Pagina 4 van 57 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 562

Discussie: Muziek

  1. #31
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Heb gisteren de nieuwe van Blonde Redhead aangeschaft, die sound kan mij ook bekoren. Wat het ruigere werk betreft vind ik ook veel dingen goed, maar de laatste jaren steekt alles wat Jack White (White Stripes) doet er voor mij toch bovenuit.

    Wat radio betreft ben ik een zwaar verslaafde Duyster-fan (StuBru zondagavond 22u-00u, maar nu enkele maanden niet). Daar heb ik al veel mooie muziek door ontdekt.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  2. #32
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Wat bedoel je met "nu enkele maanden niet"?
    Dat je al een paar maanden niet meer geluisterd hebt of dat dit programma nu enkele maanden stil ligt? Ik meen toch dat ik het zondagavond gehoord heb, allez, toch een stuk want ik ben gaan slapen. En ook op het programmaschema staat het nog altijd op zondagavond van 22 tot middernacht.

    Maar inderdaad, al heel wat prachtige muziek gehoord in die show.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #33
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    Laatste concert die ik gedaan heb :
    Zijn koninklijke hoogheid :
    PRINCE, een jaar of 2 geleden in A"pen
    Vroeger deed ik meer concerten :
    gezien : Pink Floyd, Stones (lang geleden), 2 x Kiss, 3 of 4 x Prince
    Kravitz, AC/DC, Aerosmith, Deep Purple, Depeche mode, Robbie Williams
    Tina Turner, 3 of 4 x Rock Torhout en ik vergeet nog enkele kleinere groepen of concerten
    Gelukzak! Pink Floyd gezien!
    Van mijn toch vele favorieten is deze band de enige die ik nooit gezien heb...en nooit meer zal zien ook vrees ik

  4. #34
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sideways Bekijk bericht
    Gelukzak! Pink Floyd gezien!
    Van mijn toch vele favorieten is deze band de enige die ik nooit gezien heb...en nooit meer zal zien ook vrees ik
    Wel als je wil kan je nog altijd 3 van de grote 4 van Pink Floyd gaan bekijken (en nu reken ik heel even Syd er niet bij, waarmee ik dus wel wil zeggen dat hij één van de grote was). David Gilmour treedt nog regelmatig op, Roger Waters speelt nog de pannen van het dak, en Rick Wright is regelmatig de keyboard-man van dienst bij David Gilmour.

    De enige Pink Floyd member dat ge nie direct op het podium gaat zien om wat Floyd nummers te spelen, is Nick Mason. Maarja David en Roger zeiden dan ook op Live8 dat Nick niet meer de drummer is die hij ooit geweest is.

    Ergens denk ik toch dat de roem hen teveel gepakt heeft.

    P.s.: Pink Floyd is mijn favo band, kheb al hun platen (meerdere dubbel) en ongeveer al hun films en dergelijke gezien, ook al weet ik dat een optreden van hen in deze tijd misschien niet meer zo goed zou zijn als toen... Ik zou er verdomd veel geld voor over hebben .

  5. #35
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Wat bedoel je met "nu enkele maanden niet"?
    Dat je al een paar maanden niet meer geluisterd hebt of dat dit programma nu enkele maanden stil ligt? Ik meen toch dat ik het zondagavond gehoord heb, allez, toch een stuk want ik ben gaan slapen. En ook op het programmaschema staat het nog altijd op zondagavond van 22 tot middernacht.

    Maar inderdaad, al heel wat prachtige muziek gehoord in die show.
    Sorry sorry my mistake. Ik hoorde half december dat Duyster er "tussenuit" ging en was er automatisch vanuit gegaan dat het voor langer was (ze hebben wel een zomerstop), maar idd afgelopen zondag was het weer terug. Goed dat je het zegt want ik wil dat niet missen. Er is ook een website met playlists e.d.:

    http://www.duyster-online.be/home_nl.htm
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  6. #36
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Wel als je wil kan je nog altijd 3 van de grote 4 van Pink Floyd gaan bekijken (en nu reken ik heel even Syd er niet bij, waarmee ik dus wel wil zeggen dat hij één van de grote was). David Gilmour treedt nog regelmatig op, Roger Waters speelt nog de pannen van het dak, en Rick Wright is regelmatig de keyboard-man van dienst bij David Gilmour.

    De enige Pink Floyd member dat ge nie direct op het podium gaat zien om wat Floyd nummers te spelen, is Nick Mason. Maarja David en Roger zeiden dan ook op Live8 dat Nick niet meer de drummer is die hij ooit geweest is.

    Ergens denk ik toch dat de roem hen teveel gepakt heeft.

    P.s.: Pink Floyd is mijn favo band, kheb al hun platen (meerdere dubbel) en ongeveer al hun films en dergelijke gezien, ook al weet ik dat een optreden van hen in deze tijd misschien niet meer zo goed zou zijn als toen... Ik zou er verdomd veel geld voor over hebben .
    Idd de Stones zijn toch ook niet meer wat ze ooit waren en iedereen wil naar hun concerten. Maar Pink Floyd is te lang verwikkeld geweest in rechtzaken om nog samen te kunnen spelen. Ik zag laatst een docu met beelden van vroeger... fantastisch. En de niet voor mogelijk gehouden reunie op Live 8 was ook kippenvel, maar David Gilmour trok toch een gezicht alsof het niet van harte was.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  7. #37
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boucles Bekijk bericht
    Sorry sorry my mistake. Ik hoorde half december dat Duyster er "tussenuit" ging en was er automatisch vanuit gegaan dat het voor langer was (ze hebben wel een zomerstop), maar idd afgelopen zondag was het weer terug. Goed dat je het zegt want ik wil dat niet missen. Er is ook een website met playlists e.d.:

    http://www.duyster-online.be/home_nl.htm
    Ze zijn er inderdaad even tussenuit geweest. Eerst voor Music for Life en daarna voor de dan ook nog met kerst en nieuwjaar.
    Maar nu zijn ze terug.

    En ik zal regelmatig een eindje meeluisteren. Heerlijke muziek zo in de late uurtjes.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  8. #38
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boucles Bekijk bericht
    Idd de Stones zijn toch ook niet meer wat ze ooit waren en iedereen wil naar hun concerten. Maar Pink Floyd is te lang verwikkeld geweest in rechtzaken om nog samen te kunnen spelen. Ik zag laatst een docu met beelden van vroeger... fantastisch. En de niet voor mogelijk gehouden reunie op Live 8 was ook kippenvel, maar David Gilmour trok toch een gezicht alsof het niet van harte was.
    Dat Roger Waters en Gilmour geen beste vriendjes meer zijn is wel duidelijk, maar daarom keek Gilmour toch niet anders op een podium. Gilmour is al altijd een control-freak geweest, alles moet perfect gaan op het podium zoals in de repetitie... Als je naar Live8 kijkt dan kun je niet bepaald zeggen dat Waters in 'Wish You Were Here' echt goed zingt. (eerder wat vals) Ook Nick Mason was niet altijd even rap mee, daarom denk ik was Gilmour wat aan het spelen met een langer gezicht.

  9. #39
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Pink floyd als band komt nooit meer terug. Dat mogen we dik vergeten
    Heb toendertijd op werchter een fantastisch concert gezien.
    De mooiste concertherinnering ooit, en dat zal zo blijven voor altijd

  10. #40
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sideways Bekijk bericht
    Gelukzak! Pink Floyd gezien!
    Van mijn toch vele favorieten is deze band de enige die ik nooit gezien heb...en nooit meer zal zien ook vrees ik
    Laatste keer dat ze naar België kwamen heb nog een aanbod om te gaan naar dat concert afgeslagen. "Ze zullen wel nog eens terugkeren" dacht ik. Dat beklaag ik mij nu nog altijd...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •