Pagina 15 van 57 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 562

Discussie: Muziek

  1. #141
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    ff uit nieuwsgierigheid ....

    Zijn er hier nog die 't komend weekend niet op 't forum te vinden zullen zijn .... maar wel op de Boeretang in Dessel ?
    Life is a highway to hell

  2. #142
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Komend weekend zal er sowieso niet veel volk op het forum te vinden zijn. Er is een rally'ke te dien in het westen van het land naar het schijnt.

    Dus laat u maar ne keer goed gaan

  3. #143
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Binnen enkele weken ga ik naar het Dour festival. Verleden jaar één dag gedaan en is wel eens een ervaring om daar vier dagen door te brengen. Zowel metal, techno, (post)rock, d&b, hip hop en reggae komen er uitgebreid aan bod .

    Mijn favorieten die er dan zullen zijn: Life of Agony, Boys Noize, Pendulum, Gogol Bordello, Meat Puppets, Battles, The incredible punish yourself pictures show, MishMash, Tortois, The Raveonettes.

  4. #144
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    3 dagen Graspop Metal Meeting begint toch aardig door te wegen als ge een dagske ouwer word
    Maar 't was wéér een geslaagde editie met een uitstekend optreden als afsluiter van "Graspop's huisorkest" Iron Maiden ..... 28e of 29e keer da'k ze live bezig zie en hoe ouwer die gasten worden hoe beter ze worden.


    Van de "kleinere" bands stak er toch één uit ..... "Damn your Idols"
    Goede vocals, strakke rifs, stevig drumwerk ..... Als ze zo verder blijven doen is de toekomst van Belgische metal verzekerd .... mogelijk nen opvolger van Channel Zero maar dat zal de toekomst uitwijzen
    Life is a highway to hell

  5. #145
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Het gaat hier tegenwoordig veelal over metal enzo (waar ik niet tegen ben, zolang ge de tekst verstaat ), maar om het ff over iets anders te hebben...

    Liefhebbers van Coldplay hier? Hun nieuwe plaat al beluisterd? Vindt 'Viva la vida or death and all his friends' wel ok. Vooral de liedjes 'Lost!' / '42' / Lovers in Japan' / 'Strawberry swing' / de gekende single 'Violet hill' vindt ik de betere, en dan vooral de titeltrack 'Viva la vida', die is zalig...



    De naam van het album kon echter wel beter en korter naar mijn mening...

    Maarja, je bent aan Coldplay of niet, ik allesinds wél
    Laatst gewijzigd door 206WRC-ke; 1 July 2008 om 20:52

  6. #146
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 206WRC-ke Bekijk bericht

    Maarja, je bent aan Coldplay of niet, ik allesinds wél
    Ik ook

    Mooie nieuwe cd dat ze uitgebracht hebben, het werd tijd dat ze nog eens een nieuw album uitbrachten.

  7. #147
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Just ff naar "uwe tuub" gesurft ..... is niet echt mijn ding maar 't is nen band die ik wel eens live wil bekijken maar blijkbaar ben ik ff te laat hé want ze waren gisteren in "Hof ter Lo" als ik 't goe gelezen heb.
    Het was wel een strak optreden.
    En nu op naar slayer in de lotto arena, in flames en opeth in de ab.

  8. #148
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Voor mij wordt het Metallica - 14/08 op de grote markt in Arras (F) ipv Pukkelpop -Hasselt op 15/08. Arras ligt maar op 75 Km van mijn deur, Hasselt meer dan 200 Km. Zo kan ik eveneens de dag erna (15/08) het allergezellige en gratis "Rock Op Het Plein" in hometown Wervik meepikken.

  9. #149
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 July 2008
    Berichten
    255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk bericht
    Het was wel een strak optreden.
    En nu op naar slayer in de lotto arena, in flames en opeth in de ab.
    Slayer staat ook nog op mijn agenda. Zaterdag Dinosaur Jr. gaan zien. Zoals altijd lap derop!

    een paar fotokes....



    meer op mijn pbase....http://www.pbase.com/pieter_73/dinosaur_jr_cactus_2008



    Arno was trouwens ook weer de moeite...




    meer nogmaals op mijn pbase.... http://www.pbase.com/pieter_73/arno__cactus_2008

  10. #150
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Gisteren teruggekeerd naar huis na 5 (zware) dagen dour, veel groepen gezien en veel kwaliteit ook. Enkele nieuwe dingen ontdekt. De uitschieters: Foals, Goldfrapp, Whitest Boy Alive, Steak Number Eight, Battles, Woven hand, Heavy Trash en Gogol Bordello, Dub Trio.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •