Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 47

Discussie: hemicuda rally 2015

  1. #21

    Standaard

    Onboard bij Matthias Labeeuw en Lotte De Bruyckere op KP5 Kortemark met wat technische problemen en uiteindelijk, jammer genoeg, de opgave...


  2. #22

  3. #23

  4. #24
    Senior Member kaze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 September 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
    Tenminste een uitgebreidere weergave van een pak deelnemers (en niet steeds dezelfden) met grote verscheidenheid.
    Leuk om dit te zien, het geeft een betere weergave op de wedstrijd.
    Zouden ze bij Sporza beter een voorbeeld aan nemen

  5. #25
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 January 2015
    Berichten
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaze Bekijk bericht
    Zouden ze bij Sporza beter een voorbeeld aan nemen
    Volkomen met eens.
    Misschien zou dat enkel betalend gaan ?

  6. #26

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
    Mooi en goed gefilmd en weergegeven.
    Tenminste een uitgebreidere weergave van een pak deelnemers (en niet steeds dezelfden) met grote verscheidenheid.
    Leuk om dit te zien, het geeft een betere weergave op de wedstrijd.
    Het probleem is dat als het filmpje langer is dan pakweg 9 minuten dan kijkt er geen "kat" naar... en als je niet maakt dat je filmpje de avond van de rally zelf al online komt mag je het ook al vergeten...

  8. #28
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 January 2015
    Berichten
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FullThrottleVids Bekijk bericht
    Het probleem is dat als het filmpje langer is dan pakweg 9 minuten dan kijkt er geen "kat" naar... en als je niet maakt dat je filmpje de avond van de rally zelf al online komt mag je het ook al vergeten...
    Wat de laatste tijd kenmerkend is dat er verschillende makers bij wijze van spreken hetzelfde filmpje maken.
    Ze staan zelfs veel op dezelfde locaties en brengen veelal ook (hun) dezelfde favorieten weer.
    Het is zowat een eenheidsworst geworden en als je er een gezien hebt, heb je ze zowat allemaal gezien.
    Het is blijkbaar voor de makers een soort wedstrijd na de wedstrijd geworden.

    Het kan ook anders hoor.
    Een man die in mijn leven veel betekend heeft, had me vroeger het volgende meegegeven:
    " Wees geen kopij van een kopij, wees uniek en doe anders, want dan is de kans op succes nabij."

    Als je kwaliteit aflevert en de mensen door je werk kunt bekoren, dan mag je voor mij enkele dagen later posten.
    Dan zal ik het graag helemaal zien. Ik geloof zelfs dat ik daar niet alleen in sta.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
    Wat de laatste tijd kenmerkend is dat er verschillende makers bij wijze van spreken hetzelfde filmpje maken.
    Ze staan zelfs veel op dezelfde locaties en brengen veelal ook (hun) dezelfde favorieten weer.
    Het is zowat een eenheidsworst geworden en als je er een gezien hebt, heb je ze zowat allemaal gezien.
    Het is blijkbaar voor de makers een soort wedstrijd na de wedstrijd geworden.

    Het kan ook anders hoor.
    Een man die in mijn leven veel betekend heeft, had me vroeger het volgende meegegeven:
    " Wees geen kopij van een kopij, wees uniek en doe anders, want dan is de kans op succes nabij."

    Als je kwaliteit aflevert en de mensen door je werk kunt bekoren, dan mag je voor mij enkele dagen later posten.
    Dan zal ik het graag helemaal zien. Ik geloof zelfs dat ik daar niet alleen in sta.
    Toen ik in 2012 begon met filmpjes maken waren we met een stuk of 4 "makers", ondertussen zijn we al met minstens 2 keer zoveel, vandaar dat je soms "dezelfde" filmpjes van andere makers ziet... en als ik iemand anders zie staan met een camera ga ik niet speciaal mijn kar keren en een ander plaatsje gaan zoeken hoor, 't is zo al genoeg "getjool"...

    't Is inderdaad een wedstrijdje "om ter eerst" geworden want anders is't "bye bye kijkertjes"...

    In het begin maakte ik ook filmpjes van 10-15 minuten en ik kreeg constant het commentaar dat dat veel te lang is en dat de mensen daar geen "tijd" voor hebben dus ben ik ze korter gaan maken, met als gevolg dat mijn kijkcijfers omhoog zijn gegaan... dus blijkbaar zijn jullie toch in de minderheid jammer genoeg...

  10. #30
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 January 2015
    Berichten
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FullThrottleVids Bekijk bericht
    Toen ik in 2012 begon met filmpjes maken waren we met een stuk of 4 "makers", ondertussen zijn we al met minstens 2 keer zoveel, vandaar dat je soms "dezelfde" filmpjes van andere makers ziet... en als ik iemand anders zie staan met een camera ga ik niet speciaal mijn kar keren en een ander plaatsje gaan zoeken hoor, 't is zo al genoeg "getjool"...

    't Is inderdaad een wedstrijdje "om ter eerst" geworden want anders is't "bye bye kijkertjes"...

    In het begin maakte ik ook filmpjes van 10-15 minuten en ik kreeg constant het commentaar dat dat veel te lang is en dat de mensen daar geen "tijd" voor hebben dus ben ik ze korter gaan maken, met als gevolg dat mijn kijkcijfers omhoog zijn gegaan... dus blijkbaar zijn jullie toch in de minderheid jammer genoeg...
    Gewoon een vraagje nog : verdienen je daar geld mee met die hogere 'kijkcijfers' ?
    Anders ga ik ook beginnen met filmpjes maken i.p.v. zelf te rijden.
    Dat laatste brengt niets op en kost zelfs ook alleen maar handenvol geld en of je nu eerste bent of 20ste of 50ste maakt echt geen wezenlijk verschil zie je.

    Het is zowat voor iedereen een hobby die autosport (en wat er rondhangt) en wat telt is dat je er voor zelf plezier aan hebt en zelf over je resultaat tevreden bent.
    Daar zou het eigenlijke leven ook over dienen te gaan, alhoewel de huidige samenleving daarin al veranderd is (ten goede ? Denk het niet) en het leven beschouwd als een constante competitie tegen anderen.

    Daarom ben ik bij die minderheid van mensen, maar ik ben dan ook weer voor mezelf uniek en anders

Soortgelijke discussies

  1. [VAS] Hemicuda rally
    By LCRacing in forum Rally binnenland
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 18 September 2013, 12:21
  2. hemicuda rally
    By skippy the race kanga in forum Rally binnenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 August 2011, 20:52
  3. Hemicuda Rally - 26/27 sept
    By LCRacing in forum Rally binnenland
    Reacties: 235
    Laatste bericht: 5 October 2009, 20:04
  4. Hemicuda Rally
    By Metro 6R4 Online News in forum Rally binnenland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 12 May 2008, 15:57

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •