Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 84 van 84

Discussie: Orc Rally 2016

  1. #81
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Of downsizen en terug een volwaardig sprintkampioenschap: Moorslede - Monteberg - TBR - Staden - Koekelare - Oudenaarde. Weinig kosten, en een interessant kampioenschap met een zestal manches + evt weer ééntje in de Limburg.
    sandropov.wordpress.com

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Of downsizen en terug een volwaardig sprintkampioenschap: Moorslede - Monteberg - TBR - Staden - Koekelare - Oudenaarde. Weinig kosten, en een interessant kampioenschap met een zestal manches + evt weer ééntje in de Limburg.
    waarom altyd downsizen ??? binnenkort krijgt ge u banden nog nie warm omdat ze nog zo weinig km kp rijden. dat ze eerst allemaal wa downsizen kwa auto , en er zijn nog andere manieren om de prijs te drukken maar stop aub met de rally's korter en korter maken

  3. #83
    Banned
    Geregistreerd
    24 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk bericht
    Zou me echt verwonderen dat er een veel groter kostenplaatje bij komt voor de organisatie , Als we nu verder gaan op het vb. van TAC .

    Op woensdag hebben de rijders al een afstellings kp , donderdag mogen ze al hun tenten opslaan in de service zone , vrijdag hebben ze al de tech. keuring .
    De meeste deelnemers zijn al ter plaatse , die kosten hebben ze al , het meeste werk zal zijn de timetables aanpassen en baanposten genoeg vinden .
    Althans je kan ze verhuizen de posten en terug aanwerven voor een kp op zaterdag .
    Natuurlijk heb je meer kosten maar , ook al weer meer inkomsten uit tickets en drank in uw sporthal .

    Maar voor bepaalde team's is het goedkoper minder rally op één seizoen , dus minder kosten , maar je neemt wel deel aan een grote rally , waar je u in de kijker kan rijden bij het vele publiek , wat je niet altijd ziet op de kleine rally's .

    Alé k'wil maar zeggen het is doenbaar , met enkel aanpassingen kan je perfect samenwerken met een grote rally uit de buurt .

    Ik kan u nog wat voorbeelden geven hierover .

    Omloop en Tbr + Staden
    Wervik en Moorslede
    Koekelaere + staden ??
    Het in de kijker rijden als klein team is denk ik maar enkele talenten gegeven. Als je nu kijkt naar een BK rally hoeveel mensen blijven staan om pakweg nr 30 te zien? Vind het zelf al triestig hoeveel volk er maar kijkt naar criterium.
    En ik denk dat die inkomsten uit tickets ook maar mager beestje meer is.
    oja, ik ben geen tegenstander hoor enkel realist (denk ik).

  4. #84
    Banned
    Geregistreerd
    24 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Of downsizen en terug een volwaardig sprintkampioenschap: Moorslede - Monteberg - TBR - Staden - Koekelare - Oudenaarde. Weinig kosten, en een interessant kampioenschap met een zestal manches + evt weer ééntje in de Limburg.
    en betaalbaar voor kleinere teams, probleem zal dan weer zijn dat toch enkele grote jongens de punten komen wegpakken

Soortgelijke discussies

  1. Belgian Westhoek Classic 2016 - 16/17 september 2016
    By BiHorNie in forum Rittensport
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 17 September 2016, 21:52
  2. [BK] TAC Rally 2016
    By Tom in forum Rally binnenland
    Reacties: 155
    Laatste bericht: 21 April 2016, 01:38
  3. Rally des Ardennes 2016
    By mas-racing in forum Rally binnenland
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 14 April 2016, 17:48
  4. [BK] Spa Rally 2016
    By vincent lannoo in forum Rally binnenland
    Reacties: 146
    Laatste bericht: 28 March 2016, 13:47
  5. Rally du Touquet 2016
    By polle in forum Rally buitenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 6 March 2016, 12:19

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •