Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19

Discussie: RallyRACC Catalunya-Costa Daurada 2016

  1. #11
    Member RCZ 200's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 January 2014
    Berichten
    83

    Standaard

    ik ben van plan om volgend jaar ook eens naar de RACC te gaan
    is alles goed te doen ?
    veel volk en alles goed bereikbaar ?
    is het overal mogelijk met gewone auto ?
    iemand tips.

    dank bij voorbaat.

  2. #12
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RCZ 200 Bekijk bericht
    ik ben van plan om volgend jaar ook eens naar de RACC te gaan
    is alles goed te doen ?
    veel volk en alles goed bereikbaar ?
    is het overal mogelijk met gewone auto ?
    iemand tips.

    dank bij voorbaat.
    Wij zijn dit jaar voor de eerste maal geweest en is zeer goed meegevallen!
    De onverhard proeven op vrijdag geraak je relatief goed aan, niet heel ver te voet maar maak wel dat je steeds mooi op tijd bent.
    Op zaterdag en zondag zijn de kp's wat minder goed bereikbaar voor het publiek, je hebt maar een 3 tal goede verbindingswegen naar elke proef dus daar zit je redelijk beperkt.
    Persoonlijk vonden wij de onverhardproeven super om te zien, is heel iets anders dan asfalt als je dit voor de eerste keer ziet.
    We hebben een gewone huurauto genomen en overal goed bij geraakt, ik zou geen 4x4 huren voor Spanje.
    Wij overnachtten in Salou helemaal aan de kust, wel aan het rustiger gelegen gedeelte wat zeer aangenaam was.

    Zeker voor herhaling vatbaar

  3. #13
    Senior Member Manuelos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    The Westcoast
    Berichten
    171

    Standaard

    Ik zou toch goede wandelschoenen meepakken hoor. Wij hadden op het einde vd week toch een schoon aantal kilometers in de benen. Een 4x4 is er mss wat over, maar laat ons zeggen dat ons klein peugeot'ke op sommige plaatsen toch geen overschot had
    En best ook je rally wat op voorhand plannen. Want de kaartjes die in het programmaboekje zaten waren maar redelijk "beperkt"
    Wij zaten ook in Salou en alles is vlot berijkbaar van daar. Het verste waren de onverhardproeven en dat was ook "maar" 1h30' rijden.

  4. #14
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk bericht
    Ik zou toch goede wandelschoenen meepakken hoor. Wij hadden op het einde vd week toch een schoon aantal kilometers in de benen. Een 4x4 is er mss wat over, maar laat ons zeggen dat ons klein peugeot'ke op sommige plaatsen toch geen overschot had
    En best ook je rally wat op voorhand plannen. Want de kaartjes die in het programmaboekje zaten waren maar redelijk "beperkt"
    Wij zaten ook in Salou en alles is vlot berijkbaar van daar. Het verste waren de onverhardproeven en dat was ook "maar" 1h30' rijden.
    Het valt een beetje te zien welke plaatsen je doet, soms moet je inderdaad wel een eindje stappen, op andere plaatsen valt het dan wel goed mee.
    De rally is wel veel minder goed georganiseerd dan bv Duitsland, in Spanje staat er niks aangeduid naar de publiekspunten en worden er geen parkings aangelegd voor de toeschouwers.
    Wij reden met een Ibiza en zijn overal goed bij geraakt, soms wat onverhardbaantjes genomen maar dat was ook wel te doen.
    De onverhardproeven waren idd anderhalf uur rijden van Salou, zaterdag en zondag was het dan een stuk dichter.

  5. #15
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Mijn video van een mooie rally van Spanje


  6. #16
    Member RCZ 200's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 January 2014
    Berichten
    83

    Standaard

    ik heb nog paar vragen
    is het de moeite om naar Barcelona te rijden voor die eerste proef ?
    zijn de toegangen overal gratis ?
    shakedown ziet er ook wel de moeite uit.

    dank u om de al vele gekregen tips.

  7. #17
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard

    barca: als het mooi weer is (90% kans) is het zeker de moeite, wat een sfeer, maar zoals dit jaar bij regen zou ik niet meer gaan kijken

    overal is idd gratis
    shakedown vind/vond ik altijd een hoogtepunt maar nu al enkele jaren hetzelfde (1km onverhard en 1km recht stuk met chicanes asfalt), dus begin er beetje op uitgekeken te geraken
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  kDSC_0152.jpg‎
Bekeken: 302
Grootte:  63,2 KB
ID: 25100  

  8. #18
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Het valt een beetje te zien welke plaatsen je doet, soms moet je inderdaad wel een eindje stappen, op andere plaatsen valt het dan wel goed mee.
    De rally is wel veel minder goed georganiseerd dan bv Duitsland, in Spanje staat er niks aangeduid naar de publiekspunten en worden er geen parkings aangelegd voor de toeschouwers.
    Wij reden met een Ibiza en zijn overal goed bij geraakt, soms wat onverhardbaantjes genomen maar dat was ook wel te doen.
    De onverhardproeven waren idd anderhalf uur rijden van Salou, zaterdag en zondag was het dan een stuk dichter.

    De rally is wel veel minder goed georganiseerd dan bv Duitsland??? Lees eens de FIA voorschriften in zake publiek, dan zal u concluderen dat de RACC dit verre van slecht doet.

  9. #19
    Senior Member Manuelos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    The Westcoast
    Berichten
    171

    Standaard

    Wij zijn niet naar Barcelona gegaan voor de SS. Totaal geen fan van zulke "kp's" + het heeft de hele avond geregend.

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] RallyRACC Catalunya-Costa Daurada 2016
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 38
    Laatste bericht: 16 October 2016, 21:03
  2. costa brava 2013
    By mantabalast in forum Rittensport
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 18 April 2013, 22:23
  3. [Prono] WRC - Rally de España Costa Daurada 2012
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 156
    Laatste bericht: 7 January 2013, 22:11
  4. [Prono] RallyRACC Catalunya - COSTA DAURADA 2009
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 75
    Laatste bericht: 4 October 2009, 19:50
  5. [Prono] RallyRACC Catalunya - COSTA DAURADA
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 9 October 2007, 19:55

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •