Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Een Terratrip positief of negatief ?

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 February 2016
    Berichten
    1

    Standaard Een Terratrip positief of negatief ?

    Hoi,
    Ik sta op het punt om andere wagen aan te kopen en nu heb ik 1 gevonden waarin ik zeer geïnteresseerd ben, maar nu zag ik dat er een Terratrip in geïnstalleerd zit. Mijn eerste reactie is ... wat is dat ? En is dat wel postief dat zoiets geinstalleerd is in de wagen ?
    Op internet had ik gezien dat het een rallycomputer is, dus mijn eerste gedacht was. Oh jee .... ze hebben zware rally gereden met die wagen en liggen crossen en dergelijke.
    Maar na even doorsurfen ben ik ook hier terecht gekomen en nu blijkt dat dergelijke systemen ook gebruikt worden voor rondritten om op de meter nauwkeurig te zien hoever men gereden heeft.
    Wat is jullie gedacht als je een wagen wilt kopen waar dergelijk systeem ingebouwd zit ?

  2. #2
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Als die wagen je interesseert, wat houd je dan nog tegen?
    Als het van mij afhing dan zou ik niet veel inzitten met die Terratrip. Waarschijnlijk is de wagen gebruikt voor navigatie- of regelmatigheidsritten (bolleke-pijl of iets dergelijks) en dat is maar gewoon wegverkeer, dat heeft niets met racen te maken.
    Veel kans dat er met de wagen zelfs nooit geracet is. Zit er een rolkooi in? Zo niet, dan is het geen racewagen.

    Gebruik die Terratrip dan gewoon niet. Vergelijk het een beetje met een GPS. Die is in sommige wagens ingebouwd maar als je die niet nodig hebt, dan gebruik je die gewoon niet.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #3
    Senior Member Horsepower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 June 2007
    Berichten
    643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    Hoi,
    Ik sta op het punt om andere wagen aan te kopen en nu heb ik 1 gevonden waarin ik zeer geïnteresseerd ben, maar nu zag ik dat er een Terratrip in geïnstalleerd zit. Mijn eerste reactie is ... wat is dat ? En is dat wel postief dat zoiets geinstalleerd is in de wagen ?
    Op internet had ik gezien dat het een rallycomputer is, dus mijn eerste gedacht was. Oh jee .... ze hebben zware rally gereden met die wagen en liggen crossen en dergelijke.
    Maar na even doorsurfen ben ik ook hier terecht gekomen en nu blijkt dat dergelijke systemen ook gebruikt worden voor rondritten om op de meter nauwkeurig te zien hoever men gereden heeft.
    Wat is jullie gedacht als je een wagen wilt kopen waar dergelijk systeem ingebouwd zit ?
    Hey,
    Wagen aangekocht ?
    Zo ja, wat doe je met de terratrip ?

Soortgelijke discussies

  1. Terratrip 303
    By Floerejanke in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 27 March 2012, 17:11
  2. Terratrip
    By Korre in forum Rittensport
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 July 2011, 19:38
  3. terratrip
    By geoscale in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 8 February 2011, 14:16
  4. Terratrip 1
    By giulia105 in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 4 October 2010, 14:17
  5. rally in negatief daglicht op wtv
    By pollll in forum Algemeen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 11 October 2007, 10:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •