Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 92

Discussie: rally roeselare - omloop van vlaanderen

  1. #51
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    ja, dat is een goed idee. van woensel zijn we al kwijt, en zo geraken we vast nog een hoop top-piloten kwijt.
    stel je voor dat er strijd voor de overwinning zou zijn, ik mag er niet aan denken.
    Je kan ook altijd spanning in een bk wedstrijd proberen te krijgen door met gelijke wapens te strijden .
    Stel je laat een wrc starten bij het criterium , je geeft deze classe een startnummer vanaf 220 en je klasseert deze categorie na de laatste criterium . Er zal een massa aan wrc believersvolk op de proeven vertoeven , de criterium deelnemers content want er zal niet meer voor tien toeschouwers moeten gereden worden, de wrc rijders ook content want hun wedstrijd zal nog goedkoper worden wat eigenlijk de reden is om een wrc te huren voor het bk. Hoeveel wrc's verwacht je nog aan de start?

    Auriculas asini quis non habet

  2. #52
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    ja, dat is een goed idee. van woensel zijn we al kwijt, en zo geraken we vast nog een hoop top-piloten kwijt.
    stel je voor dat er strijd voor de overwinning zou zijn, ik mag er niet aan denken.
    Moest nochtans al een paar jaar verboden geweest zijn. In Italië is er nog altijd spanning en zijn de toppers er nog altijd, ouderdomsdeken Andreucci strijd daar zelfs nog altijd voor de overwinning met z'n 208 R5. De strijd op de limiet de laatste jaren met de R5 wagens plus veel meer spanning in verschillende rally's is zoveel beter dan het WRC tijdperk hier.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 June 2012
    Berichten
    227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Gewoon verbieden die wrc's in het bk.
    Dat gaat er bij mij nu echt niet in, hoe kan je als rallyfan tegen WRC auto's zijn. Tout court tegen eender welke rallywagen. Elke wagen op zich is toch voor elke rally een pluspunt.

  4. #54
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evo9 Bekijk bericht
    Dat gaat er bij mij nu echt niet in, hoe kan je als rallyfan tegen WRC auto's zijn. Tout court tegen eender welke rallywagen. Elke wagen op zich is toch voor elke rally een pluspunt.
    Niks tegen een wrc hoor,daarmee dat ik ze zeker een kans wil geven in het criterium.

    Auriculas asini quis non habet

  5. #55
    Junior Member
    Geregistreerd
    3 September 2017
    Berichten
    3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Niks tegen een wrc hoor,daarmee dat ik ze zeker een kans wil geven in het criterium.
    Als rallyliefhebber is dit toch te belachelijk om te lezen om gelijk welke auto te verbannen uit een wedstrijd!
    Als die ene WRC teveel prikt in uw ogen KETfoisKET kan je nog altijd gaan kleiduifschieten!

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Witn Bekijk bericht
    Dankzij die ene zogenaamde WRC van slechts 15 jaar oud was er tenminste spanning in de wedstrijd!
    Anders niet misschien, Princen en Verschueren waren in tienden verschil op het einde van een KP, normaal draait Abring ook die tijden, maar hier ging het precies niet. (OK, Princen ging eraf, maar die WRC ook hé)

    Alle respect voor Lefevre, maar hij heeft één kanontijd gedraaid (doordat Verschueren het iets kalmer aandeed) , waardoor hij aan de leiding kwam en daarna ging hij eraf. Ik vermoed dat hij zich heeft geamuseerd met die WRC, maar een meerwaarde voor nationale kampioenschappen vind ik die WRC's niet.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    ja, dat is een goed idee. van woensel zijn we al kwijt, en zo geraken we vast nog een hoop top-piloten kwijt.
    stel je voor dat er strijd voor de overwinning zou zijn, ik mag er niet aan denken.

    OK, Van Woensel zijn we kwijt, spijtig. Nog een hoop "TOP"-piloten kwijtraken?
    Welke bedoel je?


    Nog geen strijd gezien zeker , dit jaar. (Princen, Abring, Verschueren zitten al een gans seizoen te vechten voor tienden van een seconde)



    Het tijdperk van de WRC's is over & out.
    Laatst gewijzigd door ikkedendikke; 4 September 2017 om 15:37

  8. #58
    Senior Member DRUP DRUP's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 March 2007
    Locatie
    MOORSLEDE
    Berichten
    234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KETfoisKET Bekijk bericht
    Niks tegen een wrc hoor,daarmee dat ik ze zeker een kans wil geven in het criterium.
    .

    Beste,

    Volgende punten wil ik toch wel eens aanhalen:

    punt1: Er werd ten eerste voor een WRC gekozen omdat deze goedkoper is dan een R5.
    punt2: Terwijl het nu nog kan was het nu het moment om met een WRC te rijden en waarom niet tegen de top van Belgie zoals Vincent,Kris,Kevin,e.a.?
    Waarom de mensen gaan ambeteren in het Criterium???
    punt3: Punten voor het BK afnemen bestaat niet aangezien we deze bij de inschrijving moeten aftekenen.
    punt4: Andy er nog steeds voor kiest om op 44-jarige leeftijd zich te amuseren en niet de tijd heeft om een volledig BK te rijden, er werd ons
    nochtans aangeraden een R5 te huren aangezien deze nu even snel of zelfs sneller zou zijn.

    Het kan best zijn dat u persoonlijk niet graag geen WRC's in het BK meer ziet maar menig toeschouwers kunnen daar een andere mening over hebben.Net zoals ik geen supporter ben van kleiduifschieten.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRUP DRUP Bekijk bericht
    .

    Beste,

    Volgende punten wil ik toch wel eens aanhalen:

    punt1: Er werd ten eerste voor een WRC gekozen omdat deze goedkoper is dan een R5.
    punt2: Terwijl het nu nog kan was het nu het moment om met een WRC te rijden en waarom niet tegen de top van Belgie zoals Vincent,Kris,Kevin,e.a.?
    Waarom de mensen gaan ambeteren in het Criterium???
    punt3: Punten voor het BK afnemen bestaat niet aangezien we deze bij de inschrijving moeten aftekenen.
    punt4: Andy er nog steeds voor kiest om op 44-jarige leeftijd zich te amuseren en niet de tijd heeft om een volledig BK te rijden, er werd ons
    nochtans aangeraden een R5 te huren aangezien deze nu even snel of zelfs sneller zou zijn.

    Het kan best zijn dat u persoonlijk niet graag geen WRC's in het BK meer ziet maar menig toeschouwers kunnen daar een andere mening over hebben.Net zoals ik geen supporter ben van kleiduifschieten.
    Ik ben ook geen fan van kleiduifschieten, maar wel van de spanning die toppiloten in R5 brengen. Dus WRC's hoeven voor mij niet meer, maar ik heb er niets op tegen.

    Ik zie hier ook ergens de opmerking " we gaan veel toppers verliezen " . Ik vraag me ook af wie?

  10. #60
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRUP DRUP Bekijk bericht
    .

    Beste,

    Volgende punten wil ik toch wel eens aanhalen:

    punt1: Er werd ten eerste voor een WRC gekozen omdat deze goedkoper is dan een R5.
    punt2: Terwijl het nu nog kan was het nu het moment om met een WRC te rijden en waarom niet tegen de top van Belgie zoals Vincent,Kris,Kevin,e.a.?
    Waarom de mensen gaan ambeteren in het Criterium???
    punt3: Punten voor het BK afnemen bestaat niet aangezien we deze bij de inschrijving moeten aftekenen.
    punt4: Andy er nog steeds voor kiest om op 44-jarige leeftijd zich te amuseren en niet de tijd heeft om een volledig BK te rijden, er werd ons
    nochtans aangeraden een R5 te huren aangezien deze nu even snel of zelfs sneller zou zijn.

    Het kan best zijn dat u persoonlijk niet graag geen WRC's in het BK meer ziet maar menig toeschouwers kunnen daar een andere mening over hebben.Net zoals ik geen supporter ben van kleiduifschieten.
    Ten eerste, ga je in dat criterium niemand gaan ambeteren daar je geklasseert word na de laatst gefinishte criterium deelnemer .
    Ten tweede , er is geen steen geworpen naar jullie toe omdat je volgens het absurde belgisch reglement gereden hebt . Had je gewonnen hoeveel nuchtere voldoening ging je eraan hebben gehad? Zelfs in het kleiduifschieten zijn zo'n overwinningen niet mogelijk. Geen enkele schutter zou zelfs zo een overwinning willen.
    Ten derde, niemand is verplicht om een gans kampioenschap te rijden , ieder doet wat hij wilt.
    Ten vierde , ik ben niet tegen een wrc in het bk enkel vind ik het absurd dat ze kunnen weglopen met de algemene overwinnig, blijkt zelfs respectloos tegenover de echte kampioenschaprijders ,invoerders,sponsers,die ook meer of aan punten denken. Blijkbaar heb ik dit weekend toch heel andere verhalen gehoord ivm een wrc die voor de overwinnig strijd.
    Doe nog eens zot nu het nog kan en breng ook eens spanning in de in de condrozrally met een wrc.

    Auriculas asini quis non habet

Soortgelijke discussies

  1. [BK] foto/video Omloop van Vlaanderen Rally 2014
    By LFR in forum Rally binnenland
    Reacties: 49
    Laatste bericht: 12 September 2014, 20:12
  2. [BK] Omloop van Vlaanderen 2013
    By golf GTI in forum Rally binnenland
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 10 September 2013, 19:12
  3. [BK] Omloop van Vlaanderen 9-10/09/2011
    By Aeolus in forum Rally binnenland
    Reacties: 738
    Laatste bericht: 17 September 2011, 08:30
  4. KP tip Omloop van Vlaanderen 2010
    By blue in forum Rally binnenland
    Reacties: 112
    Laatste bericht: 12 September 2010, 21:21
  5. Omloop Van Vlaanderen
    By tommeke_B in forum Rally binnenland
    Reacties: 1402
    Laatste bericht: 17 September 2007, 18:48

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •