Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: The GP in the desert

  1. #11
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Verstappen over de botsing met Hamilton (https://nl.motorsport.com/f1/news/ve...ilton-1023599/) : "Op een gegeven moment gaf ik wat gas bij om ervoor (Alonso) te komen en er was ook gewoon plaats genoeg aan de linkerkant, maar hij (Hamilton) wilde niet afgeven en reed tegen mijn wiel op".

    Ik denk dat Max hier de bal serieus mis slaat. Hamilton zit op zijn lijn. Buitenkant bocht. Max dacht waarschijnlijk dat Hamilton wel van het gas zou gaan om hem door te laten maar dat was verkeerd gedacht. Beetje Senna-esk van Hamilton. "Jij mag tegen me oprijden als je wil, maar ik blijf hier zitten" en Max rijdt er lompweg tegen op. Dom maneuvre.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #12
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Max kreeg plots een piek van 150 PK er bij in die bocht en kreeg daardoor die slipper. Er is dus duidelijk nog werk aan die wagen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Dat wordt gezegd ja. Ik neem alles wat ze zeggen met een korrel zout. Op vrijdag was het nog dat de wagen perfect ging en dat ze mee zouden spelen voor de overwinning. Op zaterdag kwam er plots 150 PK extra vrij en is de uitleg dat de motor al het hele weekend vreemd doet. Ik zeg niet dat Max liegt over dat er plots 150 PK vrij kwam, ik zeg enkel dat ze nooit het achterste van hun tong laten zien en nooit de volledige waarheid zullen spreken.
    https://nl.motorsport.com/f1/news/re...hrein-1025556/
    Zever in pakskes dus van Max. De crash was volledig Max' eigen schuld. Er circuleert ondertussen al een mooie nickname voor Max, namelijk Max Crashstappen
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •