Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 87

Discussie: TAC Rally 2018

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Is volgens het Godrive team . Maar alles steken op die 9PK extra is ook wat overdreven..

    Snijers heeft ook al bevestigd voor de Wallonie. En misschien nu met een deftige co ipv diene gangster 😂😁
    Een evolutie gaat over meer dan 9pk (alles heeft een upgrade gehad, niet alleen de motor), Princen heeft trouwens toegegeven dat hij over een FULL 2018 beschikt en hij er zich zeer goed bij voelt(wat dat ook mag betekenen).


    Snijers bevestigt altijd alles, maar ik moet hem eerst zien starten (bij BMA gaat die Porsche niet buiten voor de laatste cent betaald is en ik weet niet wat de inbreng van "die gangster" was).

  2. #72
    Junior Member Casper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 November 2015
    Locatie
    Moen
    Berichten
    21

    Standaard

    Mooie rally gezien, goe weer, toffe sfeer ....

    Wel 1 bemerking : Maes en Duquesne 'betrapt' op 'spookrijden' op de grote baan.. reden ook over de dubbele middellijn. Hadden de flikken ze betrapt dan was het game over !!

    Casper

  3. #73
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikkedendikke Bekijk bericht
    Een evolutie gaat over meer dan 9pk (alles heeft een upgrade gehad, niet alleen de motor), Princen heeft trouwens toegegeven dat hij over een FULL 2018 beschikt en hij er zich zeer goed bij voelt(wat dat ook mag betekenen).


    Snijers bevestigt altijd alles, maar ik moet hem eerst zien starten (bij BMA gaat die Porsche niet buiten voor de laatste cent betaald is en ik weet niet wat de inbreng van "die gangster" was).
    Die laatste update ging over die nieuwe motor, en dat is 9 pk plus dat de revisie een paar 100'den km's kan uitgesteld worden dan voordien. Dat was de enige evolutie van 1 april, en dit is ook zo gezegd bij BMA dat er alleen een nieuwe motor in zit..

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Die laatste update ging over die nieuwe motor, en dat is 9 pk plus dat de revisie een paar 100'den km's kan uitgesteld worden dan voordien. Dat was de enige evolutie van 1 april, en dit is ook zo gezegd bij BMA dat er alleen een nieuwe motor in zit..

    Nieuwe wagen(dus ook nieuwe motor) was er al in Spa en BMA zal het niet aan onze neus hangen (EVO 1april), maar ook bij GoDrive en enkele andere teams weten ze dat het niet alleen over de motor gaat (een EVO 2, gaat meer of over de motor). Bon, 't speelt geen rol, ze moeten op zoek naar een oplossing, dat is zeker.
    Laatst gewijzigd door ikkedendikke; 9 April 2018 om 20:11

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 August 2009
    Locatie
    8700 Tielt
    Berichten
    142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Casper Bekijk bericht
    Mooie rally gezien, goe weer, toffe sfeer ....

    Wel 1 bemerking : Maes en Duquesne 'betrapt' op 'spookrijden' op de grote baan.. reden ook over de dubbele middellijn. Hadden de flikken ze betrapt dan was het game over !!

    Casper
    Voor mij blijft het ook een top rally , compact je kan een leek meenemen en niet een uur te rijden naar de volgende proef , gladde wegen en inderdaad een bos is leuker maar super 1 daagse rally . Top

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 February 2017
    Berichten
    169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Casper Bekijk bericht
    Mooie rally gezien, goe weer, toffe sfeer ....

    Wel 1 bemerking : Maes en Duquesne 'betrapt' op 'spookrijden' op de grote baan.. reden ook over de dubbele middellijn. Hadden de flikken ze betrapt dan was het game over !!

    Casper
    ik deed service net aan de grote baan en ik zou ze geen eten willen geven die over de witte lijn reden

    Helaas is dit wss te wijten aan de strakke tijden tussen de tk's en het toenemende verkeer.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 March 2008
    Berichten
    391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexen87 Bekijk bericht
    ik deed service net aan de grote baan en ik zou ze geen eten willen geven die over de witte lijn reden

    Helaas is dit wss te wijten aan de strakke tijden tussen de tk's en het toenemende verkeer.
    2 problemen: tankzone kon niet volgen ( blijkbaar was er maar 1 pomp 98 ) en de 'intelligente' verkeerslichten tegenwoordig op de Ringlaan...
    Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 February 2017
    Berichten
    169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TaxiGilbert Bekijk bericht
    2 problemen: tankzone kon niet volgen ( blijkbaar was er maar 1 pomp 98 ) en de 'intelligente' verkeerslichten tegenwoordig op de Ringlaan...
    heb ik idd ook gehoord van die pomp.

  9. #79
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexen87 Bekijk bericht
    ik deed service net aan de grote baan en ik zou ze geen eten willen geven die over de witte lijn reden

    Helaas is dit wss te wijten aan de strakke tijden tussen de tk's en het toenemende verkeer.
    Er waren zelfs co's die te voet afkwamen terwijl de piloot nog vast stond aan die lichten om toch maar op tijd te zijn.



  10. #80
    www.shakedown.be Metro 6R4's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Woumen
    Berichten
    342

    Standaard

    Als deelnemer had ik totaal niet die indruk. In de TAC steeds tijd genoeg tussen de TK's, misschien dat het wel krap was voor diegene die aan de Power gingen tanken (wij zaten bij Gutts, geen wachttijd, bij Criterium dan toch) maar ook die teams waren zeker tijdig aan de start van Schuiferskapelle.
    www.shakedown.be - rallysport in belgië

Soortgelijke discussies

  1. Spa Rally 2018
    By Aeolus in forum Rally binnenland
    Reacties: 73
    Laatste bericht: 12 March 2018, 19:46
  2. [Prono] Rally Sweden 2018
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 62
    Laatste bericht: 19 February 2018, 20:56
  3. Rally Monte-Carlo 2018
    By Racing Piet in forum Rally buitenland
    Reacties: 46
    Laatste bericht: 31 January 2018, 11:16
  4. videos Fotos rally monte carlo 2018
    By ziggy in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 28 January 2018, 16:45
  5. ADAC rally Duitsland 2018
    By speedy aygo in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 28 January 2018, 15:32

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •