Pagina 2 van 57 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 562

Discussie: Muziek

  1. #11
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlotte eduard Bekijk bericht
    dan zijn we al met 3
    maak daar maar 4 van
    Life is a highway to hell

  2. #12
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Ik hoor het wel heel graag, thx trouwens weet nu goe het noemt

    zo hoor je het op de radio



    Ik ben ook een stubru fan geworden sinds ik het glaazen huis een beetje gevolgd heb.
    Laatst gewijzigd door scoobyfreak; 8 January 2008 om 13:38



  3. #13
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    .... ander genre van muziek .....

    Dolen er hier ook Metal liefhebbers rond ?

    13e editie van Graspop Metal Meeting in Dessel gaat weer een hoogmis voor de Metal liefhebbers worden.
    De eerste namen zijn reeds bekend ....
    Iron Maiden, Judas Priest, Whitesnake, Ministry, Sonata Arctica, .....


    Ministry gaat in Dessel hun allerlaatste optreden geven.
    Life is a highway to hell

  4. #14
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Ik ben geen Metal liefhebber, eerder een post-rock liefhebber. Groepen zoals Mogwai, 65 days of static en the red sparows vind ik top. Dit jaar zal ik waarschijnlijk eens 4 dagen Dour doen. Verleden jaar één dag geweest en er hangt daar nog een sjieke sfeer vond ik.

  5. #15
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    .... ander genre van muziek .....

    Dolen er hier ook Metal liefhebbers rond ?

    13e editie van Graspop Metal Meeting in Dessel gaat weer een hoogmis voor de Metal liefhebbers worden.
    De eerste namen zijn reeds bekend ....
    Iron Maiden, Judas Priest, Whitesnake, Ministry, Sonata Arctica, .....


    Ministry gaat in Dessel hun allerlaatste optreden geven.
    Wow, Maiden en Priest al op de affiche, niet slecht, niet slecht!!!

  6. #16
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    .... ander genre van muziek .....

    Dolen er hier ook Metal liefhebbers rond ?

    13e editie van Graspop Metal Meeting in Dessel gaat weer een hoogmis voor de Metal liefhebbers worden.
    De eerste namen zijn reeds bekend ....
    Iron Maiden, Judas Priest, Whitesnake, Ministry, Sonata Arctica, .....


    Ministry gaat in Dessel hun allerlaatste optreden geven.

    daar zou ik ook nog eens graag heen gaan se, ben wel ni echt ne metal fan maar iron maiden vind ik wel heel goed.
    ik heb daar vorig jaar een tribute band van gezien en die was ook heel goed.

    Mijn type muziek is van rage against the machine, tot de peppers en chemical brothers, kortom stubru muziek.

    ik denk dat er bij mij dit jaar een einde gaat komen aan en reks van ongeveer 10 opeenvolgende werchters, verbouwingen zullen voorang krijgen.
    Mischien pinkpop ofzo, daar komen metallica en rage against the machine dacht ik gehoord te hebben.

  7. #17
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Dit jaar gaat het mijne 13e keer worden dat ik op de Boeretang ga ronddolen.
    En geloof me maar gerust ....
    Ik heb in mijn carriere al zéér veel festivals gedaan ..... Werchter, Pinkpop, Wacken, Rosskilde, .....

    Graspop Metal Meeting is totaal niet te vergelijken met andere festivals .... de sfeer alleen al is compleet anders.
    Life is a highway to hell

  8. #18
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Als je geen fan bent van Metal dan ge je niet voor de sfeer naar graspop denk ik .

    Ik hou van de festivals waar men veel verschillende genres aanbied en waar je dus veel keuze hebt. Pukkelpop is daar een goed voorbeeld van, veel podiums, veel genres. Verleden jaar ben ik 1 dag naar Werchter geweest omdat Pearl Jam en Queens of the stone age kwamen. Het beste waren nog de optredentjes van discobar galaxy tussen de optredens. Anders vind ik er niet veel aan, te duur, weinig aanbod, en veel te veel volk.

    Het cactusfestival is ook nog gezellig om naar toe te gaan, verleden jaar was het nog een toffe affiche, een gezellige sfeer. Maar niet om helemaal uit de bol te gaan, meer een gezinsfestival.

  9. #19
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Een gezinsfestival is ook Folk Dranouter Ligt hier aan de andere kant van de gemeente dus is het niet ver Daar ga ik ook niet voor de muziek, mij zal je meer vinden op de camping voor idd... de sfeer. De max

    Maar nu gaan die Metal-mannekes hier mss lachen met mij
    Zelf zou ik wel eens Werchter willen doen, elk jaar topnamen that i like, maarja...
    Daar zou ik wel gaan voor de muziek en niet voor op de camping te hangen (zuipen )

  10. #20
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Goh, Nantes van Beirut.... Slecht zou ik het niet noemen. Eerder gene spek voor mijne bek. Het is origineel (iets wat in veel muziek ver te zoeken is) en daarom appricieer ik het wel.
    Ik draai er de radio niet voor uit, maar ik zal het toch ook zeker niet kopen. (al zegt dat ook niet veel want ik heb de laatste jaren zeer weinig muziek gekocht).

    Nee, gene spek voor mijne bek dus. Ik heb eigenlijk liever een paar gitaren. Pearl Jam, Nirvana, Queens of the Stone Age, Foo Fighters.... om er maar een paar te noemen.
    Een een goede portie metal sla ik zeker niet af. Iron Maiden of Judas Priest zul je ook in mijn CD-rekjes terugvinden.

    En an 2 weekjes rust is het vanavond weer hoogmis. van 22 tot 24 op StuBru : Whiplash!!!! 2 uur metal van allerlei soort
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •