Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Even voorstellen

  1. #1
    Junior Member Ferpour's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 January 2016
    Locatie
    Kapellen
    Berichten
    4

    Standaard Even voorstellen

    Hallo,

    ik heb mij zonet aangemeld op dit forum en alvorens wat vragen af te vuren lijkt het mij logisch mezelf even voor te stellen. Ik ben Igor uit Kapellen bij Antwerpen, mijn leeftijd laat ik even in het midden (hint ) en van beroep ben ik muzikant.
    Na een aantal jaar intensief bezig te zijn geweest met diepzeeduiken ben ik x-aantal jaar geleden meer en meer een Petrolhead geworden en heb me 5 jaar geleden een Porsche 928 aangeschaft die ik aan het restaureren ben ,mijn droomauto sinds ik er voor het eerst 1 zag toen ik een jaar of 7 was. Op mijn blog kan je de avonturen van "de shark" mee volgen.

    www.bloggen.be/sharknose

    Door deze blog ben ik ook de Belgische correspondent van flussigmagazine geworden, een online magazine over voornamelijk transaxale Porsches.

    Van kindsbeen af volg ik de F1, maar sinds enkele jaren gaat mijn voorkeur voornamelijk uit naar de WEC en sinds kort ook naar de Rallysport. Ik hoop voornamelijk via deze site wat meer te weten te komen over de ins and outs van de Rally en hoop er snel 1 live te gaan bezien, jaarlijks ga ik naar het WEC in Spa maar rally is er nog niet van gekomen en daar gaan de meeste vragen dan uiteraard ook over, al lijkt het mij logisch deze vragen te stellen in het daarvoor gemaakte topic.

    grtz,

    Ferpour

  2. #2
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Alvast welkom hier! Mocht je vragen hebben, niet twijfelen, just shoot!

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 November 2016
    Berichten
    2

    Cool hallo iedereen

    hallo iedereen ik ben nog maar net geregistreerd
    ik zal dus waarschijnlijk nog een beetje moeten zoeken hoe het allemaal werkt

    bv hoe plaats ik een video ?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •