Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: Kempenrally 16 december 2017

  1. #11
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thibaud Bekijk bericht
    Hopelijk krijgen we op voorhand de timing en locatie van de 1ste KP, om onze traject te kunnen voorbereiden.
    Ja hoor, wordt voorzien! Alle proeven zijn gesitueerd op minder dan 20km van het wedstrijdcentrum en servicezone.

  2. #12
    Senior Member redwitch100's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 June 2009
    Locatie
    reusel, nolland
    Berichten
    422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Ja hoor, wordt voorzien! Alle proeven zijn gesitueerd op minder dan 20km van het wedstrijdcentrum en servicezone.
    Ik zeg goed bezig Han en de rest van de organisatie......begin der aardig zin in te krijgen, dat het maar vlug 16 december is

  3. #13
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redwitch100 Bekijk bericht
    Ik zeg goed bezig Han en de rest van de organisatie......begin der aardig zin in te krijgen, dat het maar vlug 16 december is
    Hier ook veel goesting om nog eens een rally te gaan zien, en dan nog vlakbij!
    Hopen op vettig weer, dan liggen de baantjes wa glad, altijd goed!

  4. #14
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    http://www.rallylovers.be/nb/9544/Ke...Mystery-Driver

    Een paar namen zijn bekend gemaakt, Van Parijs en Van Woensel (hopelijk vind hij een mooie wagen), ook ne mystery driver me tien belgische titels op zak me nen M3.
    Kan da Snijers zijn? maar officieel zit die op 7 titels dacht ik?

  5. #15
    Senior Member Manuelos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    The Westcoast
    Berichten
    171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Kan da Snijers zijn? maar officieel zit die op 7 titels dacht ik?
    Er staat "tienmaal kampioen in eigen land". Hoeft dus niet zozeer een Belg te zijn.

  6. #16
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk bericht
    Er staat "tienmaal kampioen in eigen land". Hoeft dus niet zozeer een Belg te zijn.
    Das ook waar, der staat ook niet dat hij 10 keer kampioen was in de rally.

  7. #17
    Member
    Geregistreerd
    22 May 2007
    Locatie
    Lichtaart
    Berichten
    38

    Standaard Succes

    Chapeau voor de organisatie ! Ben blij dat de kempenrally nieuw leven ingeblazen wordt. Hopelijk wordt het ooit méér dan een regularity gebeuren. Nu de rally van Looi ook nog terug nieuw leven inblazen en we staan er goed op !

  8. #18
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Het was een geslaagde rally denk ik, wel wat mooie actie gezien!

  9. #19
    www.JMpictures.be rappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Grobbendonk
    Berichten
    268

    Standaard

    Klein album van de kempenrally online
    www.JMpictures.be
    www.facebook.be/jmpictures.be






  10. #20
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Kleine samenvatting van onze dag, eerste keer de auto's gezien in Rijkevorsel, bij de regroup aan de kerktoren. Daar ook een boekske gekocht. Eertse proef die we gezien hebben was in Poederlee. Een linkse haakse bocht na een flauw links knikske in de baan, was wel mooi, vooral bij de legends veel die hem mooi uit den bocht driften. We vonden het wel wa lastig da we de Classic en legend niet van elkaar konden onderscheiden aan de hand van bv andere kleur startnummers ofzo. Ze sloten op elkaar aan dus waar juist de overgang was is niet helemaal duidelijk dan. We vonden ook geen deelnemerslijst in het boekske.

    Nog een beetje goed bedoelde comentaar, op de volgende proef, Baarle Heikant stonden we aan de start. Volgens het boekske een "verraderlijke waaier" gevolgd door ne haakse linkse, de bochten waren er, maar de snelheid niet jammergenoeg. Denk dat het gemiddelde op deze proef iets te makkelijk te halen was, en ook die stempelcontrole vlak voor een mogelijk spectaculaire bocht t.h.v. een spectatorpunt vond ik ni het beste idee (misschien beter 2 maal op een recht stuk laten stoppen)?

    Volgende proef was Rijkevorsel, bij het verlaten van den Bolksendijk met net ervoor een chicane, mooi puntje waar vooral ne witte BMW ik denk nog van de Classic heel mooi doorkwam. Die
    BMW was een van de betere op alle punten die we gezien hebben, net als de Opels bij Legend en die Mercedes was ook wel de moeite. Goed om te zien dat het niet altijd de grote namen moeten zijn om toch wa spectacel te zien! Was da ne Skoda die met een "geducktapete" linksvoorkant bleef gaan? Was ook 1 van de smaakmakers, net als de Gamemania Lada!
    Wel hier ook nog effe een kanttekening plaatsen, grootste tegenvaller kwa deelnemers/auto's was voor ons de Bmw van de mystery driver. Geef die auto aan bv Snijers en dan hadden we heel wa meer gezien!
    Het was idd zeer glad, en tis andermans materiaal, da snap ik. Maar heb er nergens een beetje actie van gezien terwijl die auto met de juiste piloot de smaakmaker van de rally had kunnen (moeten?) zijn.

    Op Zevendonk zijn we naar het opgaan van het onverhard naast de autostrade gegaan, mooi stuk met mooie dwarse passages. Dan de service die wel ok was, alleen een drankstandje had nog gemogen evt.
    Dan nog bij R-power gestaan op den Bolksendijk aan een chicane (die in die rode "geit" moeten toch zeeziek zijn na zo een proef), grappig om te zien!

    Paar kleine puntjes van (opbouwende) comentaar dus, maar wij waren vooral blij dat er nog eens rally dichtbij georganiseerd werd! Knap gedaan dus!
    Als ge nog nieuwe plaatsen zoekt om een proef te leggen, In Overbroek bij Brecht was vroeger een sprint, das ook wel mooi stukske.

    Doe zo verder mannen, op naar volgend jaar!
    Reactie mag altijd Han, evt via PM

Soortgelijke discussies

  1. Oefenrit Ronde rond Roeselare - 10 december
    By dupanton in forum Rittensport
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 10 November 2016, 20:04
  2. (VAS) Moustache Classic - 8 december 2012
    By EdS in forum Rittensport
    Reacties: 104
    Laatste bericht: 11 December 2012, 21:47
  3. (VAS) Moustache Classic - 10 december 2011
    By EdS in forum Rittensport
    Reacties: 94
    Laatste bericht: 3 January 2012, 12:35
  4. Tierenteyntje rit - Vrijdag 3 december - Lauwe
    By Autostal Hemicuda in forum Rittensport
    Reacties: 57
    Laatste bericht: 22 January 2011, 14:44
  5. Moustache Classic - zaterdag 11 december
    By EdS in forum Rittensport
    Reacties: 70
    Laatste bericht: 20 December 2010, 19:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •