Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19

Discussie: GP Österreichring

  1. #11
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Leuke race.
    Volgens mij komt dat zowat overeen met een 'niet Tilke parcours'.

    Leuk dat Hamilton uitvalt voor het kampioenschap.
    Had Mercedes een motor upgrade ofzo ? Beiden uit. Hoe lang is dat geleden ?

    HAAS ??? WTF... Die hebben in Frankrijk ontdekt dat hun achterbanden altijd te koud of te warm waren, maar ze dachten altijd het omgekeerde.

    Den Hollander is na zijn zwakke seizoenstart terug in het vorm geraakt.

  2. #12
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    En wat een start van Kimi (en goede race ook)

  3. #13
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Alonso P8, Stoffel dead last. Dit begint een beetje beschamend te worden. Als het dat al niet is tenminste.
    Voor het eerst in jaren heb ik trouwens de race niet uitgekeken. In vergelijking met de voorbije races was deze inderdaad een pak beter, maar vergeleken met een zinderende TT van Assen was er niet veel aan te beleven. Het gegrien van Hamilton dat hij de Red Bulls niet meer zou kunnen inhalen heeft er voor gezorgd dat ik uit mijn zetel ben gekropen en iets anders ben gaan doen. Die F1 diva's van tegenwoordig zijn nog erger dan voetballers.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #14
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Het incident met Stoffel heb ik niet in detail bekeken maar het leek me wel dat hij geen enkele kant uit kon.
    Verder maakt Mercedes een gigantische tactische blunder door niet te pitten onde de VSC en aldus de race te verliezen.
    Komt daar nog bij dat ze met beide wagens uitvallen, hetgeen beschamend is maar het kampioenschap wel spannend maakt.
    En dan blijft er nog een race over waar iedereen nogmaals zoveel mogelijk zijn banden spaart. Max rijd op zijn dooie gemak, niet gehinderd door voorliggers, naar de zege. Diegene die wel proberen om aan te vallen rijden hun banden naar de filistijnen en moeten binnenkomen voor een extra stop (Ricciarde en Hamilton). Als dit de F1 is, dan hoeft het stilaan niet meer voor mij.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #15
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Stoffel kon inderdaad geen kant op, maar hij had wel zichzelf in die positie gezet. Stroll, toch wel het kneusje van de F1 stond langs Stoffel op de grond, ging in de aanval en maakte direct 2 plaatsen goed. En Stoffel, in de F1 gehaald als de grote nieuwe belofte ( beter dan Schumacher heb ik zelfs ooit horen vallen) liet, naar goede gewoonte ondertussen, direct een gat vallen, liet zich dan passeren door Perez om zichzelf uiteindelijk compleet schaakmat te zetten en zijn eigen voorvleugel er af te rijden. Zijn actie was niet eens een beginneling waardig. Dit was echtzijn dieptepunt van dit jaar.

    Buiten het feit dat de race mij weinig kon bekoren, jaag ik mij nogal op in al die geluidjes wanneer er een melding in beeld komt. Die kleurtjes zijn al erg genoeg zonder dat er alle momenten een ambetant bliepje te horen is. Het lijkt op een computerspelletje voor kleuters.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #16
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    De "driver ratings" op planetf1 net eens bekeken. Daar zijn ze over het algemeen veel vriendelijker dan op autosport.com . Je zal bijna nooit iemand zien met een 1 of een 2 op 10. Je zal zelfs zelden iemand zien die een buis krijgt. Maar Stoffel is daar vandaag wel in geslaagd. 4,5 op 10 en daarmee de laagste score van het hele veld. Zijn score staat ook nog eens in schril contrast met de 9 op 10 van Alonso. Stoffel is goed op weg om 1 van de slechtste F1 carrières ooit te bewerkstelligen. Ik hoop dat hij volgend seizoen nog ergens een kans krijgt om zijn naam een beetje te zuiveren.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #17
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Boullier ligt buiten bij McLaren.

    https://www.planetf1.com/news/boulli...-the-campaign/


    Geen idee of dat nu goed of slecht nieuws is.

  8. #18
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Voor het team volgens mij goed nieuws. Ik ben nooit een fan geweest van Bouiller. Hij verkondigt zelf wel dat hij altijd en overal (dus ook buiten de F1) het team waarvoor hij werkte naar de titel geleid heeft, maar voor McLaren zat hij bij Lotus en die zijn bij mijn weten ook nooit kampioen geworden.
    Voor Stoffel is het volgens mij slecht nieuws. Ik denk, al ben ik hier niet zeker van, dat het vooral Bouiller was die Stoffel een hand boven het hoofd hield. Dat is nu voorbij. Voor Stoffel is het hoog tijd om iets te laten zien.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #19
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Ik weet niet of het slecht nieuws is voor Stoffel. De nieuwe teambaas is (voorlopig) Gil De Ferran en ik dacht dat de vriendin van Stoffel de dochter was van Gil. Ik kan mis zijn uiteraard, ik volg het sociale leven van de F1 rijders nu niet bepaald.
    In ieder geval is zijnvriendin de dochter van iemand die nauw bij het team betrokken is.

    Die vriendin is overigens geen misse.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •