Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 50

Discussie: Rallysprint Monteberg 24 april 2016

  1. #1
    Senior Member Racing Piet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Locatie
    Diksmuide
    Berichten
    334

    Standaard Rallysprint Monteberg 24 april 2016

    Ik kijk wel uit naar het debuut (in Vlaanderen) van Frederick Delplace met de Porsche GT3. Volgens mij kan dit een leuke en snelle combinatie worden.
    Ook Snijers met een Mini WRC lijkt mij zeker de moeite en Van Parijs met de Porsche!

    iemand meer nieuws over het nieuwe, ingekorte parcours?

    15€ inkom is veel geld voor een rallysprint, in TAC Tielt was het maar 20€ en dit is een BK-rally.
    Laatst gewijzigd door Racing Piet; 15 April 2016 om 08:58

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing Piet Bekijk bericht
    Ik kijk wel uit naar het debuut (in Vlaanderen) van Frederick Delplace met de Porsche GT3. Volgens mij kan dit een leuke en snelle combinatie worden.
    Ook Snijers met een Mini WRC lijkt mij zeker de moeite en Van Parijs met de Porsche!

    iemand meer nieuws over het nieuwe, ingekorte parcours?

    15€ inkom is veel geld voor een rallysprint, in TAC Tielt was het maar 20€ en dit is een BK-rally.
    Parcour is helemaal niet vernieuwd of in gekort,enkel loix vanparijs en mss nog een R5 rijder zullen over de middag over een deel van parcours rijden voor hen is er een korter parcour

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 December 2010
    Locatie
    https://t.me/pump_upp
    Berichten
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing Piet Bekijk bericht
    Ik kijk wel uit naar het debuut (in Vlaanderen) van Frederick Delplace met de Porsche GT3. Volgens mij kan dit een leuke en snelle combinatie worden.
    Ook Snijers met een Mini WRC lijkt mij zeker de moeite en Van Parijs met de Porsche!

    iemand meer nieuws over het nieuwe, ingekorte parcours?

    15€ inkom is veel geld voor een rallysprint, in TAC Tielt was het maar 20€ en dit is een BK-rally.


    idd 15 euro is veel geld voor een sprintje

  4. #4
    Senior Member redwitch100's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 June 2009
    Locatie
    reusel, nolland
    Berichten
    422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mongje Bekijk bericht
    idd 15 euro is veel geld voor een sprintje
    Wat is nu 15 euro voor een hele dag rallysport, een aantrekkelijk deelnemersveld, en genoeg mooie punten daar rond de monteberg....maar ieder zijn mening en zen bevindingen.
    ik vind het in ieder geval zeker de moeite waard.

  5. #5
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mongje Bekijk bericht
    idd 15 euro is veel geld voor een sprintje
    Toevallig langs een deel van het parcours moeten passeren en geen idee hoe het de laatste jaren was ivm parkeergelegenheden, maar nu is de auto blijkbaar niet echt welkom (Tenzij er parkings zullen ingericht zijn)... In de Lokerstraat moet je de wagen achterlaten bij de keerstraat. In de Noordstraat mag je al helemaal niet parkeren. Geen idee hoe dit de laatste jaren was. De Monteberg viel samen met het WEC en dat genoot mijn voorkeur.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redwitch100 Bekijk bericht
    Wat is nu 15 euro voor een hele dag rallysport, een aantrekkelijk deelnemersveld, en genoeg mooie punten daar rond de monteberg....maar ieder zijn mening en zen bevindingen.
    ik vind het in ieder geval zeker de moeite waard.
    Je kan echter niet ontkennen dat de Monteberg al enige jaren over zijn hoogtepunt is. De gloriejaren heb ik jammer genoeg nooit meegemaakt. 15 euro zal voor de ene al wat minder schappelijk zijn dan voor de andere. Zeker voor een rallysprint.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Toevallig langs een deel van het parcours moeten passeren en geen idee hoe het de laatste jaren was ivm parkeergelegenheden, maar nu is de auto blijkbaar niet echt welkom (Tenzij er parkings zullen ingericht zijn)... In de Lokerstraat moet je de wagen achterlaten bij de keerstraat. In de Noordstraat mag je al helemaal niet parkeren. Geen idee hoe dit de laatste jaren was. De Monteberg viel samen met het WEC en dat genoot mijn voorkeur.



    Je kan echter niet ontkennen dat de Monteberg al enige jaren over zijn hoogtepunt is. De gloriejaren heb ik jammer genoeg nooit meegemaakt. 15 euro zal voor de ene al wat minder schappelijk zijn dan voor de andere. Zeker voor een rallysprint.
    ze willen precies dat ge parkeerd aan de rand van dranouter en 3 eu betaald , evacuatiewegen
    zijn er genoeg, bijna iedere straat naar parcour is er één, vroeger kon je perfect parkeren bij een boer
    op de haarspeld mits een kleine bijdrage maar ze hebben liever dat ge uw auto 500m verder parkeerd

  7. #7
    http://www.vila-racing.be vincent lannoo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    menen
    Berichten
    169

    Standaard Jens Naessens en Mathieu Dekorte debuteren in de Monteberg

    Het moet niet altijd over de 'grote' teams gaan. Vila-racing probeert af en toe nieuwe teams de kans te geven om hun verhaal te doen op onze website.
    Jens Naessens maakt zijn debuut als piloot, Voor Mathieu Dekorte is het zijn debuut in de rallysport met een Opel Corsa A Gsi. Volledig artikel via onderstaande link

    http://www.vila-racing.be/?p=nieuws&detail=231



  8. #8
    http://www.vila-racing.be vincent lannoo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    menen
    Berichten
    169

    Standaard Thuisrijder Vincent Bucamp blikt vooruit op de rallysprint

    Vincent Bucamp en zijn broer Anthony blikken vooruit op de rallysprint van de Monteberg. Volledig artikel via onderstaande link

    http://www.vila-racing.be/?p=nieuws&detail=233



  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Toevallig langs een deel van het parcours moeten passeren en geen idee hoe het de laatste jaren was ivm parkeergelegenheden, maar nu is de auto blijkbaar niet echt welkom (Tenzij er parkings zullen ingericht zijn)... In de Lokerstraat moet je de wagen achterlaten bij de keerstraat. In de Noordstraat mag je al helemaal niet parkeren. Geen idee hoe dit de laatste jaren was. De Monteberg viel samen met het WEC en dat genoot mijn voorkeur.



    Je kan echter niet ontkennen dat de Monteberg al enige jaren over zijn hoogtepunt is. De gloriejaren heb ik jammer genoeg nooit meegemaakt. 15 euro zal voor de ene al wat minder schappelijk zijn dan voor de andere. Zeker voor een rallysprint.
    In lokerstraat hebben ze het al ieder jaar toegelaten ge kunt tot bijna tegen parcour parkeren zolang de wagens op 1 kant blijven,noordstraat kan je parkeren op boerderij nabij parcour

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tonneke Bekijk bericht
    ze willen precies dat ge parkeerd aan de rand van dranouter en 3 eu betaald , evacuatiewegen
    zijn er genoeg, bijna iedere straat naar parcour is er één, vroeger kon je perfect parkeren bij een boer
    op de haarspeld mits een kleine bijdrage maar ze hebben liever dat ge uw auto 500m verder parkeerd
    Alles wat parkeren aangaat rond parcours daarover beslist politie zei maken dit op en niet organisatie

Soortgelijke discussies

  1. [VAS] rallysprint de monteberg 2015
    By melbourne in forum Rally binnenland
    Reacties: 42
    Laatste bericht: 26 April 2015, 21:05
  2. Rallysprint Monteberg 2013
    By WRCKE in forum Rally binnenland
    Reacties: 132
    Laatste bericht: 19 May 2013, 22:51
  3. [VAS] Rallysprint van de Monteberg 14-15 april 2012
    By Speedsport 1 in forum Rally binnenland
    Reacties: 220
    Laatste bericht: 15 October 2012, 17:06
  4. Monteberg Rallysprint 09
    By Metro 6R4 Online News in forum Rally binnenland
    Reacties: 405
    Laatste bericht: 5 June 2009, 11:21
  5. Rallysprint Monteberg 2007
    By Millbrook in forum Rally binnenland
    Reacties: 598
    Laatste bericht: 22 May 2007, 17:34

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •