Pagina 5 van 57 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 562

Discussie: Muziek

  1. #41
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    Pink floyd als band komt nooit meer terug. Dat mogen we dik vergeten
    Heb toendertijd op werchter een fantastisch concert gezien.
    De mooiste concertherinnering ooit, en dat zal zo blijven voor altijd
    Ik weet niet hoe het in Werchter was, maar een vriend van mij heeft ze eens in Villeneuve d'Ascq (F) gezien. Daar was het concert in quadrophonie, achterin het stadion stonden evenveel speakers als vooraan met een puntgaaf geluid. Hoewel Pink FLoyd als band op het podium zelden of nooit beweegt, waren hun concerten naar het schijnt echt spectaculair.

  2. #42
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Pink Floyd was dan ook een band van Lichtspectakel en amusement voor het oog (Filmpjes die getoond werden, lasershows, noem maar op...).

    Pink Floyd heeft ook altijd de grootste "achterban" gehad. Ze gingen touren met maar liefst 153 vrachtwagens aan materiaal!

    De kans is inderdaad zeer klein dat ze ooit nog samen gaan spelen want Gilmour zegt zelf "het gewicht van Pink Floyd niet meer te willen dragen" ook zei hij erbij dat hij momenteel niet het gevoel heeft dat Pink Floyd nog iets moet doen. (maar hij sluit nog niks uit)

    Anyway, indien ze ooit nog een paar optredens doen, dan zullen het er niet zoveel meer zijn aangezien ze ook al wat ouder zijn .

    Maar ikzelf denk niet dat het er ooit nog van komt.

  3. #43
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Pink Floyd was dan ook een band van Lichtspectakel en amusement voor het oog (Filmpjes die getoond werden, lasershows, noem maar op...).

    Pink Floyd heeft ook altijd de grootste "achterban" gehad. Ze gingen touren met maar liefst 153 vrachtwagens aan materiaal!

    De kans is inderdaad zeer klein dat ze ooit nog samen gaan spelen want Gilmour zegt zelf "het gewicht van Pink Floyd niet meer te willen dragen" ook zei hij erbij dat hij momenteel niet het gevoel heeft dat Pink Floyd nog iets moet doen. (maar hij sluit nog niks uit)

    Anyway, indien ze ooit nog een paar optredens doen, dan zullen het er niet zoveel meer zijn aangezien ze ook al wat ouder zijn .

    Maar ikzelf denk niet dat het er ooit nog van komt.
    Inderdaad. David, Richard en Nick hebben zelf publiekelijk bekend gemaakt nooit meer te fungeren of op te treden onder "Pink Floyd", maar ze sluiten solo-werk in de nabije toekomst niet uit.

    Jammer misschien, maar zéér te begrijpen want met het jaartje ouder worden zouden ze toch nooit meer het oude niveau kunnen bereiken, waardoor het wel eens een grote ontgoocheling zou kunnen worden.

    Pink Floyd is één der grootste bands aller tijden en zo zullen we ze herinneren, ik toch...

  4. #44
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    trouwens wisten jullie dat Nick Mason een verwoed raceliefhebber is
    Hij bezit o.a. één van de 36 gebouwde Ferrari 250 GTO
    http://driving.timesonline.co.uk/tol...icle478048.ece

  5. #45
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Pink Floyd is nu een band die ik nooit live gezien heb ..... voor de rest heb ik alle groten der aarde wel eens gezien.

    Zowel in concert als op festivals .....
    26x Iron Maiden
    9x Manowar
    AC/DC - Judas Priest - Ozzy - Scorpions - Motorhead - Saxon - Grave Digger - Pearl Jam - Anthrax - Slayer - Metallica - Accept - Stones - Deep Purple - Guns n' Roses - Status Quo - Golden Earring - Theatre of Tradigy - Blind Guardian - Dimmu Borgir - Gothminister - Rammstein - Finntroll - Children of Bodom - ..... (lijstje is véél te lang )

    Eerstkomend concert op de agenda : Nightwish
    Wil ik kost wat kost zien (dit jaar) : Queensryche
    Life is a highway to hell

  6. #46
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Pink Floyd is nu een band die ik nooit live gezien heb ..... voor de rest heb ik alle groten der aarde wel eens gezien.

    Zowel in concert als op festivals .....
    26x Iron Maiden
    9x Manowar
    AC/DC - Judas Priest - Ozzy - Scorpions - Motorhead - Saxon - Grave Digger - Pearl Jam - Anthrax - Slayer - Metallica - Accept - Stones - Deep Purple - Guns n' Roses - Status Quo - Golden Earring - Theatre of Tradigy - Blind Guardian - Dimmu Borgir - Gothminister - Rammstein - Finntroll - Children of Bodom - ..... (lijstje is véél te lang )

    Eerstkomend concert op de agenda : Nightwish
    Wil ik kost wat kost zien (dit jaar) : Queensryche
    Jawadde, 26 x Maiden...Ik moet het voorlopig stellen met 2 keer

    Manowar is ook zo'n groep die ik ooit nog wel eens aan het werk wil zien.

    Eveneens zowel in concert als op festivals, al doe ik zelden een festival, behoudens éénmaal Graspop en enkele keren Schwung
    Iron Maiden (2x); Metallica (2x); Rammstein (2x); Motörhead (2x); Saxon (3x); Golden Earring (2x); ZZ-Top; AC/DC; Judas Priest; Marilyn Manson (2x); Grave Digger; Bon Jovi; Morbid Angel; Status Quo; Dream Theater; Bryan Adams; Megadeth; Cradle of Filth; Gary Moore, Deep Purple,...

    En dan nog tal van covergroepen waaronder Action in DC de beste is volgens mij.
    Laatst gewijzigd door Sideways; 10 January 2008 om 14:06

  7. #47
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Blijkbaar enkele Die-hard metal fans op het forum hier

    De beste optredens die ik tot nu toe heb gezien:

    Black rebel motorcycling club (Dour)
    Pearl Jam (Werchter)
    Queens of the stone age (Werchter)
    Placebo (Pukkelpop)
    Mogwai (Cactus)
    Red Sparrows (MAZ)
    Tool (AB)
    Daft Punk (pukkelpop)
    The Hives (pukkelpop)



    Dit jaar had ik graag nog gaan kijken naar Queens of the stone age en naar the dropkick murphys.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Grobbendonk
    Berichten
    452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Pink Floyd is nu een band die ik nooit live gezien heb ..... voor de rest heb ik alle groten der aarde wel eens gezien.

    Zowel in concert als op festivals .....
    26x Iron Maiden
    9x Manowar
    AC/DC - Judas Priest - Ozzy - Scorpions - Motorhead - Saxon - Grave Digger - Pearl Jam - Anthrax - Slayer - Metallica - Accept - Stones - Deep Purple - Guns n' Roses - Status Quo - Golden Earring - Theatre of Tradigy - Blind Guardian - Dimmu Borgir - Gothminister - Rammstein - Finntroll - Children of Bodom - ..... (lijstje is véél te lang )

    Eerstkomend concert op de agenda : Nightwish
    Wil ik kost wat kost zien (dit jaar) : Queensryche
    Op mijn lijstje van concerten komt een groot deel van deze bands voor.
    Queensryche heb ik 2 keer gezien en het was 2 keer dik in orde, hebben ze plannen om naar Belgie te komen?

  9. #49
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Mijn lijstje van concerten loopt in genres wel uiteen. Mijn favoriete muziek is en blijft metal, maar met ouder te worden en getrouwd te zijn is mijn kijk op muziek wel verbreed. Kortom als het live goed is, is het voor mij OK :

    Bryan Adams 6x, Joe Cocker 3x, Eros Ramzotti 2x, Judas Priest 2x, Accept 2x,
    Ted Nugent 2x, U2 2x
    Verder : Iron Maiden , Motley Crüe, Raven, Savage, Status Quo, Dio, ALice Cooper, Kane, The Police (laatstleden), George Michael (Jawel - Live zeer goed), Fisher Z, Kane, The Rolling Stones, Bon Jovi, Simple Minds, Roxette, Chris Rea, The Scene 3x, Golden Earing 2x...

    En de hele Belgishe rockscene waarvan de meeste gedurende 25jaar Rock op het Plein in Wervik: van de Kreuners, Machines, Arno, Roland, Scabs, Employees, Paranoiacs, Kids 4x, Pop Gun, Ashburry Faith, Derek and the Dirth.... over Killer, Crossfire, Buzzard.... tot Nailpin, Belgian Associality...

    De beste covergroep die ikal gezien heb is Action in DC.

  10. #50
    Senior Member Sideways's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    804

    Standaard

    Ik had nog 2 concerten vergeten. Waarom? Omdat het niet echt meeviel.

    - Simple Minds: Jim Kerr zat bijna zonder stem
    - Roxette: bwaja, no comment

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •