Vettel is zeker ne bleiter. Die loopt altijd wel ergens over te janken. Daarom verwondert me zijn reactie over de Verstappen clash dan ook. "Verstappen zal zich wel misrekend hebben" en daarbovenop prijst hij Verstappen omdat de laatste zijn excuses kwam aanbieden.
Het feit dat Vettel zo laag is geëindigd zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben met versleten banden, maar uiteindelijk is heel het geval wel begonnen met de tik van Verstappen. Ergens heb ik ook nog gelezen dat Vettel schade zou gehad hebben door die tik en dat hij daardoor meer tijd verloren heeft dan hij normaal gezien zou verloren hebben, maar dat is dan weer zoiets dat ik met een serieuze korrel zout neem.

Ik heb ondertussen wel wat op andere, voornamelijk Engelstalige, fora zitten lezen en mij valt het toch wel op dat Verstappen toch wel heel wat krediet verloren is bij de fans. Het feit dat hij een Duitser van de weg maait en dat in slechte aarde valt bij Engelse supporters wil veel zeggen denk ik. Ik lees vooral dat het merendeel vind dat de straf te licht was. Er zijn er wel die vinden dat de straf juist was, want Gasley kreeg ook maar 10 seconden, maar ik vind niet dat je dit kan vergelijken. Gasley reed om te beginnen zijn eigen ploegmaat er af en die 2 waren niet vooraan aan het strijden. Ze waren niet eens voor punten aan het strijden. In het geval van Max en Vettel was dit zeker wel het geval. Het merendeel van de reacties die ik lees is dat Verstappen een raceban zou moeten krijgen, al vind ik dat dan weer heel ver gaan.