werchter, en zagen we een serieuze daling van het aantal jonge mensen.

    En als BYWR valt rond de 23-24e juni is er ook altijd minder volk dan wanneer het (zoals 2008) ronde de data 27-28-29 valt.
    Laatst gewijzigd door Ypres Rally; 3 December 2007 om 21:33

  9. #9
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ypres Rally Bekijk bericht
    Toch wel. In 2004 viel BYWR samen met Roch Werchter, en zagen we een serieuze daling van het aantal jonge mensen.
    Ja ok , maar er zijn toch veel belangrjker factoren waar rekening dient mee gehouden te worden .

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snijers FE Bekijk bericht
    Ja ok , maar er zijn toch veel belangrjker factoren waar rekening dient mee gehouden te worden .
    Als je iets organiseert, of het nu een Rally, festival, fuif, beurs, congres, ... is, niets is belangrijker dan een perfecte datum te kiezen dat ook voor je doelpubliek perfect is.

Soortgelijke discussies

  1. 33 e 12 Uren Van Wervik --> 26 Mei 2007
    By Webm. Wervik in forum Rally binnenland
    Reacties: 573
    Laatste bericht: 7 June 2007, 23:04

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •