Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 87 van 87

Discussie: TAC RALLY 7-8 april 2017

  1. #81
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den laagvlieger Bekijk bericht
    We zitten allen te klagen en te zagen en toch gaan we nog kijken
    Best dat er nu spanning is voor de overwinning en niet te vergeten de ongelofelijke sound van de porsches en hun spectakel.

    Auriculas asini quis non habet

  2. #82
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Best dat er nu spanning is voor de overwinning en niet te vergeten de ongelofelijke sound van de porsches en hun spectakel.
    Toch nog iemand die ziet er dat er terug spanning in zit. We zijn toch ontzettend verwend geweest de jongste jaren, Wallo 2015, EBR 2015, bijna heel 2016, hasp 2017, TAC nu. Ongelooflijk dat er mannen hier heimwee hebben naar de tijd dat Tsjoen en Loix (en Princen) de plak zwaaiden in 2.0l WRC's.
    sandropov.wordpress.com

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 February 2017
    Berichten
    169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Toch nog iemand die ziet er dat er terug spanning in zit. We zijn toch ontzettend verwend geweest de jongste jaren, Wallo 2015, EBR 2015, bijna heel 2016, hasp 2017, TAC nu. Ongelooflijk dat er mannen hier heimwee hebben naar de tijd dat Tsjoen en Loix (en Princen) de plak zwaaiden in 2.0l WRC's.
    Neen maar straks gaan we daar wel weer naar toe.
    Wat als de merken geen steun meer geven omdat een porsche, bmw, group A historic, ... zich moeit tussen de resultaten of een historic wagen.
    Dan gaan we terug naar een open kampioenschap met het gevaar dat 1 of 2 piloten met het meeste budget met de topwagen gaan rijden.

    Versta me niet verkeerd. ik vind het BK dit jaar alvast 1 van de beste die we in jaren gehad hebben.
    3 rally's, 3 winnaars.
    Hopelijk blijft er strijd zodat die in de condroz beslist kan worden.

  4. #84
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexen87 Bekijk bericht
    Neen maar straks gaan we daar wel weer naar toe.
    Wat als de merken geen steun meer geven omdat een porsche, bmw, group A historic, ... zich moeit tussen de resultaten of een historic wagen.
    Dan gaan we terug naar een open kampioenschap met het gevaar dat 1 of 2 piloten met het meeste budget met de topwagen gaan rijden.

    Versta me niet verkeerd. ik vind het BK dit jaar alvast 1 van de beste die we in jaren gehad hebben.
    3 rally's, 3 winnaars.
    Hopelijk blijft er strijd zodat die in de condroz beslist kan worden.
    Geven de merken nu dan steun? Peugeot aan een Nederlander (die al meer op kant stond dan reed), Skoda reed nog geen meter, Citroën is er maar half en half, Hyundai geeft alle centen uit aan Neuville. Ik begrijp uw ongerustheid, maar kdenk dat je het iets te zwart bekijkt.
    sandropov.wordpress.com

  5. #85
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Toch nog iemand die ziet er dat er terug spanning in zit. We zijn toch ontzettend verwend geweest de jongste jaren, Wallo 2015, EBR 2015, bijna heel 2016, hasp 2017, TAC nu. Ongelooflijk dat er mannen hier heimwee hebben naar de tijd dat Tsjoen en Loix (en Princen) de plak zwaaiden in 2.0l WRC's.
    Spanning tot de laatste meter .Porsches , historics ( moderne aangevuld met hun grootouders) , juniors die stijden , een pak R5 wagens , Bmw achtertrekkers enz . Is eigenlijk een droomscenario .

    Auriculas asini quis non habet

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 February 2017
    Berichten
    169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Geven de merken nu dan steun? Peugeot aan een Nederlander (die al meer op kant stond dan reed), Skoda reed nog geen meter, Citroën is er maar half en half, Hyundai geeft alle centen uit aan Neuville. Ik begrijp uw ongerustheid, maar kdenk dat je het iets te zwart bekijkt.
    laat ons hopen. hoe meer potentiele winnaars (zelfs al is het een nederlander, rocco theunissen zaliger deed het hem voor ) hoe liever. enkel goed voor het niveau.
    Zelfde met de junioren.

  7. #87
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Toch nog iemand die ziet er dat er terug spanning in zit. We zijn toch ontzettend verwend geweest de jongste jaren, Wallo 2015, EBR 2015, bijna heel 2016, hasp 2017, TAC nu. Ongelooflijk dat er mannen hier heimwee hebben naar de tijd dat Tsjoen en Loix (en Princen) de plak zwaaiden in 2.0l WRC's.
    Het geheugen is nogal selectief he :-D
    De laatste 2 jaar beleven we hier toch wedstrijden zoals we ze de laatste 20j niet meer hebben meegemaakt! Heimwee naar de 2.0l WRC's heb ik allerminst al, blijf ik het spijtig vinden dat er geen oplossing uit de bus gekomen is om CVW toch nog op Belgische bodem toe te laten. Er waren zeker nog andere mogelijkheden geweest! In Kasterlee is ie iig steeds welkom!

Soortgelijke discussies

  1. Spa Rally 2017
    By Aeolus in forum Rally binnenland
    Reacties: 138
    Laatste bericht: 30 March 2017, 18:58
  2. [Prono] Rally Sweden 2017
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 50
    Laatste bericht: 8 March 2017, 16:30
  3. [BK] Rally van Haspengouw 2017
    By rvdz in forum Rally binnenland
    Reacties: 69
    Laatste bericht: 25 February 2017, 11:25
  4. videos rally Sweden 2017
    By ziggy in forum Rally buitenland
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 14 February 2017, 16:16
  5. [BK] TAC RALLY 11-12 april 2014
    By Deppe in forum Rally binnenland
    Reacties: 200
    Laatste bericht: 17 April 2014, 07:22

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •