Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Roadbook software

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 August 2007
    Berichten
    241

    Standaard

    Ik heb al wat reacties gehad, en die hebben ook al antwoord. Ik liep net tegen een probleem aan. Op het bestand dat ik heb staat nog info van een reeds verreden evenement en dat bestand is "read only". Ik zal eerst even het wachtwoord moeten vragen via mijn kennis van wie ik het programmetje heb en dan kan ik het blancen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 August 2007
    Berichten
    241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    RBEditor heb ik ook. Werkt wel leuk maar nadeel is dat je het enkel kan gebruiken voor gestyleerde bol-pijl tekeningen. Tekenen naar de realiteit is niet mogelijk.
    Han,

    Het programma dat ik heb is ook alleen gestyleerd te gebruiken. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, dus ik heb eigenljk ook geen idee of het wel zo tijdsbesparend is. Toen ik het kreeg toegezonden was ik zelf al klaar met het routeboek voor de klassiekerrit die ik nu 2x heb georganiseert. De eerste had ik toen in bolleke/pijl gedaan. De tweede heeft iemand anders voor mij uitgezet en die heeft naast bolleke/pijl ook nog een gedeelte met ingetekende lijn en punten gedaan. Dat laatste heeft hijdan weer gedaan met behulp van stafkaarten en photoshop.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 April 2007
    Locatie
    Hooglede
    Berichten
    930

    Standaard

    Ik heb iets ontdekt op internet die misschien nuttig is voor velen.

    www.donbarrow.co.uk

    Misschien al gekend als vorte vis diene site, maarhad er zelf nog nooit van gehoord

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 December 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door co-pilootje Bekijk bericht
    Ik heb iets ontdekt op internet die misschien nuttig is voor velen.

    www.donbarrow.co.uk

    Misschien al gekend als vorte vis diene site, maarhad er zelf nog nooit van gehoord

    Dat ziet er wel erg interessant uit, vooral de tweede versie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •