was wel de moeite om te kijken![]()
Ik weet niet of deze topic al bestaat, ik dacht dat ze op het oude Pitstop forum er wel was. Indien deze wel al bestond, modjes do your job
Straks om 14u zou er dus een voorbeschouwing zijn van komend F1 seizoen.
Kijken dus![]()
was wel de moeite om te kijken![]()
Geen woord over Force India, geen woord over Toro Rosso - waar toch 4-voudig Champ Car kampioen Bourdais achter het stuur zal zitten, geen woord over Super Aguri. Ook al zitten die laatste in financiele nood.
Wat ze wel hebben gebracht was goed, daar niet van. Maar ze mogen over 3 3 teams ook wel iets zeggen.
WRC pronostiek kampioen 2002 én 2003, F1 prono kampioen 2005, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, F1 prono Pole Position kampioen 2008 en 2011, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009 en 2011, F1 prono vice kampioen 2004, 2007 en 2009, F1 prono Criterium vice kampioen 2008
Achjatrouwens volgende week is het dus live te volgen op Sporza... Omstreeks 05u15 als ik het goed gehoord heb.
damn nie gezien
ik dacht dat het later op de namiddag ging zijn dat ze iets ging tonen
heb het zelf al gedaan
trouwens dit topic had mss beter in het café gestaan
Laatst gewijzigd door Vince; 9 maart 2008 om 17:22
Het zou inderdaad ook wel passen in café... Ik heb het hier gezet omdat ik dacht "Autosport die op TV komt kunnen we in algemeen plaatsen of het nu rally is, F1, Nascar,..."
Wat ik niet wou bereiken is dat er hier bvb komt van "vanavond familie op VTM" zo'n dingen
Daarom dacht ik Algemeen.
Indien de mods dit liever in café zien, zwier het maar naar daar![]()
![]()
vanavond 17.45 op Sporza east belgian rally