Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37

Discussie: Rally de Wallonie

  1. #31
    Member
    Geregistreerd
    12 August 2014
    Locatie
    Boekhout
    Berichten
    71

    Standaard

    Prachtige strijd gezien in de Wallonie! Verschueren heeft de laatste jaren een mooie progressie gemaakt. Ik ben benieuwd of Princen zijn tempo nog gaat kunnen bijhouden.
    Ook tof dat Fernemont bij de top meekan. Dit belooft voor de toekomst!
    JPM Cracco heeft me verbaasd. Zeer spectaculaire passages gezien in Bois de Villers en vooral in Mohiville. Kijk maar naar de video van FM rallymovies waar je de cameraman ziet wegspringen. Daar kwam hij echt à fond door.
    Indien hij een betere wagen zou krijgen en extra begeleiding zou deze man ook met de kop meerijden.

  2. #32
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 March 2018
    Berichten
    3

    Standaard

    Leuke rally met veel mooie plaatsen in een gemoedelijke sfeer. Al was het alcoholgehalte bij de laatste passage in Malonne vrij hoog.....
    Die opel astra klonk zo lekker, deed me beetje denken aan de kit cars van eind jaren 90

  3. #33
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Condrozfan Bekijk bericht
    Verschueren heeft de laatste jaren een mooie progressie gemaakt. Ik ben benieuwd of Princen zijn tempo nog gaat kunnen bijhouden.
    Ook tof dat Fernemont bij de top meekan. Dit belooft voor de toekomst!
    Als iemand er veel progressie heeft gemaakt is het wel Fernemont. Na een paar wedstrijden in R5 draait hij mee aan de top. Verschueren heeft al meer dan 50 rally's in een R5 gereden, het zou er nog aan mankeren dat hij geen progressie heeft gemaakt. Princen vind ik nog steeds een betere piloot dan Verschueren. Past zich sneller aan en zoekt ook geen excuses als ie trager is...
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LCRacing Bekijk bericht
    Als iemand er veel progressie heeft gemaakt is het wel Fernemont. Na een paar wedstrijden in R5 draait hij mee aan de top. Verschueren heeft al meer dan 50 rally's in een R5 gereden, het zou er nog aan mankeren dat hij geen progressie heeft gemaakt. Princen vind ik nog steeds een betere piloot dan Verschueren. Past zich sneller aan en zoekt ook geen excuses als ie trager is...

    Princen draait wel al +25 jaar mee in het rallymilieu aan top, ondertussen heeft hij wel geleerd wat hij mag en kan zeggen. 'T is niet altijd zo geweest.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LCRacing Bekijk bericht
    Als iemand er veel progressie heeft gemaakt is het wel Fernemont. Na een paar wedstrijden in R5 draait hij mee aan de top. Verschueren heeft al meer dan 50 rally's in een R5 gereden, het zou er nog aan mankeren dat hij geen progressie heeft gemaakt. Princen vind ik nog steeds een betere piloot dan Verschueren. Past zich sneller aan en zoekt ook geen excuses als ie trager is...
    Wat je ook moet toegeven aan Verschueren is dat hij vorig seizoen Princen & Abbring tot sorties gedwongen heeft. Beide hebben WK ervaring en lieten zich toch nog vangen.
    Dus volgens mij zit hij (Verschueren) nog niet aan zijn limiet. Misschien (hopelijk niet) gaat hij er nu wel eens af omdat hij (op papier) de zwakste wagen heeft en mss meer risicos zal moeten nemen om mee te kunnen.

  6. #36
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikkedendikke Bekijk bericht
    Wat je ook moet toegeven aan Verschueren is dat hij vorig seizoen Princen & Abbring tot sorties gedwongen heeft. Beide hebben WK ervaring en lieten zich toch nog vangen.
    Niemand dwingt u tot sorties, en de sorties van Abbring hebben meer te maken met het gedrag van de wagen dan met de snelheid van andere piloten denk ik persoonlijk. Ik snap nog steeds niet hoe Abbring Ieper kon winnen vorig jaar, dat moet echt heel de rally op 110% geweest zijn met die auto...
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LCRacing Bekijk bericht
    Niemand dwingt u tot sorties, en de sorties van Abbring hebben meer te maken met het gedrag van de wagen dan met de snelheid van andere piloten denk ik persoonlijk. Ik snap nog steeds niet hoe Abbring Ieper kon winnen vorig jaar, dat moet echt heel de rally op 110% geweest zijn met die auto...
    Abbring heeft al heel wat sorties, ook heel wat overwinningen. Dat is het gevolg van + 100% rijden. Ik denk dat Ikkedendikke bedoelt dat ze gedwongen worden op of over de limiet te gaan met eventuele sortie of overwinning tot gevolg.

Soortgelijke discussies

  1. PRONO BK-rally Wallonie 2010
    By Skodaracer in forum Rally binnenland
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 1 May 2010, 08:08

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •