Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 121

Discussie: Wrc 2017

  1. #81
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard

    ogier heeft toch wel meestal dat tikkeltje geluk meer é: ging er 4x af of bijna af (40 sec greppel, 5 sec greppel, 5 seconden in een wei en als ik mij niet vergis op de powerstage ook nog eens?)

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi Bekijk bericht
    Waarom test citroen altijd zonder achterbumper?
    Meestal zijn ze wel met ene vertrokken maar is hij er al afgevallen.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    ogier heeft toch wel meestal dat tikkeltje geluk meer é: ging er 4x af of bijna af (40 sec greppel, 5 sec greppel, 5 seconden in een wei en als ik mij niet vergis op de powerstage ook nog eens?)
    Geluk dwingt je af.

  4. #84
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bousse Bekijk bericht
    Geluk dwingt je af.
    Van horen zeggen ?

    Auriculas asini quis non habet

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    op de openbare weg, op de kp mag je doen wat je wil volgens mij.
    gewoon het wiel eraf en voorzichtig naar de finish van de kp om het daar te herstellen. op 3 wielen zou dat ook wel gelukt zijn, in veel minder tijd dan het hem nu gekost heeft.

    maar het is achteraf natuurlijk altijd gemakkelijk spreken. waarschijnlijk hadden we in dezelfde situatie allemaal exact hetzelfde gedaan als hij, of gewoon opgegeven.
    denk ze allebei heel goed wisten wat ze deden , en daarom ook hun redens hadden ze gestopt zijn . Natuurlijke reflex ging volgens mij doorrijden zijn ,

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filip Bekijk bericht
    denk ze allebei heel goed wisten wat ze deden , en daarom ook hun redens hadden ze gestopt zijn . Natuurlijke reflex ging volgens mij doorrijden zijn ,

    Het zal niet op eigen initiatief geweest zijn, maar in overleg met het team.

  7. #87
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    ogier heeft toch wel meestal dat tikkeltje geluk meer é: ging er 4x af of bijna af (40 sec greppel, 5 sec greppel, 5 seconden in een wei en als ik mij niet vergis op de powerstage ook nog eens?)
    Vergeet het geluk niet dat Neuville in de power-stage had, de omstandigheden waarin de laatste vijf auto's reden waren in niets te vegelijken met deze een dik half uur eerder!

    Ik denk hoe dan ook dat Ogier een tikkeltje verstandiger heeft gereden dan Neuville. Dit is immers een gouden regel in de Monte waar regelmatigheid belangrijker is dan pure snelheid. Wie de meeste fouten heeft gemaakt doet trouwens niet ter zake, de gevolgen van fouten zijn dit jaar eens te meer doorslaggevend geweest! Kijk maar naar cow-boy Latvala die alles "voorzichtig" heeft aangepakt, wat meteen een onverhoopte tweede plaats opleverde.
    Laatst gewijzigd door FOCUSWRC; 25 January 2017 om 18:47

  8. #88
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Vergeet het geluk niet dat Neuville in de power-stage had, de omstandigheden waarin de laatste vijf auto's reden waren in niets te vegelijken met deze een dik half uur eerder!

    Ik denk hoe dan ook dat Ogier een tikkeltje verstandiger heeft gereden dan Neuville. Dit is immers een gouden regel in de Monte waar regelmatigheid belangrijker is dan pure snelheid. Wie de meeste fouten heeft gemaakt doet trouwens niet ter zake, de gevolgen van fouten zijn dit jaar eens te meer doorslaggevend geweest! Kijk maar naar cow-boy Latvala die alles "voorzichtig" heeft aangepakt, wat meteen een onverhoopte tweede plaats opleverde.
    Verstandiger? lol
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  9. #89
    Senior Member Alex_79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 January 2014
    Locatie
    Weert
    Berichten
    105

    Standaard

    gewoon het wiel eraf en voorzichtig naar de finish van de kp om het daar te herstellen. op 3 wielen zou dat ook wel gelukt zijn, in veel minder tijd dan het hem nu gekost heeft.
    Dat had kunnen werken als het een voorwiel was geweest, genoeg gewicht op de achteras. Maar nu was het achterwiel stuk en dan rij als je niet HEEL voorzichtig bent alles stuk. Dan ben je net zoveel of misschien meer tijd kwijt met aankomen als met een noodreparatie.

  10. #90
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Vulle patat, sterk van Neuville. Jammer van da heel klein foutje met grote gevolgen . Doe zo voort want in het wrc hebben ze zo'n piloten nodig die de denkwijze " om ter eerst" hoog in het vaandel dragen.

    Auriculas asini quis non habet

Soortgelijke discussies

  1. Ieper 2017
    By FOCUSWRC in forum Rally binnenland
    Reacties: 772
    Laatste bericht: 22 September 2017, 10:07
  2. Wrc monte carlo 2017
    By KDM in forum Rally buitenland
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 23 January 2017, 01:38
  3. Dakar 2017
    By rallymitchel in forum Rally buitenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 30 December 2016, 13:56
  4. Autosalon 2017
    By FrontlineCompany in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 August 2016, 14:00
  5. Wrc 2017
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 November 2015, 08:56

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •