Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27

Discussie: GP Monza

  1. #11
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Awel, het is al ff geleden dat ik tijdens een F1 race eens niet in slaap ben gevallen
    En nog meer, Ik als een bekend niet Hamilton liefhebber geef nu toe dat de Lowie een dijk van een race heeft gereden.
    Voor 't zelfde geld blijft hij op een paar seconden van Kimi rijden om een 2e plaats veilig te stellen nu dat Vettel achter hem reed maar nee, hij bleef de druk op de ketel houden bij Kimi die op zijn beurt niets anders kon dan ronde na ronde op de limiet te rijden.

    Of Lowie'ke de hulp van Bottas nodig zou hebben gehad toen die aan de leiding lees zoals ik hierboven ergens lees betwijfel ik. In de ronden die Bottas aan de leiding reed heeft hij meermalen een persoonlijke snelste ronde tijd gereden. Lowie was gewoon sneller op zijn nieuw setje banden en die van Kimi sleten meer.

    En Max'ke
    Alweer dat gezeik dat het 'weeral' zijn schuld is. Pas op : voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat het zijn schuld niet is hé maar geen van beiden heeft schade opgelopen en konden hun race op volle snelheid verder zetten.
    Tegenwoordig "moet" men van alles om het de achterligger zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat ze eens gewoon racen zoals in de goeie ouwe tijd zonder dat "moeten" en die technische snufkes.


    Alléé, juist op de radio gehoord …. Stoffel en McLaren hun wegen gaan uit elkaar.
    Ergens denk ik dat het voor de verdere loopbaan van Stoffel niet slecht is. Nog een jaar rondtuffen in een zeepkist die niet vooruit gaat zal zijn carrière zeker geen goed doen.
    Life is a highway to hell

  2. #12
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Awel, het is al ff geleden dat ik tijdens een F1 race eens niet in slaap ben gevallen
    Om te beginnen, hallo Dead_Man. Ik ben je naam hier in de analen al eens tegen gekomen en vind het fijn dat je de moeite doet om te posten. Hoeveel te meer zielen, zoveel te meer vreugd.

    Je bent niet de enige die geen moeite had om wakker te blijven. Ik vond het een pracht van een race.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En nog meer, Ik als een bekend niet Hamilton liefhebber geef nu toe dat de Lowie een dijk van een race heeft gereden.
    Ik heb dat dus volledig niet. Ik heb niet 1 persoon waarvan ik echt een fan ben. Ik ben een fan van de sport en mij interesseert het echt niet of Vettel of Hamilton wint. Voor mijn part mag Alonso winnen. Interesseert me helemaal geen bal. Er zijn wel enkele piloten waar ik van denk dat ze niet echt F1 waardig zijn maar op een andere manier hun zitje hebben weten te versieren, maar dat is een andere discussie. Op die manier heb ik wel het gevoel dat ik redelijk neutraal kan zijn wanneer er iets op het circuit gebeurt. Ik wil zeker niet beweren dat ik het altijd bij het rechte eind heb, maar als ik soms commentaren van fanboys lees draait mijn maag om. Op de reacties op HLN lees je soms de meest lachwekkende dingen. Meestal van Hollanders die hier willen komen stoefen met 'hun' Max en lachen met Stoffel. Spijtig genoeg zijn ze niet slim genoeg om te beseffen dat Max een Belg is die slim genoeg is om door te hebben dat marketingtechnisch gezien een Hollandse licentie hem stukken beter uitkomt dan een Belgische. Kassa kassa, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Natuurlijk heb ik wel een zwak voor Stoffel. Fijn om te zien dat een Belg, een Vlaming zelfs, het weet te schoppen tot de hoogste klasse in de autosport. Heel spijtig om te zien dat sommige Vlaamse websites de F1 blijven afschrijven als saai en eentonig. Dat is echt het laatste wat Stoffel nodig heeft indien hij in de F1 wil blijven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Of Lowie'ke de hulp van Bottas nodig zou hebben gehad toen die aan de leiding lees zoals ik hierboven ergens lees betwijfel ik. In de ronden die Bottas aan de leiding reed heeft hij meermalen een persoonlijke snelste ronde tijd gereden. Lowie was gewoon sneller op zijn nieuw setje banden en die van Kimi sleten meer.
    Ik weet niet of Lowie'ke de hulp van Bottas nodig gehad heeft. Ik ben zelfs ook een beetje geneigd van te denken van niet. Maar hij heeft de hulp wel gekregen. Bottas heeft zijn pitstop zo lang mogelijk uitgesteld zodat Lowie'ke 6 seconden kon goedmaken. Of dat nodig was is een ander paar mouwen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En Max'ke
    Alweer dat gezeik dat het 'weeral' zijn schuld is. Pas op : voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat het zijn schuld niet is hé maar geen van beiden heeft schade opgelopen en konden hun race op volle snelheid verder zetten.
    Tegenwoordig "moet" men van alles om het de achterligger zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat ze eens gewoon racen zoals in de goeie ouwe tijd zonder dat "moeten" en die technische snufkes.
    En ook hier zou ik graag op reageren. Ja, het was 'weeral' Max zijn schuld. En nee, ik heb daar geen problemen mee. Ik vind het zelfs verfrissend om te zien dat er iemand de grenzen van het toelaatbare opzoekt en racet met het mes tussen de tanden.
    Waar ik een probleem mee heb is de reactie van Max wanneer hij op de vingers getikt wordt. Neem je straf als een man en rijdt verder. Hij begint te tieren en te schreeuwen dat hij wel degelijk plaats liet, dat hij niet tegen Bottas maar Bottas tegen hem reed. Hij heeft dan zelfs nog het besef dat hij zijn 4de plaats weg gooit door Bottas blijven dwars te zitten en toch doet hij dit. Echt de reactie van een kleuter van wie ze iets afgepakt hebben. En dat moet dan de kopman worden van 1 van de topteams in de koningsklasse van de autosport. Sorry, ik vind dat gewoon onvolwassen.

    Oh ja... om te bewijzen dat Bottas wel degelijk geen plaats kreeg heb ik even een screenshot genomen. Je moet dan ook nog weten dat Max vlak voor dit moment nog rechts zat op het circuit en dat je in de F1 maar 1 keer van rijlijn mag wisselen....


    Vergelijk waar Verstappen zat eens met waar Kimi zat toen Lowie'ke naar de leiding ging. Kimi reed volgens de reglementen, Max niet. Nogmaals, dat Max dat probeert, geen probleem mee. Maar als je gepakt wordt, neem dan je straf als een man.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Alléé, juist op de radio gehoord …. Stoffel en McLaren hun wegen gaan uit elkaar.
    Ergens denk ik dat het voor de verdere loopbaan van Stoffel niet slecht is. Nog een jaar rondtuffen in een zeepkist die niet vooruit gaat zal zijn carrière zeker geen goed doen.
    Dat klopt. Maar niet in de F1 rijden is ook niet goed voor de rest van zijn carrière. Er zijn er maar weinig die ooit verdwenen zijn uit de F1 die er in geslaagd zijn om terug te keren. Ik hoop dat Stoffel blijft aandringen bij Toro Rosso. En natuurlijk ook bij Sauber. Vandaag gelezen dat de nieuwe baas van Ferrari toch graag Leclerc in de Ferrari zou zien. Als dat zo is, is er natuurlijk een extra zitje open bij Sauber.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  IMG-20180902-WA0020.jpg‎
Bekeken: 209
Grootte:  42,8 KB
ID: 25357  
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #13
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Blijkbaar is Romain Grosjean nog gediskwalificeerd gisteren. Iets met de vloer van de wagen dat niet in orde was. De uitsluiting komt er na protest van Renault.
    Maar wat ik dan wel raar vind is dat Magnussen, die met dezelfde wagen en vloer rijdt, dan weer niet gediskwalificeerd word. Hij was laatste en scoorde geen punten maar eigenlijk zou dat niet mogen uitmaken.

    Haas gaat wel in beroep.
    Laatst gewijzigd door Grungie; 3 September 2018 om 20:51
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #14
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Ik snap het niet echt. Haas zou geweten hebben dat de bodem illegaal was. Ze zouden aan de FIA een uitzondering gevraagd en gekregen hebben. En nu wordt Grosjean dus, na een klacht van Renault gediskwalificeerd. Vreemd...

    Wel nog even vermelden dat, alhoewel ik de kwaliteiten van Grosjean nogal vaak af breek, ik moet toegeven dat hij de laatste GP's heel goed bezig is.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  5. #15
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Volgens Zak Brown van McLaren zou Toro Rosso een zitje moeten geven aan Stoffel want Stoffel is een uitstekend piloot die thuis hoort in de F1 : https://nl.motorsport.com/f1/news/br...171108/?nrt=54

    Op de vraag waarom hij Lando dan verkoos boven Stoffel is zijn antwoord wel grappig : "Omdat Lando een toekomstige ster is".
    Laten we even 2 jaar terug gaan in de tijd. Op 3 september 2016 tekende Stoffel bij McLaren en Ron Dennis sprak toen de Belgische pers toe met de woorden : "Proficiat. Ik denk dat jullie een toekomstig wereldkampioen hebben."
    Toto Wollf zei de week er voor : "Als McLaren zo dom is om Stoffel niet in een F1 wagen te zetten doe ik het".
    Fred Vasseur, Stoffels teambaas zei : "Stoffel is de beste piloot waar ik ooit mee gewerkt heb". Fred heeft ook nog samengewerkt met Hamilton, Rosberg, Vettel, Hulkenberg,....
    Niets dan lof. 2 jaar later is Lando plots de toekomst en Stoffel precies niet meer. Vreemd. Misschien heeft het feit dat Brown de manager is van Lando Norris ook wel iets met deze gang van zaken te maken. Op de koop toe zijn alle personen die achter Stoffel stonden niet meer in het team. Sam Michael, Martin Whitmarsh, Ron Dennis, Matt Bishop en Eric Boullier. Allemaal weg, en Stoffel stond plots alleen.

    Laten we hopen dat Toro Rosso luistert naar deze raad van McLaren. Alhoewel Stoffel zijn F1 carrière tot nu toe heel ontgoochelend is geweest kan ik niet geloven dat iemand die 2 jaar geleden zo bejubeld werd nu plots niet meer met een wagen zou kunnen rijden. Ik zit echt niet te wachten om Kvyat terug in de F1 te zien. Hij heeft zijn 2de kans gehad en ook daar heeft hij gefaald.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #16
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Dat klopt. Maar niet in de F1 rijden is ook niet goed voor de rest van zijn carrière. Er zijn er maar weinig die ooit verdwenen zijn uit de F1 die er in geslaagd zijn om terug te keren. Ik hoop dat Stoffel blijft aandringen bij Toro Rosso. En natuurlijk ook bij Sauber. Vandaag gelezen dat de nieuwe baas van Ferrari toch graag Leclerc in de Ferrari zou zien. Als dat zo is, is er natuurlijk een extra zitje open bij Sauber.
    Probleem van Stoffel is dat hij geen valieske met geld heeft om bij één of andere renstal op tafel te zwieren …. of hij moet zijn spaarrekening leegmaken van 't geld dat hij in die 2 jaar McLaren heeft verdiend.
    Maar waarom moet Stoffel aandringen bij Toro Rosso ?
    Bij Sauber komt er nu toch een plaatske vrij, Leclercq rijd in '19 voor Haas lees ik hier en daar en als ik goed ben ingelicht (wat ik zelf soms betwijfel (leeftijd - alzheimer)) zit daar zijne ouwe pitbaas aan 't muurtje.


    en anders kan hij zich misschien wat gaan amuseren in de Formula E. Heb daar al een paar races van gezien …. ziet er leuk uit, alleen zeer stillekes
    Life is a highway to hell

  7. #17
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat betreft Max'ke _Pe_
    Zou het misschien ook niet kunnen dat Max'ke totaal niet wist dat Bottas daar zat ?
    Die gasten tuffen daar tegen 340 à 350 richting die chicane en iedereen weet dat die dingen links en rechts (ook wel achteruitkijkspiegels genoemd) er maar opstaan omdat ze er moeten opstaan. Op uwe foto is wel te zien dat Bottas er zo goed als naast zit maar een halve seconde daarvoor zat hij er nog achter hé.

    Maar soit …. vroeger was dit een gewoon race incident , ffkes goe vloeken en dan terug vlammen.
    Tegenwoordig mag dat niet …. en dat ook niet … en moet dat en dat …. straks komt er nog een tijdsstraf voor wanneer de achterliggende piloot de scheet van zijne voorganger riekt.
    Laat die gasten toch racen, ze worden er genoeg voor betaald.
    Life is a highway to hell

  8. #18
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat betreft Max'ke _Pe_
    Zou het misschien ook niet kunnen dat Max'ke totaal niet wist dat Bottas daar zat ?
    Dat zou me serieus verwonderen. Bewijzen dat Max hem wel degelijk zag kan ik niet, maar ik heb wel enkele argumenten die er op moeten wijzen dat Max heel goed wist waar Bottas was.

    Ten eerste zat Bottas al de hele race achter Max. Van het moment Bottas dicht bij genoeg was om een aanval in te zetten, begon Max direct verdedigende lijnen te rijden. Max was zich heel goed bewust van Bottas en stemde zijn hele race op hem af. Logisch, meer dan die 3de plaats zat er toch niet in. Vooruit moest Max niet kijken, enkel achter zich om zijn podium veilig te stellen.

    Ten tweede had Max wel gezegd dat hij Bottas niet gezien had moest dat zou zijn. Maar dat deed Max niet. Max vond de straf bullshit want, in zijn woorden, "I gave him space". Hiermee zegt Max niet alleen dat hij wist waar Bottas zat, hij beweert ook precies te weten dat er nog meer dan 1 wagenbreedte langs hem is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Die gasten tuffen daar tegen 340 à 350 richting die chicane en iedereen weet dat die dingen links en rechts (ook wel achteruitkijkspiegels genoemd) er maar opstaan omdat ze er moeten opstaan. Op uwe foto is wel te zien dat Bottas er zo goed als naast zit maar een halve seconde daarvoor zat hij er nog achter hé.
    Die foto postte ik vooral om te laten zien dat Max zijn uitspraak niet klopte. Hij gaf Bottas niet genoeg plaats. Gisteren trouwens nog een prachtige screenshot gezien...


    I gave him space... Waar dan ? Op het gras ? Op het asfalt in elk geval niet.
    Trouwens, het maakt helemaal niet uit of Max hem plaats gaf of niet. Indien Max de reglementen eens na leest, zal hij door hebben dat hij in fout is. Daar staat namelijk letterlijk dat je slechts 1 keer van rijlijn mag veranderen. Toen Max besloot om naar rechts te gaan om de verdedigende lijn te nemen, had hij eigenlijk vanuit de rechterkant de bocht moeten aansnijden. Omdat dat gewoon onmogelijk is laat de FIA oogluikend toe dat de wagen zich een beetje terug naar het midden begeeft. Maar Max zit zo goed als terug op de ideale lijn. Dat wil dus zeggen dat hij een 2de keer van lijn verandert en de reglementen zeggen dat dat niet mag.
    Kimi doet het wel volgens de reglementen. Wel met als gevolg dat hij werd ingehaald door Hamilton, maar in elk geval speelt Kimi het spel eerlijk. Max niet. En nogmaals, dat hij dat probeert, OK. Maar achteraf niet bleiten als je op de vingers getikt wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Maar soit …. vroeger was dit een gewoon race incident , ffkes goe vloeken en dan terug vlammen.
    Tegenwoordig mag dat niet …. en dat ook niet … en moet dat en dat …. straks komt er nog een tijdsstraf voor wanneer de achterliggende piloot de scheet van zijne voorganger riekt.
    Laat die gasten toch racen, ze worden er genoeg voor betaald.
    Awel, hier geef ik je 100% gelijk. F1 is serieus overgereglementeerd. Zowel op vlak van wat er allemaal mag en moet op een wagen, als op wat piloten wel en niet mogen op het circuit. Ik zou ook veel liever zien dat ze gewoon mogen racen.
    Maar dan is er wel een probleem. Inhalen zal namelijk onmogelijk worden. Het is nu al heel moeilijk. Indien piloten meer vrijheid krijgen wanneer het gaat over verdedigend rijden, dan zal dat als gevolg hebben dat er niet meer ingehaald wordt.
    Vergelijk het een beetje met indoor karten. Ik kan mijn mannetje staan in een kart, maar ben zeker geen kampioen. Maar op de meeste circuits kan ik me wel zo breed maken dat het zo goed als onmogelijk wordt om mij in te halen. Maar ik ben wel fair genoeg om, wanneer ik zie dat ik te ver moet gaan om de deur dicht te houden, de snellere achter mij door te laten. Zonder een beetje goodwill van de eerste, is het onmogelijk voor de tweede om er voorbij te gaan. In de F1 moet je niet wachten op fairplay. Dat bestaat daar niet. Dus proberen ze om een soort van reglement te maken om inhalen toch nog mogelijk te maken. Een reglement werkt echter enkel en alleen wanneer iedereen zich er aan houdt. Max'ke denkt blijkbaar dat hij boven het reglement, boven de wet, staat. Niet dus.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  1.jpg‎
Bekeken: 180
Grootte:  35,5 KB
ID: 25358  
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #19
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Probleem van Stoffel is dat hij geen valieske met geld heeft om bij één of andere renstal op tafel te zwieren …. of hij moet zijn spaarrekening leegmaken van 't geld dat hij in die 2 jaar McLaren heeft verdiend.
    Hij zou goed zot zijn om dat te doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Maar waarom moet Stoffel aandringen bij Toro Rosso ?
    Bij Sauber komt er nu toch een plaatske vrij, Leclercq rijd in '19 voor Haas lees ik hier en daar en als ik goed ben ingelicht (wat ik zelf soms betwijfel (leeftijd - alzheimer)) zit daar zijne ouwe pitbaas aan 't muurtje.
    Ik heb nergens gelezen dat Leclerc naar Haas zou gaan. Ik heb wel gelezen dat het terug mogelijk is dat Leclerc naar Ferrari zou gaan. Sergio Marchione wilde dat namelijk, maar deze kwam een paar weken geleden onverwacht te sterven na een schouderoperatie. De man die hem opvolgde, een grote fan van Kimi Raikkonen, stak dat plan echter direct weg. Vettel wilde liever Kimi houden als ploeggenoot en daarmee leek het er op dat Leclerc nog een jaartje zou moeten wachten. Nu is er echter een nieuwe, vaste opvolger voor Marchione en die kerel heeft zich laten ontvallen dat hij graag de wens van Marchione, Leclerc dus naar Ferrari, wil verwezenlijken. Het feit dat Vettel de ene na de andere flater maakt zal hier ook wel voor iets tussen zitten. Momenteel lijkt het mij er echt op de Ferrari minstens even goed is als de Mercedes, maar Louis is een pak beter dan Seb.

    Er zou dan ook wel een plekje vrijkomen bij Sauber, maar Fred Vasseur heeft al gezegd dat ze niet kijken naar Vandoorne om plaats te nemen in een Sauber. Hoe vreemd dat ook klinkt want Stoffels manager is aandeelhouder bij Sauber en Fred Vasseur zelf is een grote fan van Stoffel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    en anders kan hij zich misschien wat gaan amuseren in de Formula E. Heb daar al een paar races van gezien …. ziet er leuk uit, alleen zeer stillekes
    Dat zal volgend seizoen een pak beter moeten zijn. Volgend seizoen gaan ze namelijk racen met de volgende generatie van formula E wagens en die zullen een pak sneller zijn. Ook zullen ze in de pits niet meer moeten wisselen van wagens.

    Maar dan nog vind ik Formula E niet echt autosport. Het heeft wel iets leuks en het brengt mij door de winter, maar het is toch niet echt. Ik mis het geronk, het vuur, de atmosfeer. Formula E is leuk, maar daar blijft het bij. Ik zit echt niet te wachten op Stoffel in die klasse.


    Oh ja, nog iets. Franz Tost van Toro Rosso heeft bekend gemaakt dat ze een tiental piloten hebben die in aanmerking komen voor de 2 zitjes bij Toro Rosso. Hij wilde enkel kwijt dat zowel Kvyat als Vandoorne bij die lijst zijn, maar voor de rest hult hij zich in stilzwijgen.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 4 September 2018 om 22:08
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #20
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    De volgende in de rij die vindt dat Stoffel volgend jaar nog altijd F1 zou moeten rijden is Lando Norris. Wel grappig. Blijkbaar vindt iedereen dat Stoffel thuis hoort in de F1, maar niemand die hem een zitje geeft.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Monza rally show 2015
    By ziggy in forum Rally buitenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 December 2015, 21:18
  2. Monza rally show
    By polle in forum Rally buitenland
    Reacties: 39
    Laatste bericht: 24 November 2012, 22:13
  3. Reacties: 11
    Laatste bericht: 13 September 2010, 12:25
  4. F1 Gran Premio Santander D'Italia 2008 (Monza)
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 100
    Laatste bericht: 15 September 2008, 21:38

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •