Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: WRC 7 Rally Community

  1. #1
    Nick Feys Nick Feys's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2017
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    1

    Standaard WRC 7 Rally Community



    Hallo, Beste auto, rally fans, Liefhebbers.


    Zoals men al heeft gelezen en gezien is er een heel nieuwe WRC7 op de markt en reeds beschikbaar, die men kan racen op Playstation, Xbox, PC en Steam.

    Wat dan ook de bedoeling is om mij hier aan te melden, is het volgende:

    Ik heb intussen twee goeie vrienden, die ook de race game hebben waar we nu en dan samen online rally's rijden onder elkaar. Maar met drie mensen is dit nog niet de perfecte beleving om rally wedstrijden te rijden.
    Daarom gaan we op zoek naar NIEUWE mensen die ook wat verslaafd zijn aan rally rijden op PC.

    Ik stel me eerst even voor. Mijn naam is Nick Feys, en heb zo het idee bedacht om een "WRC 7 Rally Community" op te maken.
    Het is pas het begin, maar daar ik al een website hebt in verband met circuit racen op Raceroom (Pc/Steam) ga ik naast me website ook een website uitbouwen als "WRC 7 Rally Community" om zo ook dat iedereen alles mooi kan opvolgen.

    Wie dan ook WRC 7 in bezit heeft op PC/Steam kan zich melden bij ons in het Steam account " http://steamcommunity.com/groups/WRC7-Rally/members "
    Via dit account ga je ook kunnen volgen wat de aankondigingen en evenementen zijn om deel te nemen aan rally racen of kampioenschappen (die komen eraan begin 2018)
    Maar dit gaat men ook verder kunnen opvolgen ook hier in het forum wat dit inhoud.

    Maar het eerste doel van dit "WRC 7 Rally Community" is eerst echte rally liefhebbers te zoeken die zich geroepen voelen om zich aan te sluiten in het WRC 7 Rally Community van Steam.
    Maar wie geen steam account heeft, mag zich hier ook melden in het forum. Dat is te zien wie WRC 7 heeft aangekocht via DVD PC of via Steam.

    We houden u verder op de hoogte, u kan nu ook al alles opvolgen op de website: http://wrc7rallycommunity.jouwweb.nl/

    Rally groeten, Nick



    Ps. Ik bedankt al vast de organisatie en mensen die achter dit autosportforum staan, dat ik me hier mocht en kon aanmelden. Hartelijk dank daarvoor. Nick
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Nick Feys; 6 December 2017 om 21:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •