Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: GP Duitsland

  1. #1
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard GP Duitsland

    Vandoorne laatste in FP1 en FP2.

    Echt beter wordt het er precies ook niet op

  2. #2
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Alonso doet niet veel beter. Het is duidelijk dat het McLaren chassis verreweg het slechtste is van de ganse grid.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #3
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Naar goede gewoonte zit ik in de maand juli op een desolate plaats en dit jaar is dat niet anders. Even weg van de ratrace in België. Heerlijk gewoon. Ik zit momenteel helemaal noordelijk in de Schotse Highlands. Prachtig hier, maar internet is wel een probleem. Het merendeel van de tijd heb ik zelfs niet eens een gewoon telefoonsignaal. Zonet een 15 km terug richting bewoonde wereld moeten rijden om de uitslag van de vrijdag in Hockenheim te bekijken. Ik had het beter niet gedaan. Het was echt niet de moeite om 15 km voor te rijden ( en zo dadelijk opnieuw 15 km).
    We kunnen onszelf blijven wijsmaken dat het wel goed komt met Stoffel, dat hij toch nog hoog aanzien geniet bij de ingenieurs van de verschillende F1 stallen. Op autosportwereld.be staat een mooi artikel over de toekomst van Stoffel in de F1. Ik denk dat het na dit jaar einde oefening is voor hem. Spijtig, want zo een Belg in de F1 gaf de races toch iets extra. Gewoon genieten van de rest van het seizoen. Gelukkig heb ik mijn tickets voor Spa al dus zal ik hem toch 1 keer zien rijden in de F1.
    En nu terug de broesse in
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    29 October 2009
    Locatie
    Gingelom
    Berichten
    46

    Standaard Spanning

    Ik ben al jaren afgehaakt als live kijker.

    Als autosportliefhebber kan je echte de F1 niet zomaar aan de kant schuiven, dus volgen doe ik zeker nog wel.

    Net als bij vele sporten, storen de astronomische bedragen die er verdiend worden me enorm.

    De beste betalers permitteren zich de ‘beste’ rijders: Di moeten kunnen sturen, maar vooral ook opbrengen in allerlei marketingtroep.

    Verbreek die link en verloot de twintig wagens aan de twintig rijders, weekend per weekend... Denken jullie dat een Lecraire of Wehrlein niet konden winnen met de Mercedes van vorig jaar?

    Een constructeurstitel krijgt zo nog meer glans en een rijder die dit jaar de McLaren in de top 5 rijdt, is een ‘betere’ rijder.

    Dan is het weer de moeite om te kijken!

  5. #5
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Hey Begems. Ik heb hier ergens wifi gevonden van een camping dichtbij. Telefoonsignaal is er al helemaal niet hier in Applecross. Fingers crossed dat deze wifi niet weg valt want veel soeps is het niet

    Ik ga zeker gelijk met je stelling. Wehrlein zou zeker winnen indien hij in een Mercedes zou zitten. Maar eigenlijk hou ik wel van dit format. Een race met 20 identieke wagens vind ik over het algemeen minder mooi dan dit. Het wordt dan te veel een loterij omdat de onderlinge verschillen tussen de piloten gewoon te klein zijn. Ik vind het niet leuk dat er verschillen zijn tussen de wagens. Natuurlijk moeten de wagens een beetje aan elkaar gewaagd zijn, maar ik vind het net leuk dat de het ene circuit de ene wagen wat beter ligt en het andere circuit de andere wagen. Als F1 fan supporter je dan ook meer voor een team dan voor een piloot. Of je doet zoals ik en je supportert voor niemand maar hoopt gewoon op mooie races. Natuurlijk wel met wat extra aandacht voor onze landgenoot.
    Over Stoffel gesproken, het was weer gene vette. In de column van Jo Bossuyt op HLN was iets heel interessant te lezen. In Monaco was Stoffel de evenknie van Fernando en daarna is het verschil tussen de 2 plots groter dan ooit geworden. Bijna alsof Bossuyt hier suggereert dat Stoffel gesaboteerd wordt binnenin het team zelf. Ik weet het niet. De race zal ik niet zien morgen. Ik zal 's Avonds wel ergens internet vastkrijgen. Ik trek wat zuidelijker, meer naar de bewoonde wereld. Richting Glencoe.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #6
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    In Monaco was Stoffel de evenknie van Fernando en daarna is het verschil tussen de 2 plots groter dan ooit geworden.
    Ze beginnen in de Belgische pers een beetje te raaskallen als het over Stoffel gaat mijn gedacht.
    Wat een hoop onzin.

    Maar blijkbaar is er echt iets fout met de wagen van Stoffel. Zelf Alonso heeft het nu opgenomen voor Stoffel.


    https://www.planetf1.com/news/alonso...ten-vandoorne/

    Nu 11-0 voor Alonso. Dat zijn cijfers die er wel staan. En ik denk nu al 16 keer na elkaar dat Alonso voor Stoffel staat ? Denk niet dat Alonso dat ooit bij een andere teammaat heeft gedaan...

  7. #7
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Denk het ook niet nee. Maar aan de andere kant heeft Alonso vandaag ook gezegd dat het verschil tussen hem en Stoffel normaal gezien 0,2 sec zou bedragen. En dat het verschil tussen hem en Kimi altijd groter was dan een halve seconde. Met andere woorden, Fernando schat Stoffel hoger in dan Kimi.
    En Fernando is niet de enige. Frederic Vasseur, trambaan bij Sauber, heeft ooit gezegd dat Stoffel de beste piloot was waar hij ooit mee gewerkt heeft. En het lijkt er hoe langer hoe meer op dat Sauber het enige team is waar Stoffel volgend jaar nog terecht zou kunnen. Een hele uitleg daarover in HLN vandaag trouwens. Sauber... Gene vette.. maar aan de andere kant, dat is McLaren momenteel ook niet.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #8
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Zak Brown als antwoord op de vraag of ze met Sainz praten :

    "In deze periode van het seizoen praten de teams met iedereen...... ......we schatten Sainz zeer hoog in als coureur....... .....We zien er geen graten in om twee coureurs met dezelfde nationaliteit te hebben......"



    Sainz zit momenteel bij Renault. Maar Renault wilt daar eigenlijk een Fransman.
    Sainz heeft een contract bij RedBull. Maar in zijn contract staat dat hij enkel terug gaat naar RedBull, niet naar Toro Rosso.
    Sainz zit zo een beetje vast dus. Alonso en Sainz zijn goede vrienden. McLaren doet alles voor Alonso.... Dus ja... Als Sainz nergens naar toe kan, dan zal hij wel bij McLaren zitten volgend seizoen.


    Daarnaast heeft Vettel ook redelijk duidelijk aangegeven dat hij Kimi volgend seizoen als teammaat wilt, en dat het voor Leclerc geen kwaad kan om nog een jaarte bij Sauber te oefenen.
    Dus Sauber lijkt ook weinig waarschijnlijk. Tenzij Vandoorne meer geld dan Ericsson kan vinden.

  9. #9
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Vettel is een schrik scheet. Bang om een echte teamgenoot te krijgen omdat hij dan misschien wel eens niet zou kunnen volgen zoals bij Riccardo indertijd bij Red Bull. Zwakkeling....
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #10
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    En Vettel gooit nog maar eens een hele hoop punten weg... Voor de zoveelste keer dit jaar.

    Ik denk dat dit toch wel de finale blow is, en Hamilton nu de leiding in de stand niet meer gaat afgeven.

Soortgelijke discussies

  1. Mooiste plaatsen op de wk rally van Duitsland
    By rusky in forum Rally buitenland
    Reacties: 167
    Laatste bericht: 6 January 2010, 10:23
  2. Winterbanden in Duitsland
    By Glenn in forum Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 21 March 2008, 12:57
  3. Lausitz rally Duitsland ..
    By Pipo in forum Rally buitenland
    Reacties: 36
    Laatste bericht: 1 November 2007, 01:31
  4. Praktische info rally Duitsland
    By riddler in forum Rally buitenland
    Reacties: 211
    Laatste bericht: 14 August 2007, 16:08
  5. geen ticket voor rally van duitsland
    By dirk in forum Rally buitenland
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 11 August 2007, 16:23

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •