Pagina 4 van 16 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 160

Discussie: Moppentrommel

  1. #31
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Er zitten 2 domme blondjes op de achterbank van een taxi. De rechtse diept haar zakspiegeltje op uit haar handtas en klapt het open. Met een frons op haar gezicht in het spiegeltje kijkend zegt ze: "Hee die ken ik ergens van!". Waarop de linkse zegt: "laat eens kijken" en de rechtse het spiegeltje naar de linkse draait. De linkse kijkt en zegt: "Ja hallo, dat ben ik toch!".
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  2. #32

  3. #33
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    en om een vervolg te geven aan de vorige post een leuk musikaal nootje...




  4. #34
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Belgische regering - intelligentietest


    Guy Verhofstadt zit bij Jean-Luc Dehaene een pintje te pakken.
    Zegt Guy Verhofstadt : "Toen dat gij premier waart, draaide de regering toch beter. Hoe deed ge dat?"
    "Wel" zegt Dehaene "ge moet zien dat ge u omringt met slimme medewerkers."
    "Hoe kunt ge weten dat ze wel slim zijn?" vraagt Guy Verhofstadt.
    "Door een klein raadseltje" antwoord Dehaene en roept zijn vrouw en vraagt haar : "Celie, uw vader en uw moeder hebben een kind. Het is niet je broer en ook niet je zus. Wie is het?"
    Zegt Celie "Dat is simpel, dat ben ik."
    Terug op zijn kabinet denkt Verhofstadt eventjes zijn ministers te testen en roept Steve Stevaert bij zich en vraagt: "Kijk Steve, je vader en je moeder hebben een kind. Het is niet je broer ook niet je zus, wie is het?"
    De Steve fronst zijn wenkbrauwen en denkt diep na. "Ik weet het niet zo direct, ik kom straks even terug."
    Steve Stevaert gaat terug naar zijn bureel en komt onderweg Gerolf Annemans tegen.
    "Zeg Gerolf, ken jij het antwoord op dit raadseltje: Uw vader en uw moeder hebben een kind. Het is niet je broer en ook niet je zus. Wie is het?"
    "Wel, dat is gemakkelijk" antwoordt Annemans "dat ben ik."
    De Steve bedankt hem en fier als een gieter gaat onze Steve Stevaert terug naar Guy Verhofstadt en zegt hem: "Ik weet het antwoord. Het is Gerolf Annemans"
    Waarop Guy Verhofstadt paars kleurt en brult:

    "Neen, jij idioot, het is Celie Dehaene!"
    Life is a highway to hell

  5. #35
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Beste vrienden,
    Ik heb het met opzet nog even voor mezelf gehouden tot het helemaal rond was. Vorige maand heb ik een appartement gekocht in de Ardennen, voor 6 personen,dicht bij het plaatsje Aywaille (provincie Luik). Ik heb erg lang getwijfeld een appartement in Luxemburg of in de Ardennen te kopen. Uiteindelijk heb ik voor de Ardennen gekozen , omdat het dichterbij is.

    Ik zie het ook als belegging van mijn spaargelden en wil via verhuur verschillende personen hiervan laten profiteren (het moeten wel bekenden zijn).
    Het appartement is heel rustig gelegen op de bovenste verdieping. Voordeel van dit appartement is dat het mooi hoog ligt waardoor het een prachtige uitzicht over bossen en heide heeft. Van overstromingen dus geen last. Een (voorlopig) nadeel is dat de lift nog ontbreekt. Maar hier wordt in de toekomst aan gewerkt.
    Best leuk als je een weekendje in de Ardennen wilt gaan wandelen.

    Ik laat dit niet door een boekingskantoor verhuren omdat ik dan geen invloed heb op wie er in komt en omdat daarmee tevens de huurprijs onnodig hoog wordt. Vandaar dat ik eerst probeer om zelf de nodige boekingen te verzorgen.

    De huurprijs is 85 euro voor een weekend ( vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en 200 euro voor een hele week.

    Wel moet je zelf schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoner(s) er schoon in kan (kunnen) trekken.

    Een borg vragen vind ik ten opzichte van familie, vrienden en goede bekenden en collega's niet nodig. Dat is een vertrouwenskwestie.
    Uiteraard zijn vrienden van vrienden ook welkom, zolang er maar geen sprake is van misbruik van mijn nieuw gekoesterde bezit.

    Trots als ik ben, tref je via onderstaande hyperlink een foto van mijn knus appartement aan!


    Mail gerust als je er gebruik van wilt maken. Maar reageer snel als je interesse hebt!



    Vriendelijke groeten







    http://www.xs4all.nl/~pmbood/ApartementArdennen%5b1%5d.jpg


  6. #36
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Euthanasie Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen, tot het gesprek bij het thema euthanasie belandde. Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden met vloeibaar voedsel! Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.'
    Zij is rechtgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn Duvel weggegoten ! De trut !!!

  7. #37
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    rofl @ die laatste, ge zag de pointe van kilometers ver aankomen, maar ik vond ze wel mega
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  8. #38
    Senior Member StijnVermaut's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 June 2007
    Locatie
    Sint-Eloois-Winkel
    Berichten
    130

    Standaard Humorzender

    Op het net een goeie site gevonden.
    http://www.humorzender.be
    Voor windows vista kan je een gadget vinden van alle Belgische radiozenders, en die staat er ook tussen.
    24 op 24 en 7 dagen op 7 humor aan 1 stuk.

  9. #39
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard


  10. #40
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Kben onlangs deze tegengekomen:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •